
رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران:
سامانه ۱۸۸۸ به صورت شبانه روزی پاسخگوی شهروندان خواهد بود
رمضان امینی در جلسه ارتباط مستقیم تلفنی جهت پاسخگوئی به مطالبات شهروندان تهرانی به سوالات و مشکلات شهروندان پاسخ داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران با ابراز این که این شهرداری یک نهاد مردمی است عنوان کرد: وظیفه این سازمان پاسخ گوئی به مردم است و در همین راستا سامانه 1888 جهت دریافت انتقادات و پیشنهادات شهروندان راه اندازی شده است.
رمضان امینی رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران و معاونت های این سازمان در جلسه امروز به حدود 100 تماس تلفنی پاسخ دادند که عمده این تماس ها مربوط به بهبود پاکیزگی میادین میوه و تره بار، بهبود کیفیت کف سازی معابر و مسائل مربوط به ترافیک شهری و حمل و نقل می شد.
در همین راستا رمضان امینی تصریح کرد: پاسخگویی به شهروندان و انتقادات آنها از طریق سامانه ۱۸۸۸ به شکل شبانهروزی صورت خواهد گرفت. این جلسه در دوره جدید برای اولین بار برپا شد و نکته برجسته آن حضور تمامی معاونت های بازرسی شهری و پاسخگوئی مستقیم آن ها به مطالبات شهروندان بود.
رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران اظهار داشت: تمامی تماس های شهروندان صورت جلسه خواهد شد و پیگیری های لازم در جهت رسیدگی به آن ها در زمان مقتضی صورت خواهد گرفت.
رمضان امینی رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران و معاونت های این سازمان در جلسه امروز به حدود 100 تماس تلفنی پاسخ دادند که عمده این تماس ها مربوط به بهبود پاکیزگی میادین میوه و تره بار، بهبود کیفیت کف سازی معابر و مسائل مربوط به ترافیک شهری و حمل و نقل می شد.
در همین راستا رمضان امینی تصریح کرد: پاسخگویی به شهروندان و انتقادات آنها از طریق سامانه ۱۸۸۸ به شکل شبانهروزی صورت خواهد گرفت. این جلسه در دوره جدید برای اولین بار برپا شد و نکته برجسته آن حضور تمامی معاونت های بازرسی شهری و پاسخگوئی مستقیم آن ها به مطالبات شهروندان بود.
رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران اظهار داشت: تمامی تماس های شهروندان صورت جلسه خواهد شد و پیگیری های لازم در جهت رسیدگی به آن ها در زمان مقتضی صورت خواهد گرفت.
لینک کپی شد
گزارش خطا
۰
ارسال نظر
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.