معاون اداری مالی دانشگاه پیامنور از راهاندازی میز خدمت الکترونیک دانشگاه پیامنور همزمان با هفته دولت خبر داد.
به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حسن علیزاده، معاون مالی و اداری دانشگاه پیام نور با اشاره به راه اندازی میز خدمت الکترونیک دانشگاه پیام نور همزمان با هفته دولت گفت : سامانه تکریم ارباب رجوع تحت عنوان «میز خدمت الکترونیک» دانشگاه پیام نور با هدف دسترسی آسان ارباب رجوع با هیأت رئیسه دانشگاه فراهم خواهد شد.
وی افزود: استقرار این سامانه با توجه به گستردگی دانشگاه پیام نور در سراسر کشور دارای مزایای فراوانی چون ارائه خدمات غیر حضوری، سهولت و قابلیت در دسترس بودن، امکان پیگیری درخواست، پاسخگویی مکانیزه و سریع، رسیدگی به درخواست ها و شکایات در اسرع وقت تسریع در امور محوله و چابکسازی سیستم در ارائه خدمات هرچه بهتر به ارباب رجوع و دهها خدمت دیگر نام برد.
معاون اداری، مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور با تاکید بر ضرورت حفظ شأن و منزلت ارباب رجوع ابراز امیدواری کرد: با بهره برداری از این سامانه، گامی بزرگ در جهت تسریع روند انجام امور مربوط به ویژه دانشجویان کارکنان و اعضای هیأت علمی و موجب رضایتمندی هرچه بیشتر و تکریم آنها را فراهم خواهد آورد.
علیزاده در تشریح نحوه عملکرد سامانه افزود: میز خدمت دانشگاه پیام نور مشتمل بر ۵ زیر سیستم دبیرخانه هوشمند (امکان ارتباط مستقیم با هیأت رئیسه و رؤسای استان ها)، دریافت، ثبت پیگیری درخواست شکایات اطلاع رسانی از طریق پیامک، دریافت پیشنهادات و نیز تعیین وقت ملاقات حضوری با ریاست و معاونت های سازمان مرکزی خواهد بود و تمامی مراحل این خدمات به صورت پیامکی و یا سیستمی به اطلاع متقاضی قرار خواهد گرفت و شخص به راحتی و بدون مراجعه حضوری می تواند در جریان روند درخواست خود قرارگیرد.
معاون اداری، مالی و عمرانی در پایان تصریح کرد؛ با راه اندازی این سامانه، امکان دسترسی راحت، طرح و پیگیری نظرات، پیشنهادات، شکایات و درخواست های ارباب رجوع به صورت غیرحضوری و تنها از طریق مراجعه به آدرس http://pishkhan.pnu.ac.ir فراهم شده است.