مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه از نقص فنی پیش آمده در خط دو متروی تهران از شهروندان و مسافران عذر خواهی کرد و گفت: پیرو اطلاعیه قبلی با موضوع نقص فنی یکی از قطارهای خط ۲ که موجب نارضایتی برخی از مسافران این خط گردید گفت: ما در شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه تمامی تلاش خود را میکنیم تا بهترین خدمات رسانی را ارائه دهیم.
به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه مهندس فرنوش نوبخت افزود: شرکت به عنوان بزرگترین شرکت در زمینه حملونقل ریلی درون شهری کشور همواره سعی کرده است تا با برنامه ریزی مناسب بهترین امکانات و خدمات را به شهروندان و مسافران خود ارائه دهد و در همین راستا امسال نیز توانستیم با همکاری کارشناسان فنی، پرسنل زحمتکش شرکت و همکاری متخصصین داخلی شاهد کاهش فاصله حرکت قطارها در خطوط ۷ گانه مترو باشیم، اما نقص فنی در برخی از قطارها یکی از مشکلاتی است که با تمامی تلاشی که ما برای سرویس و اورهال کردن قطارها انجام میدهیم شاهد آن هستیم.
وی با اشاره به اینکه صبح امروز شنبه ۱۸ آبان ماه ۱۳۹۸ در اولین روز هفته با خرابی قطار در خط ۲ روبرو شدیم و تلاش کارشناسان فنی در محل ایستگاه برای رفع نقص فنی پیش آمده بینتیجه ماند گفت:مجبور به انتقال این قطار به پایانه شدیم واین توقف پانزده دقیقهای که باعث اختلال در اعزام کل قطارها در خط ۲ شد. این مشکل هنوز به روال عادی برنگشته بود که نقص فنی قطار دیگری در این خط باعث طولانیتر شدن اختلال در سرویس دهی این خط شد که موجب بروز ازدحام جمعیت در تمامی ایستگاهای خط دو و بخصوص سکوی ایستگاه تهران (صادقیه) در خط ۵ گردید.
نوبخت افزود: پرسنل ایستگاه صادقیه مدام مسافران را دعوت به حفظ آرامش میکردند و از نقص فنی پیش آمده از مسافران عذرخواهی کرده و از مسافران میخواستند برای کاهش ازدحام تا رفع نقص فنی در خط ۲ برای رسیدن به مقاصد خود از ایستگاه تقاطعی ارم سبز در خطوط ۴ و ۵ استفاده کنند تا از ازدحام جمعیت در ایستگاههای قبل و بعد کاسته شود.
وی خاطرنشان کرد: هیچ گونه اختلالی در خط ۵ متروی تهران و حومه نداشتیم و تنها اطلاع رسانی صورت گرفته برای استفاده از ایستگا ه.های خط ۴ برای جلوگیری از معطلی شهروندان و مسافران بود.