شما بگویید: آیا با جابجایی زمان برگزاری آزمون ارشد به دلیل وقوع سیل موافقید؟
فراخوان دانشجویی|
اینجا جای نظرات شماست. موافقت یا مخالفت‌تان با تعویق آزمون ارشد به دلیل وقوع سیل را برایمان بنویسید. دلیل بیاورید و بحث کنید تا ببینیم نظر شما چیست.
تعداد نظرات: ۹۶
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۷
به نظرم خیلی خوبه. بچه ها هم وقت بیشتری برای درس خوندن دارن. بذارن بعد ماه رمضون. مثلن 20 خرداد. چه اشکالی داره؟
ناشناس
France
۲۱:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۷
اشکال اینه ک اون موقع زمان امتحانات پایانترمه ،
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۸
دوست عزیز با احترام به نظرت اما خب خیلیا کلی کار دارن!
۱ ماه و نیم واقعا منطقی نیست اگه بخوان عقب بندازن، من خودم خیلی ناراحتم برای اون دسته از دوستانی که در شهر های سیل زده بودند ولی عقب انداختن به هیچ وجه کار درستی نیست بهتر دنبال راه حل های دیگه گشت!
علی
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۸
سلام خیلی خوبه اگه زمانش تغییر کنه . چون خیلی از استانها درگیر سیل بودن این خودش یه حس همدردی بین مردم ایجاد میکنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۹
سلام
بی انصاف نباشیم لطفا!

اگه این اتفاق برای خودتون میفتاد با این حجم آسیب و خسارت مالی و بعضا جانی، اصلا دل و دماغ زندگی داشتید؟! شاید خیلیاشون مثل شما برنامه ی آینده شون به این آزمون گره زده بودن و آماده هم بودن برای آزمون، این فرصت برای امیدواری به زندگی رو هم باید ازشون گرفت؟!
من خودم برای آزمون کاملا آماده ام و به رتبه دو رقمی و تک رقمی فکر میکنم، باید مخالف تعویق باشم،چون منافع شخصیمو به خطر میندازه، اما بی انصاف نیستم،حتی از اینکه نتونستم همراه دوستام بخاطر آزمونم برای کمک برم شرمنده ام، این حداقل کاریه که میشه براشون کرد،

ولی با برگزاری آزمون توی ماه رمضان هم موافق نیستم، چون واقعا مرور و جمع بندی با دهن روزه خیلی سخت میشه، اگه یکم بعد از ماه رمضان باشه بنظرم عالیه، که هموطنای و همنوع!های عزیزمون هم بتونن خودشون آماده کنن

#بی_انصاف_نباشیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۷
اصن موافق نیستم چون میشه ماه رمضان و اصن هیچکس درس نمیخونه هر چیم خوندیم تو این مدت یادمون میره
اگه میشه عقب نندازین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۷
سلام خیلی خوبه فقط فکری خودتون رو جای مناطق سیل زده کنین اصلا کنکور یادمونه به تعویق بیوفته بهتر میشه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۷
کاملا موافقم من خودم از مناطق سیل زده هستم و تازه تونستم دوباره بشینم سر کتاب ها و جزوه ها...ما هم خسته ایم که جندین ماهه داریم درس میخونیم ولی اگه درست جمع نشه همه اون وقت هم به هدر میره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۷
سلام
به جابجایی کاملا موافقم و منطقیه، ولی ماه رمضان وقت کنکور نیست، خیلی صدمه داره این کار.
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۱
ماه رمضون نمیفته میندازن برا بعد ۱۵ خرداد؛ احتمالا ۱۶ و ۱۷ خرداد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۷
خیلی عالی میشه اگر عقب بیوفته
دانشجوهای استان های سیل زده گناه دارن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۷
در جهت جلوگیری از دادن سهمیه های اضافه و عدالت برای دوستانی که در مناطق سیل زده هستند / ایده خوبیه - همون طور که در سال 93 هم این اتفاق رخ داده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۷
منم موافقم تعویق بیفته و انگیزه بشه برای بچه های سیل زده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۷
بنده کاملا با تعویق زمان آزمون موافقم. بسیاری از دانشجویان یا خودشان مستقیما درگیر سیل هستند و یا به عنوان نیروی امدادی جهادی به صورت داوطلبانه به مناطق سیل زده رفته اند. رعایت حال هر دو دسته ایجاب می کند که زمان آزمون به تعویق افتد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۷
یک هفته بخاطر آزمون ارشد لجستیک گروه های جهادی شهر ما که مسئولش خودم هستم متوقف شده!
حدود ۳۰ نفر نیروی فعال و متخصص بخاطر آزمون ارشد من متوقف هستن.وضع شهر معمولان و روستاهای پلدختر فاجعه واره و نیازه ما بریم. ان شاءالله همین یک مورد رو مدیریت بحران کنند و بعد از ماه مبارک ازمون برگزار بشه! جابجایی اون حجم از خسارت و کمک به مردمی که خبری ازشون نیست یک ماه وقت میبره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۷
بله.حتما موافقیم.خیلی از روستاها بشدت تخریب شدن وحتی روحیه وشرایط درس خوندن رو ندارن بهتره کمی عقب بیفته، وخودخواه نباشیم....
