حضرت آیتالله خامنهای در آذرماه سال ۶۸ خبر از تشکیل سمیناری با عنوان اسلام و تشیع توسط رژیم صهیونیستی و جلساتی توسط اندیشمندان و سیاستمداران امریکایی برای براندازی جمهوری اسلامی در برنامهای ۳۰ ساله، دادند.
گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو - سید مهدی حاجیآبادی؛کمی به عقب بازگردیم. آذرماه سال ۱۳۶۸ رهبر انقلاب که به تازگی دوران رهبری و زعامت ایشان آغاز شده بود، در سخنرانی ویژهای پیشبینی غریبی کردند. حضرت آیتالله خامنهای خبر از تشکیل سمیناری با عنوان اسلام و تشیع توسط رژیم صهیونیستی دادند و از جلساتی توسط اندیشمندان و سیاستمداران امریکایی برای شکلدهی طرحهای براندازی ده، بیست و سی ساله دادند و فرمودند: «اینها راجع به اسلام، کارشناس و متفکر دارند که مینشینند و در باره ملتها و اندیشهها و روحیات و مذاهب گوناگون پروندههایی درست میکنند و در مراکز فرهنگی و تحقیقاتی و جاسوسی خود، تمام آن پروندههای آرشیو شده را دوباره مطرح میکنند و کارهای تحقیقاتی جدید انجام میدهند؛ این که میشنویم که در اسرائیل سمیناری تحت عنوان «شناخت اسلام و تشیع در ایران» برگزار میشود، به همین معنا و در همین جهت است. در بسیاری از جاهای دنیا سمینارها و جلسات تحقیقاتی، توسط دنیای غرب و استکبار تشکیل میشود و تزهای گوناگونی برای بازنگری به اسلام مطرح میگردد. استکبار همه وجودش را در جهت اداره مطلوب خودش به کار میگیرد و کاملاً با فکر حرکت میکند و جریانات جهانی را هدایت مینماید تا محفوظ بماند، چون میداند که اگر فکر و پیش بینی و آینده نگری نکرده و اگر آمار نداشته باشد، ضربه خواهد خورد. عالیترین و متمایزترین دستگاههای فکری در اختیار استکبار است، اینها از ۱۵ یا ۲۰ سال قبل برای مسائل بلندمدت سرمایه داری، فکر و طراحی میکنند و نقشه میریزند تا در آینده، دقیقاً بیست سال دیگر از آن جواب بگیرند.»
تأسف بار این جاست که علیرغم گذشت بیش از دو دهه از پروژه ۲۰۲۰ و با توجه به این که شاهد دو مرحله از آن در سالهای ۷۸ و ۸۸ بوده ایم، هنوز التفات چندانی به سخنان ایشان نشده است.
پروژه ایران ۲۰۲۰ چیست؟ با اتمام جنگ ۳۰۰ مرکز آمریکایی پروژه ۲۰۲۰ را برای ما مینویسند تا جمهوری اسلامی ایران را ساقط کنند، پروژه ۲۰۲۰، موج سوم براندازی غرب علیه ایران است.
بر اساس نتایج تحقیقات میدانی یک تیم زبده متشکل از پاتریک کلاوسون، فرانسیس فوکویاما، کنت تیمرمن، ساموئل هانتینگتون و... تجزیه و تحلیل و بررسیهای صورت گرفته در مراکز پژوهشی و تحقیقاتی، که منجر به تدوین دکترین جدید آمریکا برای براندازی جمهوری اسلامی ایران از طریق "جنگ نرم" شد؛ پروژه ۳۰ سالهای را با عنوان «پروژه ۲۰۲۰» تهیه و در قالب سه مقطع ۱۰ ساله برای سالهای ۷۸ و ۸۸ و ۹۸ در دستور کار خود قرار دادند.
