
تقاضای ۷ استان برای عرضه ماهی در میادین میوه و تره بار تهران
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران، ضمن تاکید بر نظارت دقیق در خصوص واگذاری غرفهها در میادین و بازارهای میوه و تره بار، گفت: تمام تلاشمان این است که با حذف واسطهها، ضمن حمایت از تولیدکنندگان، محصولات با کیفیت مطلوب و قیمت مناسب به دست شهروندان برسد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سید سعید راد با اشاره به تنوع متقاضیان بهره برداری موقت از اماکن عرضه آبزیان از استانهای مختلف افزود: متقاضیان، علاوه بر استان تهران از استانهای مازندران، گیلان، گلستان، لرستان، همدان و فارس، تقاضای خود را به ثبت رساندهاند.
وی به نقش تغذیه در سلامت شهروندان اشاره کرد و افزود: مصرف ماهی و تازگی آن تاثیر چشمگیری در سلامتی دارد و بخش قابل توجهی از متقاضیان بهره برداری از ماکن عرضه آبزیان، تقاضای عرضه ماهی زنده و بخش دیگری نیز تقاضای عرضه ماهی صید شده در میادین و بازارهای میوه و تره بار را دارند.
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران در پایان خاطرنشان کرد: بر اساس آمارهای موجود، سرانه مصرف ماهی در تهران حتی از میانگین مصرف کشور نیز پایینتر است که امیدواریم با ایجاد بسترهای لازم از سوی این سازمان، آمار مصرف ماهی به عنوان غذای سلامتی افزایش یابد.
وی به نقش تغذیه در سلامت شهروندان اشاره کرد و افزود: مصرف ماهی و تازگی آن تاثیر چشمگیری در سلامتی دارد و بخش قابل توجهی از متقاضیان بهره برداری از ماکن عرضه آبزیان، تقاضای عرضه ماهی زنده و بخش دیگری نیز تقاضای عرضه ماهی صید شده در میادین و بازارهای میوه و تره بار را دارند.
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران در پایان خاطرنشان کرد: بر اساس آمارهای موجود، سرانه مصرف ماهی در تهران حتی از میانگین مصرف کشور نیز پایینتر است که امیدواریم با ایجاد بسترهای لازم از سوی این سازمان، آمار مصرف ماهی به عنوان غذای سلامتی افزایش یابد.
لینک کپی شد
گزارش خطا
۰
ارسال نظر
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.