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۷
من موافق عقب انداختن نیستم
ولی موافقم برای مناطق سیل زده سهمیه خاصی در نظر گرفته بشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۷
من با عقب افتادن آزمون موافقم با توجه به شرایطی که پیش اومده و هنوز هم درست نشده بهتره که آزمون دیرتر برگزار بشه ، با دادن سهمیه به مناطق سیل زده مخالفم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۷
اگه قرار باشه بین تعویق کنکور و سهمیه دادن انتخاب بشه قطعا انتخاب من تعویق کنکوره. سهمیه دادن بزرگترین ظلم به داوطلبین عادی کنکوره. همین الانش با قوانین جدید سهمیه ای 30 درصدی که از پارسال اعمال کردن حسابی قبولی تو دانشگاهای خوب سخت شده!! چه برسه بخوان همچین سهمیه اضافی ای هم بذارن!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۷
موافق هستم به علت اینکه شرایط کاری خوبی نداشته ام و زمان بیشتری برای آمادگی دارم ، و انصافا هم عادلانه نیست در این وضعیت که سیل این همه صدمه زده ،آزمون برگزار شود ، چون الان کمک به هموطنان واجب تره
ناشناس
United States of America
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۷
سلام با احترام به تمامی نظرات من مخالف این کارم بخدا خیلیا بعد همین کنکور برنامه ریزی های دارن.چنتا آزمون استخدامی شرکت کینو.ماه مبارک رمضان هم نزدیکه اصلا نمیشه درس خوند.بنظرم به این مناطق سهمیه بدن بهتره ولی عقب نندازن.باتشکر.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۷
به نظر من هم عقب افتادن خیلی بهتر از دادن سهمیه به این افراد هستش.این عادلانه تره.اگه کنکور مدتی به تویق بیفته اونا هم میتونن تایمی رو پیدا کنن برای مرور اونچه خوندن
ناشناس
United States of America
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۷
سلام با احترام به تمامی نظرات محترمانه میگیم کنکور رو به تعویق نیدازید خیلیا بعد این آزمون برنامه ریزی های داشتن وبعضی داوطلبان تو خرداد ماه درگیر امتحانات هستند.ماه رمضون هم کسی نمیتونه درس بخونه حداقل بهشون یه سهمیه های بدن .مخالفان هم تعداد کمی نیستن.باتشکر
ناشناس
Germany
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۷
موافقم تعویق هستم
ناشناس
Germany
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۷
سلام
من هم خیلی خیلی زیاد با به تعویق انداختن زمان کنکور موافق هستم، ماها ک تو مناطق سیل زده هستیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۷
منم موافقم به تعویق بیفته
ماه رمضون و مسائل اینچنینی به خود شخص مربوطه هممون کلی پایان ترم دادیم تو ماه رمضون با زبون روزه و این اصلا توجیه خوبی نیست
استرس کسی که کلی خونده بعد سیل زندگیشو برده رو باید درک کنیم.حداقل با به تعویق افتادن امیدوار میشه و انگیزه میگیره که تو مدت باقیمونده بازم تلاش کنه
با سهمیه هم مخالفم یه سر به کارنامه داوطلبا بزنید متوجه میشید ۵ درصد چقد تونسته جابه جا کنه
بهترین و منصفانه ترین راه از نظر من تعویق کنکوره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۷
سلام
اول ممنونم ازتون برای این حسن توجهتون به حال ما سیل زده ها
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۷
من کاملا موافقم که زمانش تغیر کنه
خیلی مفیده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۷
در صورتی که کنکور به تعویق نیوفته کسایی که تو مناطق سیل زده هستن و روحیشونو از دس دادن و حتی ممکنه مشکل برای خانوادشون پیش اومده باشه اینها قطعا کنکور رو از دست میدن و نمیتونن نتیجه خوبی رو بگیرن و مجبورن یک سال دیگه صبر کنن تا کنکور سال بعد ولی اگ فقط چند هفته کنکور بیوفته عقب هم کسایی که تا حالا خیلی عقب افتادن و کسایی که توی مناطق سیل زده هستن روحیه بیشتر میگیرن و رقابت توی کنکور هم بیشتر و بهتر میشه. خیلیا هم هستند که برای امداد و کمک به مناطق رفتن و باید این افراد رو هم در نظر گرفت.
ناشناس
Germany
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۷
من هم موافق تعویق افتادن کنکور ارشد میباشد چون فرصتی است برای مناطق سیل زده تا اندکی خودشون جمع وجور کنند و حداقل از لحاظ روحی آماده این کار شوند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۷
سلام بنظرم عقب افتادن کنکور بسیار بهتر از سهمیه دادن به مناطق سیل زده هستش . همچنین امکان جمع بندی برای این هموطنان نیز فراهم می شود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۷
سلام
من مخالف هستم
درسته که شرایط ناگواری برای عده ای از هموطاننم اتفاق افتاده ولی دلیل نمی شه که احساسی برخورد کنیم. کمک باید کرد اما قرار نیست تمام کشور تحت تاثیر این اتفاق باشه، جنگ که نشده.
خیلی از افراد هر ساله قبل از کنکور دست و پاشون میشکنه، مریض می شن یا عزیرشون را از دست می دن یا گرفتار مشکلات خانوادگی و غیره هستند.
