رئیس قوه قضاییه صبح یکشنبه به صورت سرزده از مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه (۱۲۹) بازدید کرد.
به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام سیدابراهیم رئیسی در این بازدید ضمن حضور در مرکز مدیریت خطوط، از نزدیک در جریان روند اتصال خطوط تلفنی مردم به کارشناسان حقوقی، میزان تماسهای تلفنی، میزان معطلی مردم و کیفیت پاسخگویی کارشناسان قرار گرفت و دستورات لازم را برای بهبود فرآیندهای موجود صادر کرد.
رئیس قوه قضاییه همچنین برخی از پیامهای ضبطشده مردمی و مشکلات اعلامشده از سوی شهروندان را شنید و مورد ارزیابی قرار داد.
رئیس مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه نیز در حاشیه این بازدید، توضیحاتی درباره فعالیتهای مرکز ارائه کرد.
همچنین کارشناسان حقوقی و قضات مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه در جریان این بازدید، به سوالات حجت الاسلام والمسلمین رئیسی پاسخ دادند و به ارائه آماری از فراوانی موضوعات مطرحشده و دغدغههای مردم در تماس با مرکز ۱۲۹ پرداختند.
این کار جناب رئیسی چیز جدیدی نیست من به خاطر دارم در حدود دو دهه پیش که ایشان رئیس سازمان بازرسی کل کشور بودند با تاسیس دفتر ستادخبری و ارتباطات مردمی با شماره تلفن ۱۳۶ سعی می نمودند به صورت مستمر از طریق ارتباط با اصحاب خبر در جریان مستقیم مشکلات و نظرات مردم قرار بگیرند .
در زمانی که ایشان مدیریت بازرسی کل کشور را به عهده داشت مجموعه ای به نام ستاد ارتباطات مردمی تشکیل داده بودند که در واقع بیشتر یک گعدهی خبری، فرهنگی بود با مدیران آن مجموعه با اصحاب رسانه به صورت مستمر . طبعاً دوستان، سلیقهها و بعضاً گرایشهای مختلفی داشتند ولی همگی در دفاع از نظام و انقلابت تقید به ولایت فقیه متفق بودند و با توجه به رسیدگی اطلاعات ارسالی توسط مدیران ایشان ، همکاری خود را ادامه میدادیم که انشااله در پست جدید هم این روش و ارتباط حفظ شود
ارسال نظرات
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.