انتظار برای حل مشکلات توسط آمریکا و اروپا اشتباه است/ ضرورت فراگرفتن درس‌های راهبردی از دوران دفاع مقدس
سرلشکر محمد باقری:
رییس ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: اگر انتظار داشته باشیم آمریکا و اروپایی که بر سر میز مذاکره به ما لبخند می‌زنند مشکل ما را حل کنند، در اشتباه هستیم و اگر دیر به اشتباه خود پی ببریم دیگر فرصت جبران نخواهیم داشت.
تعداد نظرات: ۱
ناشناس
Germany
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۵
آمریکا در تدارک یک جنگ بسیار بزرگ در خاورمیانه برای جبران میدان های از دست رفته اش است. روسیه به همین خاطر دست پیش را گرفته و جای پایش را در سوره محکم کرده است.
هدف اصلی مهار و تغییر رفتار ساختاری جموری اسلامی ایران است. تمامی حرکات دولت فعلی از تصویب و ارجای FATF و امثالهم تا رها کردن اداره امور جاری معمولی کشور (نداشتن چند وزیر اقتصادی و حتی سفیر در چین و هند و لجام گسیختگی بازار ارز و حرج و مرج تجارت خارجی، احتکارهای نجومی مایحتاج مردم و ...) هم جکایت از مهیا کردن زمینه های اقتصادی و اجتماعی تهاجم نظامی دارد.
درست مثل اوایل دهه 60 که آمریکا ما را با نوکرهایش که بنی صدر رحوی بودند و با مشاجرات دانشگاهی و خیابانی و کودتای نوژه و پاکسازی و اخراج نظامین زبده ای که بعضا با دخالت همین حضرات دولت فعلی صورت پذیرفت، سرگرم کرد و در موقع مناسب ضربه اصلی خود که تهاجم نظامی بود را به گونه ای اجرا کرد که ما غاقل شدیم.
به جناب امیر فرمانده پیغام خقیر را برسانید و به ایشان خبر بدهید که تا حد اکثر دو سال آینده، سر و کله نظامیان آمریکایی در خلیج فارس پیدا می شود. درست مثل ماجرای سوریه. آمریکا تا از درون ما را به دست نوکران داخلی اش کاملا تضیف نکند، حمله نظامی نخواهد کرد. کلید حمله نظامی آمریکا، نوکران داخلی آنها در ایران اند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار