کمپین «من غدیری ام» چند ماهی است که فعالیت خود را در صفحه اینستاگرام آغاز کرده و توسط بسیاری از مسئولین و هنرمندان مورد حمایت قرار گرفته است.
به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو - محمود کوهستانی، کانال اینستاگرام امام حسین (ع) در ۲۷ تیر سال ۹۶ توسط عدهای دانشجو در جهت ترویج تشییع و ائمه معصومین شروع به کار کرد که مورد حمایت برخی مسئولان و عموم قرار گرفت. این مجموعه که به دو بخش بین الملل و داخلی تقسیم شده است ابتدا به دو زبان فارسی و انگلیسی ترجمه شد و بعد زبانهای عربی و فرانسه نیز اضافه گردید که بخش بین الملل در مسائل برون مرزی فعالیت زیادی داشته و مورد حمایت مردم خارج از کشور قرار گرفت. این کانال اینستاگرام امروز بیش از ۱۲ هزار مخاطب دارد. کانالی که تاکنون ۳ بار قرعه کشی مشهد مقدس برای اعضاء انجام داده و امسال نیز در روز عیدغدیرخم ۳ نفر در قرعه کشی برنده سفر به شهر مشهد خواهند شد. کمپین "من غدیری ام" در این صفحه اینستاگرام چند ماهی است که فعالیت خود را آغاز کرده و توسط بسیاری از مسئولین، هنرمندان، مادحین، واعظین و ورزشکاران مورد حمایت قرار گرفته است. گفتنی است که معرفی عید غدیرخم در کشور و در جهان برای مسلمانان بسیار مهم تلقی میشود لذا آغازو گسترش این کمپین میتواند تاثیر بسزایی در سطح کشور و جهان داشته باشد. این مجموعه با راه اندازی کمپین "من غدیری ام" عکسهای مختلف از هنرمندان، مسئولان و عموم کشور را به نمایش گذاشته و به معرفی عید غدیرخم پرداخته است فلذا حضور و عضویت عموم مردم در این کمپین تاکید شده و امیدواریم مسئولان بیش از پیش از این مجموعه حمایت کنند.