هیچ وقت شرایط برای همه خوب نیست.
از کجا معلوم که اگر زمان کنکور را تغییر بدهند، در زمان جدید شرایط بهتری وجود داشته باشه؟
گروهی هم که برای کار جهادی رفته به منطقه اگر این که را برای رضایت خدا کرده، پس نباید از دیگران طلب کار باشه، که حالا چون من این کار را کردم برای من تسحیلاتی قرار بدید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۷
سلام
وافعا متاسفم چرا که شما سرماخوردگی و این گونه مسایل رو با سیل یکسان میدونید.
و ضمنا برخی دچار این موضوع نشدند بلکه تعداد زیادی تحت تاثیر این موضوع قرار گرفتند.
اگر هم جنگ میشد که اصلا برگزار نمیشد کنکور در حالت کلی از اونجایی که فرضیات و مقایسات شما اصلا عادلانه و درست نیست من ترجیح میدم از این بیشتر نظری راجع به نظرتون ندم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۸
دوست عزیز شما فقط خودتو نبین، ی لحظه تصور کن آب وگل همه زندگیتو برده اونوقت حاضری عقب بیفته
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۱
ی قانونی هست میگه اگر حوادث طبیعی رخ بده به دادگاه نرسی عذر موجه هست ولی مشکلات دیگه نه؛ چون حوادث طبیعی رو نمیشه جلوشو گرفت دوست من یکطرفه نرید؛ منم مثل شما یکسال خوندم ولی همه ما هموطنیم؛ زمانی که کتابا ارشد رو میخواستم بخرم به ی فرد غریبه ای گفتم برام کتابا رو بفرسته: ازم پول نگرفت هر چی اصرار کردم گفت مگه ما هموطن نیستیم؟ گاهی باید مهربون برخورد کرد؛ خوبی خوبی میاره؛
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۷
اینکه با به تعویق افتادن آزمون داوطلبای مناطق سیل زده نتونن مطالعه زیادی داشته باشن کاملا درسته ولی اینکه آزمون عقب بیوفته لااقل یه فرصتی بهشون میده از لحاظ روحی آروم تر بشن؛واقعا حجم مناطق سیل زده زیادتر از اونه که بخواد چشم پوشی بشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۷
سلام
من کاملا مخالفم
چون تعویق انداختن کنکور برای یک ماه یا دوماه برای کسانی که سیل دیدن کاری رو پیش نمی‌بره فقط این وسط من و امثال من که خودمون را برای تاریخ تعین شده آماده کرده بودیم به ضرر هستش. در نهایت سازمان سنجش میتونه مثل زلزله کرمانشاه یک درصد خاصی بعنوان سهمیه به افراد سیل زده تعلق بدهد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۸
کاری رو پیش میبیره
خودخواه نباشیم و برای رضای خدا ما هم راضی باشیم، همین کارمون قوت قلبییه برای اون مناطق
ناشناس
Netherlands
۱۷:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۷
کاملا موافقم.این میتونه یک فرصت طلایی هم برای عزیزان سیل زده باشه که مطالعه تو عیدشونو از دست دادن هم برای افراد عادی که فرصت جمع بندی پیدا نکردند.اگه بعد ماه مبارک بندازن که واقعا دمشون گرم.
مجید الفت
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۷
هیچکدوم. دلیل قانع کننده ای نیست و این فقط به ضرر اوناییه که تا الان سفت و سخت نشستن و خوندن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۷
سلام
من خیلی مخالفم چو تعداد این عزیزان خیلی کم هست و ما هم خیلی مشکلات داشتیم و بعد از این باازه باید به کلی از بدبختیامون برسیم. و برنامه ریزیمون بهم میخوره. همه مشکل دارن.خیلیا هم چون نخوندن دارن به بهانه سیل زده ها کنکور رو عقب میندازن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۸
دوستانی که مخالفید بهتون قول میدهم شمایی که واسه موفقیت خودتون بنده خدا رو نمیبینید، موفقیت امری محاله واسه شماها، زیاد تقلا نکنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۷
زمانش کی میفته اگه تقویق بیفته؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۷
سلام
من با این مساله کاملا موافقم.
در ضمن دوستانی که میگن ماه رمضون نمی تونن بخونن این دلیل رو دوستان مناطق سیل زده هم میارن و برای همه ی داوطلبان مشترکه و این میشه همون رقابت عادلانه.
شما اگر به خودتون اطمینان دارید ماه رمضون رو بهونه نکنید که بین همه مشترکه اما این سیل بین همه اشتراک نداشته و به نظرم باید به تعویق بیافته تا رقابت عادلانه باشه .
لطفا عاقلانه نظر بدبد ممنون.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۷
سلام صددرصد موافقم .چون ما که سیل زده هستیم خیلی تلاش کرده بودیم و چند هفته عقب افتاذیم باید عدالت برقرار بشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۷
واقعا مسئله ساده‌ای نیست.بهرحال خیلی‌ها برنامه‌ریزی کردن از جمله خود من و برای بعد کنکورشون برنامه دارن. از طرف دیگه بهرحال سیل موضوعی نیست که با یک نفر و دو نفر مرتبط باشه و بشه ازش گذشت. در مجموع به نظرم بهتره همونطور که تو این روزا دنبال پول جمع کردن و کمک‌های امدادی هستیم تا مردم کمتر آسیب ببینم یکمم باید به فکر بچه‌هایی باشیم که آرزوها و حاصل تلاششون نباید همراه سیل از بین بره. بنابراین به نظرم تعویق کنکور به صلاحه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۷
من موافق تعویق کنکور هستم. اونایی که میگن بچه‌هایی که خودشونو برای اردیبهشت آماده کردن ضرر می‌کنن حرف‌شون کاملن اشتباهه. کسی که خونده تکلیفش مشخصه. ده ماه هم عقب بیفته باز هم نتیجه خوبی خواهد گرفت. این خودخواهیه که چون خودشون تونستن برای اردیبهشت آماده بشن، این فرصت رو از بچه‌های مناطق سیل‌زده بگیرن.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۷
سلام. من موافق عوض شدن تاریخ کنکور کارشناسی ارشدم چون همین جوری کلی فشار روحی به آدم های سیل زده وارد شده اگه کنکورم عوض نشه تاریخش اونم ی فشار روحیه خودش.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۷
من هم با به تعویق افتادن موافقم خودمم امسال کنکور دارم و تمام کسانی که کنکور دارند خوب میدونن که جمع بندی آخر خیلی مهمه ، حداقل کاری که از من و امثال من برمیاد اینه که حال کسایی که درگیر سیلن درک کنیم کسی که تلاش کرده و خونده و حالا موقع جمع بندی درگیر این مصیبت شده! منصفانه نیست به فکرخودمون باشیم فقط
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۷
سلام
موافقم هم اينكه زمان برگزاري ديرتر باشه هم اينكه درصدي بعنوان سيل زده (كه شرايط نامساعدي برأي درس خوندن دارن ) در ويرايش پرونده ثبت نامي گذاشته بشه مثل درصد ايثارگري و... تا كمك بشه بهشون براي قبولي
ناشناس
France
۲۰:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۷
اکثر کسایی ک موافقن دانشجو نیستن ، اگه ۵ و ۶ اردیبهشت برگزار نشه باید خردا برگزار بشه ک تایم امتحاناست، اصلا نمیشه واسه کنکور برنامه ریزی کرد ، بهترین تایم همین ۵ و ۶ هست ک کنکور میدیم بعدش امتحانای میانترم و بعدشم پایانترم ، غیر ازین باشه وقت بیشتر داریم ولی همش میره واسه خوندن امتحانای میانترم وبعدشم تو خرداد پایانترم ، خواهشا تغییر ندن مسئولین
ناشناس
France
۲۰:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۷
آقا جون مادرتون گند نزنین به کنکور ، تغییرش ندین ، تو ماه رمضون ک نمیشه اگه هم بشه امتحانای میانترمه ، بعدشم ک خرداد و امتحانای پایانترم ، نکنین اینکارو ، بدبختمون میکنین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۷
با سلام . به هر حال ما انسان هستیم و انسانیت داریم اما به هیچ وجه در ماه رمضان نگذارند چون افرادی مثل ما در شهرستان ها برای کنکور ارشد باید مسافرت کنیم و روزه ما می شکند .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۷
به نظرم عقب بیفته وبسه بعد از ماه رمضون خیلی بهتره
خودخواهی خب نیست یه فکری هم به حال سیل زده ها باید کرداوناهم واسه قبولی توازمون امید دارند نمیشه بااین همه استرس ازمون بدند به مهلتی به اونا هم بدیم حای دوری نمیره بقیه هم تلاششون روبیشتزمیکنن واسه موفقیت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۷
100% موافقم. درس خوندن خوبه ولی معرفت داشتن بهتره. سیل بارون بهاری نیست که بشه زیرش قدم بزنی و بیای بشینی سر درست . سیل .سیله. خرابی. نارحتی پدر مادره. باید عقب بیفته با اینکه اگه من همین فردا صبح ام بخوان کنکور بزارم اماده ام ولی چون ی هموطنم اماده نیست برام ارزش نداره اون رقابت . باید حداقل ۲ ماه عقب بیفته . شهر من هوا خوبه . سیل نیومده . ولی کشورام سیل امده. هموطنم سیل زده شده . دنیا گرده. انقدر راحت و بدن فکر نگین اصلا نظر خوبی نیست . من برنانه هام عقب میفته . فکر‌کنین شما تحصل کرده های مملکتین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۸
مخالفم برای افرادسیل زده که آب وغذاندارندبخورندجمع بندی کردن در۱ماه هم غیرممکن خواهد‌بود. ماهم بامشکلات سختی های زیادی جنگیدیم تابتونم این دوران رابه اتمام برسونیم وهزاران گرفتاری داریم که بایدسریع ترحلشون کنیم نمیتوانیم درماه رمضان بازبان روزه هم درس بخوانیم وامتحان پایان ترم بدیم وپروژه تحویل بدیم ودفاع پایان نامه و...
