به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو،طی روزهای گذشته و پس از برگزاری موفقیت آمیز دومین کنفرانس ملی رازهای شکست و استراتژیهای پیروزی که در روز جمعه پنجم بهمن ماه و با سخنرانی برانکو ایوانکوویچ در تالار وزارت کشور با حضور 3 هزارنفری مخاطبان برگزار شد، نام باغ رسانه به عنوان اولین کارگروه شغلی 10 هزار نفری ایران در فضای مجازی سر و صدای زیادی به پا کرده است.
علی پاکزادیان مقدم، دبیر علمی این کنفرانس و مدیر اجرایی باغ رسانه در این باره میگوید : 6 سال متوالی است کنفرانسهای تخصصی علوم مدیریتی و کارآفرینی را با 38 هزار نفر مخاطب برگزار کردهایم و از راه خودمان هم پشیمان نیستیم. برای داشتن ایرانی آباد، خودمان باید تلاش کنیم و ما هم به عنوان یک ایرانی از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد. ما در ادامه این مسیر و برای تکامل اهداف خود اولین کارگروه شغلی 10 هزار نفره ایران را تشکیل دادهایم، 10 هزار نفر را جذب مینماییم، هر کدام از آنها در پلتفرم اختصاصی باغ رسانه روزانه 3 ساعت در حوزه بازاریابی محتوایی و کار تخصصی کسب و کارهای آنلاین فعالیت مینمایند و ما برای آنها یک درآمد ثابت و در مفهوم کلی شغلی پایدار ایجاد مینماییم.
کاهش آسیبهای ناشی از حضور بیهوده از فضای مجازی قابل کنترل خواهد بود، به شرط آنکه از حضور بیهوده به عنوان یک تهدید و آسیب درس بگیریم و با شناسایی موقعیت و ظرفیتهای پیش روی همین فضا اقدامهای کاربردی و عملیاتی نظیر این کارگروه شغلی ایجاد نماییم.
گفتنی است در حال حاضر امکان همکاری و روند جذب نیرو در باغ رسانه فراهم میباشد. همچنین خبرهای جذابتری از هیئت مدیره باغ رسانه در خصوص کنفرانس سال آینده به گوش میرسد؛ مذاکره با چهرههای مطرح دنیا در صنعت سخنرانی از دستاوردهای آتی خواهد بود که در این میان نام پر آوزاه ستاره بسکتبال دنیا، شکیل اونیل، به میان آمده است.