لاهوتی: دفترچه شعار انتخاباتی رئیس جمهور ۲۰ درصد هم اجرایی نشد! / چرا در مورد سیاست‌های رانت‌زا با هیچ وزیر و وکیلی برخورد نمی‌شود؟ + فیلم
در گفتگو با دانشجو مطرح شد
عضو اتاق بازرگانی تهران گفت: چرا قانون محیط کسب و کار اجرا نمی شود؟ دفترچه ای که شعار آقای روحانی در انتخابات ریاست جمهوری سال 92 بود چقدر اجرا شد؟ حتی 20 درصد هم اجرایی نشد!
تعداد نظرات: ۲
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۷
تا زمانی که مشکلات ساختاری داخل کشور حل نشود، و اصلاحات ساختاری در اقتصاد،نظام پولی و بانکی کشور صورت نگیرد، دست آقایون و آقازاده های دزد و رانتخوارشان از اقتصاد کشور کوتاه نشود، و تمامی مسئولین فاسدی که در طول این ۴۰ سال در هر رده ای که از موقعیتشان سواستفاده کرده و فساد نموده اند و به قول معروف جیب انقلاب ، نظام و شهدای مردم مظلوم رو زده و حالا کلاس سکولار و لیبرال شدنشان را به رخ مردم می کشند و بخاطر منافعشان و پاسپورت خارجی و اقامت خارج از کشور دم از اعتدال گرایی و اصلاح طلبی می زنن و به افراد فرودست برچسب تندروی و افراط گرایی,پوپولیستی زده و بقول معروف اصولگرای اعتدالگرا یا اصولگرای اصلاح طلب شده اند!!!.فرزندانشان رو به خارج از کشور فرستاده و برای خودشان در خارج خانه و کار و کاسبی راه انداخته اند محاکمه نشوند،مذاکره با ترامپ یا غیر ترامپ برای این مردم مظلوم و شهیدپرور بی فایده که هیچ ،پر ضرر هم هست.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۷
از یه بازرگان چنین حرفایی بعیده
دمش گرم
این موضوعاتو موضع گیریها وظیفه نماینده های بی خاصیت مجلسه که از خونشون 250 هزار یورو بیرون میاد
ارسال نظرات
آخرین اخبار