ناشناس
Germany
۰۰:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۸
موافقم
عدم تعویق کنکور باعث میشه سهمیه اختصاص بدن و چون امار دقیقی در دست نیست افراد زیادی این بین بدون اینکه سیل اسیبی بشون زده باشه چه روانی چه مالی و چه جانی، به عنوان آقازاده و رانتخوار یا زرنگ بازی، خودشونو مشمول سهمیه میکنن. تفکیک اینا تو این شرایط اصلا شفاف نیست اگر قرار است تمهیدی صورت بگیره باید فقط و فقط تعویق زمان باشه و غیر اون نه تنها امکان پذیر نیست بلکه موجب رانت هم میشه و بدترش میکنه.
ناشناس
Germany
۰۱:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۸
موافقم
برای سهمیه دادن مشکلات زیاده و نابرابری رو بیشتر میکنه:
چجوری میخوان اونی که رفته مسافرت و یا دیدار اقوام دچار سیل شده رو تشخیص بدن ؟
چجوری میخوان اونی که تو همون منطقس ولی سیل زده نیست رو تشخیص بدن ؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۸
دوستانی که مخالف هستید، خواهشا خودتون رو یک دقیقه جای فردی بزارید که کل زندگیشو آب برده، بنده جزو دواطلبهای مناطق سیل زده غرب کشور هستم، کل امکاناتمون خراب شدن چه برسه به جزوه و کتاب ها، استدعا دارم حتما تاریخ ارشد رو جا به جا کنید چون واقعا هم کتاب ها و جزواتمون از بین رفته هم روحیه مون اصلا امکان نداره تو این شرایط امتحان داد اختصاص سهمیه هم هیچ ارزشی نداره فقط جابه جایی هست که کمک حال همه است. اگه بعد رمضان بیفته هم به نفع ما سیل زده هاست هم بقیه دوستان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۸
من مخالفم
بهتر دنبال راه حل های دیگر باشیم
عقب انداختن کنکور اصلا راه حل مناسبی نیست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۸
با سلام، با در نظر گرفتن شرایط بحرانی مردم عزیز در استان های سیل زده و برای ضایع نشدن حق دانشجویان این استان ها که هر یک ماه ها زمان صرف مطالعه دروس ارشد کرده اند و الان که مهمترین و سرنوشت سازترین زمان برای جمع بندی مطالب است، به نظر میرسد راهی جز موکول کردن تاریخ برگزاری کنکور به بعد از ماه مبارک رمضان نیست. باید درنظر داشت که این عزیزان هریک به امید تغییر آینده خود تلاش زیادی برای مطالعه دروس کرده اند و عدم تغییر تاریخ برگزاری کنکور از نظر انسانی کار شایسته ای نیست. لذا بنده از خبرگزاری محترم دانشجو درخواست رسیدگی به این موضوع را دارم.
یا علی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۸
کاملا مخالفم
اگه بخاطر مناطق سیل زده تلاش میکنین که یه سهمیه ای رو بهشون اختصاص میدن...عده ای فقط قصدشون سودجوییه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۸
منم موافقم کار درستی، یه فرصت میشه واسه همه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۸
من خودم کاملا برای کنکور اماده ام ولی بخاطر کسایی که شهرشون سیل اومده موافقم که کنکور عقب بیفته. برای ما هم فرصت مرور بیشتر میشه
اصلااا و اصلا با دادن سهمیه موافق نیستم چون به ضرر افراد عادیه و حتی پنج درصد هم کلی رتبه جابه جا میکنه رعایت عدالت فقط با به تعویق انداختن اجرا میشه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۰
من موافق نیستم . چون اصلا قرار نیست من در آزمون شرکت کنم !!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۸
كاملا مخالفم چون اگه كسي كه درس هارو خونده باشه اين دو هفته براش فرقي نداره كه سيل اومده يانه بعدشم با سيل كه درس ها از مغز ادم بيرون نميره به نظرم دليل قانع كننده اي نيست چون تعداد داوطلبين اين مناطق تعدادشون زياد نيست و مناطقي كه دچار اسيب شدن بيشتر روستاها هستن نه شهر به جز يكي دو شهر كشور. اين كار باعث لطمه خوردن افراد بيشتري نسبت به تعداد داوطلبين مناطق سيل زده هميشه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۲
دو هفته چیه آقا یه ماهشون رو از دست دادن آدم هرچی هم خونده باشه تو این شرایط اضطراب و درگیری همه چی یادش میره و به زمان برای مرور و جمعبندی نیاز دارن. بعدم روستایی ها حق ادامه تحصیل تو مقاطع بالاترو ندارن؟ شاگرد اول رشته فلسفه تو دانشگاه ما از یکی از روستاهای لرستان بود و اتفاقا داوطلب کنکور ارشد هم بود. نفرات برتر کنکور سراسری هم هرسال از شهرستانان. وقتی یک ایرانی راجع به هموطناش اینطوری میگه واقعا افسوس میخورم!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۸
فقط ای کاش سهمیه ندن واقعا مایی که خوندیم با سهمیه عقب می افتیم
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۹
تو از این می ترسی که تو این مدت تعویق یه عده که کمتر خوندن بیان جلو بزنن ازت
ناشناس
United States of America
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۸
#نه_به_سهمه
مرضیه
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۰
چرا نترسه؟ مگه نه بین کسی که با برنامه ریزی خونده و الان تمومش کرده با کسی که نخونده و عید به تعطیلات و خوش گذرونی گذرونده تفاوت باشه؟؟؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۸
سلام.اوضاع مطالعه ودرس خواندن برای دانش اموزان سیل زده واقعا سخته،مخصوصا برای کسانیکه هیچی نخونده بودن ومیخواستن چندهفته آخررو یه نگاهی به مطالب بندازن.دو راه وجود داره،یا اعمال سهمیه بشه یا کنکور به تاخیر بندازن،تا حداقل حجم سنگین فشار های روحی که به دانش اموزان وارد شده،جبران بشود ان شاالله.یاعلی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۹
سلام من با به تعویق انداختن موافقم خودم درگیر سیل نبودم اما از وضعیت مردم خیلی حالم بد بود و چون احتمال داده بودن که ممکنه سیل بیاد اصلا تمرکز نداشتم.
