
کد خبر:۷۷۶۸۱۵
در بین ۱۹ وزارتخانه کشور؛
وزارت علوم رتبه دوم ارزیابی بلوغ خدمات الکترونیک را کسب کرد
وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در ارزیابی پنجمین دوره بلوغ خدمات الکترونیکی، در بین ۱۹ وزارتخانه ارزیابی شده، موفق به کسب رتبه دوم شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از وزارت علوم، گزارش ارزیابی خدمات الکترونیکی دستگاههای اجرایی بر اساس مصوبه جلسه یازدهم شورای اجرایی فناوری اطلاعات کشور به طور مستمر توسط سازمان فناوری اطلاعات در جهت ارزیابی کیفیت وبگاهها و خدمات الکترونیکی دستگاههای اجرایی دارای شناسنامه خدمات مصوب سازمان اداری استخدامی کشور منتشر میشود.
در گزارش ارزیابی دوره پنجم که در پنجمحور حضور در وب، تعاملی، تراکنشی، یکپارچگی و مشارکتی در بین ۱۹ وزارتخانه و ۱۰۵ دستگاه اجرایی انجام شد، وزارت علوم، رتبه دوم در میانگین کلیه محورها و رتبه اول در محور حضور در وب در بین وزارتخانهها را کسب کرد.
همچنین در این گزارش به رشد چشمگیر ۳۵ رتبه وزارت علوم نسبت به ارزیابی نوبت چهارم و رشد قابل توجه در تمامی مراحل بلوغ پنجگانه در بین کل دستگاههای اجرایی ارزیابی شده، اشاره شده است.
گفتنی است، ارزیابی دوره پنجم مربوط به بازه زمانی تا انتهای فروردین ۱۳۹۸ دستگاههای اجرایی بوده و همچنین سازمان امور دانشجویان، سازمان پژوهشهای علمی و صنعتی، صندوق رفاه دانشجویان و پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران در این دوره در مجموعه وزارت علوم مورد ارزیابی قرار گرفتند.
در گزارش ارزیابی دوره پنجم که در پنجمحور حضور در وب، تعاملی، تراکنشی، یکپارچگی و مشارکتی در بین ۱۹ وزارتخانه و ۱۰۵ دستگاه اجرایی انجام شد، وزارت علوم، رتبه دوم در میانگین کلیه محورها و رتبه اول در محور حضور در وب در بین وزارتخانهها را کسب کرد.
همچنین در این گزارش به رشد چشمگیر ۳۵ رتبه وزارت علوم نسبت به ارزیابی نوبت چهارم و رشد قابل توجه در تمامی مراحل بلوغ پنجگانه در بین کل دستگاههای اجرایی ارزیابی شده، اشاره شده است.
گفتنی است، ارزیابی دوره پنجم مربوط به بازه زمانی تا انتهای فروردین ۱۳۹۸ دستگاههای اجرایی بوده و همچنین سازمان امور دانشجویان، سازمان پژوهشهای علمی و صنعتی، صندوق رفاه دانشجویان و پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران در این دوره در مجموعه وزارت علوم مورد ارزیابی قرار گرفتند.
لینک کپی شد
گزارش خطا
۰
ارسال نظر
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.