روان سازی خدمات بانک ملی ایران برای افزایش رضایت مشتریان
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۱ - ۲۰ دی ۱۳۹۷
مدیرعامل بانک ملی خبر داد:
حسین زاده مدیرعامل بانک ملی ایران از روان سازی بیشتر فعالیت‌های مورد انتظار مشتریان در این بانک خبر داد و گفت: به زودی اختیارات بیشتری به ادارات امور داده می‌شود تا خدماتی مانند خرید دین و صدور ضمانتنامه‌ها بیش از پیش تسهیل شود.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
* captcha:
  • خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
  • لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
  • توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.
گزیده اخبار
پرطرفدارترین عناوین
آخرین اخبار