چو عضوی به درد آورد روزگار دگر عضوها را نماند قرار
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۰
مخالفم
بهشون سهمیه بدن سهمیه مازاد بر ظرفیت که به بقیه لطمه نخوره
ماه رمضون درس خوندن خیلی سخته بعد از رمضون هم امتحانات پایان ترم
برای منی که دانشگاه دولتی دارم درس میخونم امتحانام جوری نیست که یک شبه بخونم و بره
برنامه ریزی خیلی ها خراب میشه مناطق سیل زده مگه چه تعداد هست چرا آمار دقیق رو نمیدن؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۰
اونایی که میگین سهمیه بدین بهشون به این فکر کردین که چطوری قراره این کار انجام بشه، به نظرم اینطوری خیلی سواستفاده ممکنه بشه و اونایی که حقشون نیست ازین موضوع استفاده کنن. بعدشم قبلا هم کنکور ارشد تو بهمن بود و مصادف بود با امتحانای پایانترم، خوب امتحانا رو چند روز عقب مییندازن نهایتا.
در ضمن الان شرایط یه سری شهرا طوریه که اصن معلوم نیست که بشه توش کنکور برگزار کرد اصلا، اونوقت دوستان نگران اینن که تو این یه ماه بقیه ازشون جلو بزنن. آقا تو اگه واقعا خوب خوندی این ماه فرقی واست نمیکنه. یکم میتونیم خودمونو جای بچه های سیل زده بذاریم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۰
با احترام به نظر سایر داوطلبان، موافقم عقب بیفته به هرحال زمان میتونه روحیه اون دسته از داوطلبان سیل زده رو تا حدودی برگردونه ولی با اعمال سهمیه مخالفم چون ممکنه داوطلبی از اون مناطق باشه ولی اصلا نخونه باشه و الان بالتوفیق براش سهمیه در نظر بگیرن.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۰
موافقم
تو این وضعیت نمیشه واسه کنکور ارشد آماده شد باز داوطلبان کنکور کارشناسی هنوز وقت دارن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۰
عقب افتادن کنکور جز برای افراد سودجو که عید رو مشغول دید و بازدید بودن و از وقتشون استفاده نکردن سودی نداره وگرنه کسی که عزیزشو از دست داده خونه و زندگیشو آب برده نه تنها یک ماه بلکه یکسال هم دردی رو ازشون دوا نمیکنه.خیلی از افراد برای کنکور برنامه ریزی داشتن و کلی از کارها رو به بعدش موکول کردن که این تعداد افراد هم تعدادشون زیاده.
در ضمن در ماه رمضون با دهن روزه امکان درس خوندن هس؟در شرایطی که بیشتر از 12 ساعت رو باید روزه باشیم.
شیرین
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۲
واقعا متاسفم که اینطور فکر می کنید. دانشجوهای حاضر در اردو جهادی فقط به فکر خودشونن؟ بعدم مگه سیل زده ها رمضان نخواهند داشت؟ خونه ی همه رو آب نبرده خیلیا خونه هاشون کمی تخریب شده و پر از آب شده که با کمک امدادگرا در عرض یکماه میتونن وضع خیلی بهتری داشته باشند. یکم انصاف داشته باشید دنیا گرده فردا هم نوبت شما میشه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۰
کاملا مخالفم، کلی برنامه ریختیم برا بعدش. یعنی باید یک ماه و خورده ای دیگه هم به استرس هامون اضاف بشه؟
با سهمیه موافقم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۱
کاملاَ مخالفم.
متأسفانه مثل هرچیز دیگری منافع بلندمدت و عمومی کشور داره دستخوش تصمیمات احساسی میشه. البته که شرایط سیل‌زدگان خوب نیست، اما استان‌های سیل زده کمتر از 15% داوطلبان کنکور رو تشکیل می‌دن و بهم زدن برنامه‌های 85% بخاطر اون‌ها به مصلحت هیچکس نیست و همچنان هزینه‌هایی که بابت چنین تصمیمی به سازمان سنجش تحمیل میشه (که یک نهاد دولتی هست) از جیب مردم میره و به هزینه‌هایی که همین الان از بیت‌المال باید برای بازسازی مناطق سیل زده مصرف بشه اضافه میشه. همونطور که گفتم تصمیمی احساسی که مناسبات مدیریتی در اون دیده نشده.

متاسفانه عده‌ای هم که خیلی ‌هاشون اصلا داوطلب ارشد نیستند با این جریان همراه شدند.

