
در قالب ۵ رشته تخصصی؛
دوره رسانهای فانوس ویژه دانشجویان دانشگاه یزد برگزار شد
دوره رسانهای فانوس به همت انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه یزد در پنج رشته تخصصی «گویندگی»، «مجریگری»، «تدوین»، «گرافیک» و «عکاسی» برگزار شد.
به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، امیرحسین حاتمی زاده، دبیر تبلیغات و رسانه انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه یزد گفت: در مقطع کنونی و در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که دشمنان نظام اسلامی با تمام توان و با ابزار رسانه به میدان آمده اند تا به خیال خام خود مردم را نسبت به نظام بدبین سازند؛ اهمیت تولید محتوا و ایجاد شبکهای از جوانان انقلابی بیش از پیش حس می شود. حال آنکه مقام معظم رهبری نیز مکررا در این خصوص دغدغه مندی خویش را بازگو نموده و روی این موضوع تأکید ویژه داشتند.
وی افزود: به همین جهت واحد رسانه و تبلیغات با همکاری واحد آموزش انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه یزد به عنوان قدیمیترین و بزرگترین تشکل دانشجویی استان با توجه به اهمیت موضوع رسانه و تولید محتوا و همچنین در جهت رشد و تربیت نیروی متخصص رسانهای اقدام به برگزاری اولین دوره رسانهای فانوس نمود.
دبیر تبلیغات و رسانه انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه یزد تصریح کرد: این دوره که با استقبال بی نظیر دانشجویان همراه بود با بهره گیری از استادان مجرب و متعهد استانی در پنج رشته تخصصی "گویندگی"، "مجریگری"، "تدوین"، "گرافیک"، "عکاسی" انجام شد.
وی با اشاره به اینکه هنرجویان پس از قبولی در مصاحبه حضوری به صورت تیمهای ۵ نفره گروه بندی شده و در دو روز آموزشهای لازم را کسب کردند، یادآور شد: در کنار کارگاههای پنجگانه فوق، کلاسهای اصالت محور، چون «فقه در رسانه»، «فنون اقناع» و «جریانسازی شبکه ای» نیز تشکیل شد.
حاتمیزاده گفت: در پایان تیمها به مدت دو روز فرصت تولید محتوای رسانهای خود را در یکی از قالبهای سه گانه «vox pop»، «مستند کوتاه» و «استندآپ» داشتند.
در مراسم اختتامیه اولین دوره رسانهای فانوس، به دو تیم برگزیده، کمک هزینه سفر به مشهد مقدس اعطا شد.
لینک کپی شد
گزارش خطا
۰
ارسال نظر
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.