صف‌های طویل برای ۲ کیلو گوشت یخ زده نمونه غفلت دولت است/ تحریم‌های آمریکا کاملا قابل پیش بینی بود
عیدانه با نماینده‌ها | بیگی:
نماینده مردم تبریز معتقد است صف‌های طویلی که در مناطق مختلف کشور برای دریافت ۲ کیلو گوشت یخ زده  شاهد هستیم نمونه بارز غفلت دولت در تامین مایحتاج مردم است.
تعداد نظرات: ۳
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۲
وقتی تمام فکر نمایندگان این باشد که چگونه به کمک وزرا ثروت کشور را چپاول وغارت کنند معلوم است که وضع بهتراز این نمی شود.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۲
این بی کفایتی و آبروریزی به یک یا دو دولت بر نمیگردد این داستان چی فکر میکردیم چی شد است.
ناشناس
Poland
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۲
پیاز هم گرون شده. بعد یه سری از مردم درباره ی پیاز لطیفه میگن و می خندن. این کاربرانی که همههههه چی رو به شوخی و طنز می گذرونن، همین ها باعث میشن که بعضیا فکر کنن هر ... دلشون خواست می توانند انجام بدن چون مطمئنن صدای گِله ی مردم از گرونی در نمیاد. مردم، اینقدر همه چی رو به شوخی نگیرین. شما اگر واقعا از گرونی ها به ستوه اومدین، دیگه شوخی کردن با سختی هایی که می کشید، چه معنی ای داره؟! دارید به بازار گرونی و بی نظمی و و هرکی هرکی بودن قیمت ها، رونق میدید. بعضی از این آدماهای شوخ طبع! کی می خوان یاد بگیرن که نباید یک مسئله ی حیاتی که سفره های مردم رو نشونه رفته رو به سخره بگیرن. شما که خودت مسخره بازی در میاری، انتظار داری اون شخصی که وظیفه داره گرونی رو کنترل کنه، این دغدغه ی شما رو جدی بگیره؟! شما خودت دغدغه ات رو جدی نمی گیری اونوقت انتظار داری اون شخصی که باید، دغدغه ی تو رو جدی بگیره؟! پس اگر می خوای به این رفتارها و مسخره بازی هات و شوخی های بی موقع و بی معنی ات ادامه بدی، بهت تبریک میگم. گرونی ها هم نوش جونت. بارها شنیدیم: از ماست که بر ماست.
ارسال نظرات
آخرین اخبار