امیدوارم این اتفاق نیافته.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۱
با سلام
به عنوان فردی که مخالف تعویق زمان کنکوره، از خلال نظرات متوجه شدم که تعداد زیادی از افراد هم نظر با بنده هستند. از خبرگزاری دانشجویان تقاضا دارن به عنوان یک نهاد رسمی، صدای مخالفان این تصمیم رو (که متاسفانه کمتر از موافقان شنیده شده) به گوش مسئولین برسونند تا اونها منافع عده کثیری از داوطلبان که دچار بلایای طبیعی نشدند رو قربانی 4-5 استان سیل زده نکنند.

با تشکر از خبرگزاری دانشجو
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۱
من چند ماهی هست دارم میخونم و به عقب افتادنش احتمالا بهم ضر بزنه ولی بنی آدم اعضای یک پیکرند؛ بعضی از دانشجوهای سال اخر هم هر چند درگیر سیل نبودند ولی برا امدادرسانی رفتن و خیلیا هم که درگیر سیل بودن به همین خاطر با عقب افتادنش مشکلی ندارم؛ عقب بندازن ولی سهمیه ندن چون ارشد کل ظرفیت دانشگاه ۶ یا ۷ تاست سهمیه هم تعلق بگیره واقعا ظلمه به ما که کلی خوندیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۱
با سلام‌ واحترام
باتوجه به اینکه چندین استان پرجمعیت درگیر سیل بوده و سایر استان ها هم حضور جدی وفعال در امداد رسانی داشته اند ، چنانچه مقدور باشد پیشنهاد می شود جهت حمایت از داوطلبان ارشد مناطق سیل زده و داوطلبان امداد گر آزمون ارشد به بعد از کنکور سراسری موکول شود زیرا بعد از ماه مبارک برخی از داوطلبان مشتغل به تحصیل کارشناسی درگیر امتحانات پایان نیمسال دوم هستند .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۲
منم کاملا مخالفم
با این تغییر کلی از برنامه ریزی بچه ها تغییر میکنه... مگه میشه تو ماه رمضون درس خوند اونم برای کنکور با این شدت استرس.... یا برای یک نفر که سال اخر کارشناسی و کلی درس داره که همزمان باید یه اونا هم برسه.. اصلا این منطقی نیست بهشون سهمیه مازاد بدن مگر چند نفرن؟؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۲
ثبات و پایداری دولت ها بر پایه قسط و عدل است. حضرت علی (ع)

جناب آقای دکتر منصور غلامی؛ وزیر محترم علوم، تحقیقات و فناوری
باسلام و درود فراوان
در ابتدا ضمن ابراز همدردی با هم وطنان سیل زده و با تشکر از درایت شخص شما و همکارانتان در سازمان سنجش به جهت ارائه ی سهمیه ای خاص در آزمون کارشناسی ارشد به شرکت کنندگان سیل زدگان و متضرر شدگان کمال سپاس را داریم و برای عزیزانمان در این مناطق آرزوی بهبود وضعیت را داریم.
اما با توجه به صحبت های مطرح شده و احتمال بررسی مجدد تعویق کنکور در مجلس شورای اسلامی ، برای اکثریت شرکت کنندگان نگرانی های عدیده ای را به وجود آورده است.
لذا با عنایت بر اشراف کامل شما به مشکلات ایجاد شده در صورت تعویق زمان این آزمون بزرگ، ما امضا کنندگان نیز ضمن اعلام برخی از دغدغه های خود، درخواست عدم تغییر زمان و برگزاری به موقع آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۸ را خواهانیم.
بخشی از مهمترین مشکلات این موارد از دید ما شرکت کنندگان در آزمون به شرح زیر است:
۱. تلاقی زمان برگزاری آزمون با امتحانات پایان ترم و متضرر شدن دانشجویان ترم آخر کارشناسی .
۲. به پایان رسیدن مهلت معافیت تحصیلی برای برخی از شرکت کنندگان پسر برای خدمت سربازی
۳. مشکلات به وجود آماده برای برخی از داوطلبان شاغل که به جهت آمادگی حضور در آزمون مرخصی گرفته اند.
۴. با توجه به مدت زمان اندک تا موعد مقرر شده آزمون جمع کثیری از داوطلبان دچار به هم ریختگی زمان بندی و برنامه ریزی بلند مدت خود در شرکت در آزمون خواهند شد.
۵. تقویم فشرده سازمان سنجش و متضرر شدن تعداد کثیری از داوطلبانی که آزمون ورودی به مقطع بالاترشان ۲ مرحله ای خواهد بود.
۶. در پیش بودن ماه مبارک رمضان و عدم برگزاری آزمون در این زمان.
و...
در انتها امید است با تصمیماتی صحیح و منطقی و به دور از احساسات، شاهد رعایت شدن مفهوم اصلی عدالت آموزشی و ثبات در تصمیم گیری ها و البته احترام به حدود به ۲۰۰ هزار شرکت کننده در آزمون را شاهدش باشیم.


رونوشت:
۱. جناب دکتر ابراهیم خدایی ؛ رئیس سازمان سنجش و آموزش
۲. نمایندگان محترم مردم در مجلس شورای اسلامی


من الله توفیق.
