
ساماندهی تبلیغات محیطی در شهر تهران
اعضای شورای شهر تهران به کلیات لایحه ساماندهی تبلیغات محیطی رأی موافق دادند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمدجواد حقشناس با ارائه متنی درمورد ساماندهی تبلیغات محیطی و ایراد سخنانی در این زمینه بیان داشت: موضوع تبلیغات محیطی در سه کمیسیون مشترک سلامت، شهرداری و فرهنگی- اجتماعی بررسی شده و نشستهای جمعی و تخصصی در این زمینه داشتهایم.
وی افزود: لایحه شهرداری با محوریت زیباسازی است و اصلاحیه مصوبه امری ضروری به شمار میرود چرا که درآمد پایدار از طریق تبلیغات محیطی انجام میگیرد و امیدوارم همه به این مصوبه رای دهید.
پس از سخنان حقشناس کلیات لایحه ساماندهی تبلیغات محیطی شهر تهران به رای گذاشته و با ۲۰ رای موافق به تصویب رسید.
پس از این رأیگیری محمود میرلوحی عضو دیگر شورای شهر تهران پیشنهادی در مورد مصوبه داشت که دو کلمه پیمان و کارگزاری در لایحه جابجاییهایی در آن صورت گیرد.
برزین ضرغامی رئیس سازمان زیباسازی شهر تهران در مورد این پیشنهاد گفت: به دنبال این هستیم که دست سازمان نسبت به رقیبان همچون صدا و سیما در تبلیغات باز شود و بتوانیم با ایجاد فضای بیشتر سهم زیادتری از تبلیغات داشته باشیم.
در ادامه نیز محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران گفت: در این لایحه یک جا اجازه مزایده و یکجا اجازه مناقصه داده شده اینکه قاطع بگوییم همه از یک طریق انجام گیرد درآمدزایی را دچار مشکل خواهد کرد و نمیتوان برای اینکه جلو ستاد را بگیریم عقب عقب از پشت بام بیفتیم کارگزاران را باید انتخاب و نظارتها را انجام دهیم.
بهاره آورین عضو دیگر شورای شهرگفت: رقابت برای کار لازم است و مصوبه باید حس رقابت را فراهم کند؛ همچنین ساز و کار رقابت مزایده است و فضای عمومی شهر باید سازوکار مزایده داشته باشد.
سرانجام پیشنهاد میرلوحی با ۱۴ رأی مخالف به تصویب نرسید و اعضای شورای شهر موضوع دیگری را در دستور کار قرار دادند.
وی افزود: لایحه شهرداری با محوریت زیباسازی است و اصلاحیه مصوبه امری ضروری به شمار میرود چرا که درآمد پایدار از طریق تبلیغات محیطی انجام میگیرد و امیدوارم همه به این مصوبه رای دهید.
پس از سخنان حقشناس کلیات لایحه ساماندهی تبلیغات محیطی شهر تهران به رای گذاشته و با ۲۰ رای موافق به تصویب رسید.
پس از این رأیگیری محمود میرلوحی عضو دیگر شورای شهر تهران پیشنهادی در مورد مصوبه داشت که دو کلمه پیمان و کارگزاری در لایحه جابجاییهایی در آن صورت گیرد.
برزین ضرغامی رئیس سازمان زیباسازی شهر تهران در مورد این پیشنهاد گفت: به دنبال این هستیم که دست سازمان نسبت به رقیبان همچون صدا و سیما در تبلیغات باز شود و بتوانیم با ایجاد فضای بیشتر سهم زیادتری از تبلیغات داشته باشیم.
در ادامه نیز محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران گفت: در این لایحه یک جا اجازه مزایده و یکجا اجازه مناقصه داده شده اینکه قاطع بگوییم همه از یک طریق انجام گیرد درآمدزایی را دچار مشکل خواهد کرد و نمیتوان برای اینکه جلو ستاد را بگیریم عقب عقب از پشت بام بیفتیم کارگزاران را باید انتخاب و نظارتها را انجام دهیم.
بهاره آورین عضو دیگر شورای شهرگفت: رقابت برای کار لازم است و مصوبه باید حس رقابت را فراهم کند؛ همچنین ساز و کار رقابت مزایده است و فضای عمومی شهر باید سازوکار مزایده داشته باشد.
سرانجام پیشنهاد میرلوحی با ۱۴ رأی مخالف به تصویب نرسید و اعضای شورای شهر موضوع دیگری را در دستور کار قرار دادند.
لینک کپی شد
گزارش خطا
۰
ارسال نظر
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.