آخرین اخبار:
کد خبر:۷۵۹۹۶۸

همایش سراسری رضایت‌مندی مشتری با رویکرد حمایت از کالا و خدمات ملی برگزار شد

شب چهارشنبه ۲۸ فروردین‌ماه، طی مراسمی که در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار شد لوح تقدیر «همایش سراسری رضایت‌مندی مشتری با رویکرد حمایت از کالا و خدمات ملی» از طرف انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و موسسه عصر گفتگو به برترین برند‌ها در این حوزه اهدا شد.
غزاله ذوالفقاری دبیر اجرایی همایش سراسری رضایت‌مندی مشتری، در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری دانشجو گفت: این لوح و تقدیرنامه براساس بررسی شاخص‌های ۱۷گانه کیفیت نظیر رعایت ضوابط تعیین و اعلام قیمت کالا و خدمات برای مصرف کننده، انطباق ضوابط تعیین شده با ضوابط سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان، شفافیت در اعلام و درج کالا و خدمات ارائه شده، اعلام به‌روز قیمت محصولات تولیدی از طریق وب‌سایت و رسانه‌ها، توسعه شبکه خدمات نمایندگی در کل کشور توسط آقای حسین ابراهیمی ریاست انجمن حمایت از حقوق مصرف‌کننده و هم‌چنین دکتر علیرضا محجوب نماینده محترم مجلس شورای اسلامی و دکتر قاسمی مشاور و عضو هیت رئیسه اتاق اصناف و تولید فراکسیون مجلس شورای اسلامی به برترین‌ها تعلق گرفت.
ارسال نظر
captcha
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.
پربازدیدترین آخرین اخبار