جمعی از شرکت کنندگان در آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۳۹۸
ناشناس
Germany
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۲
سلام. بنظرم تعویق کنکور ارشد منطقی ترین و منصفانه ترین کاره که به ضرر هیچکس هم نیست. متاسفانه عده ای از اونایی که مخالفن هم شرایط رو برای قبولی خودشون متاسب تر دیدن و میدونن که سهمیه ای که وزارت علوم قولشو داده تو این شرایط مشکلات سیل زده ها رو حل نمیکنه و کافی نیست. بنظرم بهترین راه برگزاری آزمون بعد عید فطره. همونطور که وزارت بهداشت با سیل زده ها و دانشجوهای جهادی همدلی کرد امیدوارم سنجش و وزارت علوم هم انصاف به خرج بدن و مسئولیت قبول کنن.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۲
با تعویق موافقم. هم به نفع داوطلبین سیل زده است هم کسانی که بطور غیرمستقیم درگیر سیل شدن مثل مسافر ها یا دانشجویانی که این روزها در مناطق سیل زده حاضرن و کمک میکنن. اونا که سهمیه نمیگیرن. تعویق به ضرر هیچکس نیست و هموطنانمون در استان های دیگه هم باید همدردی کنن و تو آزمونی عادلانه رقابت کنن.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۳
والا بخدا  ماهایی که تو سیل خونه و زندگی کتاب و دفترمونو از دست دادیمم آدمیم،من تغییر رشته اییم از مهر درس خوندم از روزی سه ساعت شروع کردم تا روزی هفت ساعت،شوهر خواهرمو تو سیل از دست دادم.شناسنامه ندارم،جزوه ندارم،مدارک ثبت نامم رو ندارم.مگه ماه رمضان ما روزه نمیشیم؟ماهم امتحان های دانشگاه رو داریم بااین تفاوت که فعلا دانشگاهم نداریم.منی که این همه وقت گذاشتم مثل شما چندماه انرژی گذاشتم واسه رتبه خوب سهمیه به چه دردم میخوره،انقدر تو این چند وقته استرس کشیدیم که هیچی از درسا تو سرمون نیست والا،تورو خدا انصاف داشته باشید،کنکور همینجوریشم بی عدالتی توش هست دیگه بدترش نکنن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۳
به خدا من بیچاره میشم...اگه یه هفته عقب بیوفته من زندگیم از دست میره.
من کاری با کنکور ارشد ندارم من داوطلب کنکور سراسری هستم و مطمئنم که با به تعویق انداختن کنکور نه تنها به داوطلب های مناطق عادی بلکه حتی به داوطلب های مناطق سیل زده هم ظلم میشه...
به نظر من همون سهمیه ای که دادن خوب و عالیه و اصلا نیازی به جابجایی تاریخ کنکور نیست.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۳
من که هر بار خودمو جای یکی از بچه های مناطق سیل زده میذارم که با کلی امید و آرزو و برنامه چندین ماه درس خوندن و حالا دم کنکور این اتفاق براشون افتاده، حالم خراب میشه.خیلی سخته سیل علاوه بر خونه و زندگی، نتیجه ی همه ی زحماتتون درست تو دقیقه آخر از بین ببره...
مناطق سیل زده یکی دو هفته ی دیگه احتمالا میتونن یکمی زندگیشونو جمع کنن.اگه یه ماه کنکور رو عقب یندازن، اونها هم میتونن کنکورشون رو جمع بندی کنن...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۳
بله موافق تاخیرهستم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
سلام
واقعا و بنا به انصاف تایم کنکور باید عقب بیوفته
تا اینکه بخواد سهمیه ایی لحاظ بشه
در واقع فرصت برابر برای همه
و این بی عدالتی ک تایم کنکور تغییری نکنه ، چون با آینده خیلیا بازی میشه
از طرف برای بقیه هم موقعیت عالی ک حالا یا خودشونو برسونن یا مسلط تر بشن
امیدوارم عدالت اجرا بشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
با توجه به مطالعه حدودی نظرها
افرادی ک مخالف عقب افتادن زمان کنکور هستن ، بیشتر به فکر این هستن ک دوستان دیگر ازشون جلو بیوفتن
اما واقعا معقولانه نیست دوست عزیز چون شخصی ک یک سال نخوندم در عرض یک ماه نخواهد خوند یا حتی از شما جلو نمیوفته
اما اون دوست عزیزی ک در شرایط سیل بوده و هم سان شما، لطمه زیادی میبینه
از طرفی دادن سهمیه حتی ۵ ٪ بی عدالتی در حق همه حتی شماست
واگر همچین حادثه ایی در شهر شما میوفتاد ایا خودتون توقع همکاری رو نداشتین
بهترین کار عقب افتادن زمان کنکور ، تا شرایط برای همه برابر باشه ، نه با دادن سهمیه
ممنون
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۶
من کاملا مخالفم چون کلا خرداد ماه شهر حوزه امتحانی نیستم و نمیتونم باشم و این ی مشکل بزرگه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۶
با شيوع بيماري وايجاد ترس و محيط خونه هم ک نا آروم چطور ميشه خوند واقعا بايد عقب بيوفته واقعااااااا سخت شده
ارسال نظرات
captcha
آخرین اخبار