آخرین اخبار:
کد خبر:۷۸۰۱۵۷

استارتاپ ها چه راهی برای حل مشکلات خود دارند؟

فعالیت‌های اقتصادی در عصر حاضر به صورت روز افزونی در حال افزایش و گسترش است. شناخت فناوری‌ها و خدمات جدید کسب و کارها و استارتاپ‌ها منوط به تبلیغات آن‌هاست. آیا راهکاری برای عرضه و استفاده خدمات وجود ندارد؟

فعالان استارتاپی و دیگر فعالان اکوسیستم نوآوری و فناوری – چه تولیدکننده و عرضه کننده خدمات و محصولات نوآورانه باشند چه متقاضیان این خدمات و محصولات -  به امکانی برای آشنایی با ظرفیت‌ها، توانمندی‌ها و نیازها و تعامل و ارتباط با یکدیگر برای رسیدن به نقطه مشترک و همکاری نیاز دارند که این امکان توسط شبکه نوآوری (تینت) در قالب بازار خدمات و محصولات فناوری اطلاعات ، فراهم شده است. مدیر شبکه نوآوری در مصاحبه‌ای از کارکردها، ساختار تینت و مخاطبان تینت سخن گفت که با هم می‌بینیم:

شبکه نوآوری چیست؟

شبکه نوآوری پلتفرمی است که مجموعه‌ای از خدمات را به طیف‌های متنوع فعالان اکوسیستم نوآوری و فناوری ارائه می‌کند. این فعالان چه افراد حقیقی باشند چه شرکت‌ها و مجموعه های حقوقی، چه خدمتدهنده باشد و چه خدمتگیرنده، چه ایدهپرداز باشند و چه خریدار ایده و ... با عضویت در این پلتفرم می توانند با دیگر اجزای اکوسیستم نوآوری و فناوری مرتبط شده و از این ارتباط در جهت هم افزایی توانمندی‌ها یا ارائه خدمات و محصولات دانش پایه و یا دریافت این خدمات و محصولات بهره برداری کنند.  بزرگترین مزیت شبکه نوآوری (تینت)، شناخت اجزای اکوسیستم نوآوری از هم، دسترسی به خدمات با کیفیت‌تر، ارزان‌تر و سریع‌تر و امکان تجاری سازی ایده‌ها و فرصت یابی بیشتر برای شرکت‌های کوچک و استارتاپ‌ها است که امکان رقابت سالم درون شبکه را فراهم می کند. از طرفی همین شرکت‌ها و استارتاپ‌ها خود می‌توانند از خدمات دیگران، با مزیت‌های ویژه و تخفیف‌هایی که فقط در تینت خواهند یافت، استفاده کنند.

 

مزیت عضویت در بازارهای تینت

اگر شرکت یا کسب وکار تحت مدیریت شما خدمات یا محصولاتی ارائه می کند که اطلاعات و داده‌های مختلف اعم از صوت، تصویر، متن ، عدد و ... را با استفاده از ابزارهای رایانه‌ای و مخابراتی گردآوری، پردازش، ذخیره سازی و منتشر می‌کنند، شما به عنوان یکی از فعالان بازار خدمات و محصولات فناوری اطلاعات باید امکانی برای معرفی و عرضه محصولات و خدمات خود در اختیار داشته باشید و بازار خدمات و محصولات فناوری اطلاعات، این امکان را برای شما فراهم کرده است. شما چه شخص حقیقی عرضه کننده خدمات و محصولات فناوری اطلاعات باشید چه شرکت و مجموعه حقوقی عرضه کننده این خدمات و محصولات، با ثبت نام در بازار خدمات و محصولات فناوری شبکه نوآوری، به عنوان کارگزار این بازار شناخته می شوید و روزمه، توانمندی‌ها، محصولات و سوابق فعالیت های شما در اختیار متقاضیان عضو این بازار قرار می گیرد. این بازار شبکه ای رو به گسترش ازشرکت ها – ۸۵۰ شرکت دانش پایه اکنون دراین بازار حضور دارند -  و محصولات فناوری اطلاعات را در اختیار متقاضیان این محصولات قرار می دهد و حضور در این بازار شما را در بازاریابی بهتر و رونق بخشیدن به کسب وکار نوآورانه ای که دارید، یاری می کند.

 

آیا بازار خدمات و محصولات تینت انحصار شرکت ها است؟

خدمات و محصولات مبتنی بر نوآوری و فناوری، گاه توسط شرکت‌های دانش بنیان تولید و عرضه می‌شوند و گاه محصول خلاقیت و نوآوری یک شخص حقیقی هستند. از این رو بازار خدمات و محصولات فناوری اطلاعات نباید تنها در انحصار شرکت ها و مجموعه های با شخصیت حقوقی باشد و بنیان گذاران شبکه نوآوری بر امکان بهره مندی افراد خلاق از ظرفیت های این شبکه تاکید ویژه دارند. به همین سبب امکان دسترسی افراد و تیم های فناور و نوآور که دارای محصول و خدمات فناورانه باشند نیز در این بازار وجود دارد.

ارسال نظر
captcha
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.
پربازدیدترین آخرین اخبار