کد خبر:۷۰۱۶۳۳

ظرفیتی که شهرداری می‌تواند با آن سالیانه ۱۰ هزار میلیارد تومان درآمد کسب کند

عضو شورای شهر تهران با اشاره به ظرفیت‌های پایتخت در بخش تبلیغات، گفت: در صورتی که بتوانیم از این ظرفیت استفاده کنیم سالانه می‌توان ۱۰ هزار میلیارد تومان کسب کنیم.
 به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمود میرلوحی در جلسه کمیسیون معاملات (مزایده صدور مجوز اکران آگهی و تبلیغات بر روی بخشی از پیکره‌های تبلیغاتی شهر تهران) اظهار کرد: در این دوره از مدیریت شهری تلاش شده که همه فرآیند‌ها در سطح شهر تهران شفاف باشند.

وی تصریح کرد: تهران ظرفیت بسیار زیادی را در خصوصی تبلیغات شهری دارد و باید از این فرصت به نحو مطلوب و شایسته استفاده کرد.

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه وضعیت تبلیغات در شهر تهران قابل قبول نیست، گفت: امیدواریم شرکت‌هایی که در مزایده برنده می‌شوند در کنارشان از افراد خلاق و نخبه استفاده کنند.

میرلوحی ادامه داد: درصورت برنامه ریزی صحیح می‌توان سالانه ۱۰ هزار میلیارد تومان درآمد از بخش تبلیغات در سطح شهر تهران داشت باشیم البته این امر مستلزم برنامه‌ریزی دقیق و صحیح است.

وی ضمن اشاره مجدد به ظرفیت شهر تهران در بحث تبلیغات گفت: شهرداری متصدی تبلیغات در شهر تهران است و باید از این فرصت به نحو مطلوب استفاده کند.

عضو شورای شهر تهران گفت: در صورتی که نتوان از فرصت‌های پیش آمده استفاده کنیم باید به سمت شهر فروشی و تراکم فروشی برویم.
ارسال نظر
captcha
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.
پربازدیدترین آخرین اخبار