طی روزهای اخیر پس از اجرای بد طرح خوب اصلاح قیمت بنزین توسط دولت، اعتراضات مردمی زمینهای برای فعالیت شبکهای گسترده از گروههای ۵ تا ۷ نفره آموزش دیده در شهرهای کوچک بزرگ کشور برای ایجاد آشوب و براندازی بود.
طی اطلاعاتی که یک منبع آگاه به خبرگزاری دانشجو داد، با دستگیری سرشبکههای جریان سازمانیافته آشوب، مشخص شد که سران این جریان در قالب گروههای مختلف در خارج از کشور آموزش دیده و به تدریج از ۸ ماه قبل وارد کشور شدهاند؛ و با مبالغ زیادی دلار، برنامهریزی برای یارگیری در شهرهای کوچک و حاشیهای کردند.
شبکه مذکور که ترکیبی از گروهکهای مختلف ضد مردمی اعم از مجاهد خلق، سلطنتطلب، تجزیهطلبان و ... است؛ برای پیش انتخابات مجلس شورای اسلامی و سوء استفاده از فضای انتخاباتی جهت ایجاد آشوب و بلوا در کشور برنامهریزی کردند، که با تصمیم دولت مبنی بر افزایش قیمت بنزین و پیشبینی اعتراضات احتمالی مردم، زمینه را برای اجرای سریعتر طرح آماده دیدند.
بر اساس اطلاعات دریافتی، این سرشبکهها عمدتا توسط گروهک تروریست منافقین (مجاهدین خلق) آموزش اغتشاش و آشوب دیدهاند؛ برخلاف اغتشاشات دیماه سال ۹۶، این بار تمرکز عمده جریان مذکور، به جای مناطق مرکزی تهران، چون خیابان انقلاب، میدان فردوسی و ... به حاشیه شهرهای اطراف تهران و شهرهای کوچک اطراف مراکز استانها و استفاده از زمینه سخت معیشتی که برای مردم این مناطق طی سال اخیر به وجود آمده، منتقل شد.بیشتر بخوانید:
پس از جدا شدن صف اعتراض مردم از جریان آشوب، صدها نفر از اعضای این شبکه دستگیر و بازجویی شدند؛ به عنوام مثال اساس گزارشهای رسیده از استان البرز، در پی تجمعات چند روز گذشته به همت سربازان گمنام امام زمان (عج) در سپاه ۱۵۰ نفر از لیدرهای مخل امنیت در این استان شناسایی و بازداشت شدند. بر اساس اعترافات دستگیرشدگان این افراد توسط افراد آموزشدیده در داخل و خارج از کشور اجیر شده و با دریافت مبالغی اقدام به آتش زدن مراکز دولتی و عمومی کردهاند.
«در خارج و داخل کشور آموزشهایی دیده بودیم. تعیین زمان شروع آشوبها برعهده ما نبود و به ما توصیه کرده بودند که گوش بهزنگ باشیم تا زمان مناسب را به اطلاعمان برسانند. ما نمیدانستیم موضوع اعتراضی که قرار است به خاطر آن دست به آشوب و تخریب بزنیم چیست و گفته بودند شما به موضوع و علت اعتراض کاری نداشته باشید ماموریت شما تخریب و آشوب و آتش زدن است. برای چند نفرمان اسلحه گرم تهیه شده بود، ولی همهمان موظف بودیم قمه یا دشنه و چاقوی تیغه بلند و ماسک با خود داشته باشیم».
اعترافات فوق در میان اکثر لیدرهای بازداشت شده آشوبهای اخیر مشترک است. برخی از این اشرار اجارهای در اعترافات خود گفتهاند؛ قرار بود اگر شناسایی شدیم با سرپلها تماس بگیریم تا از کشور خارج بشویم و چنانچه شناسایی نشدیم، مبالغی دریافت کنیم و برای آشوبهای بعدی آماده باشیم و افرادی را که احتمال همکاری آنها وجود داشت، جذب کنیم.
شب گذشته نیز یکی از نزدیکان خاندان پهلوی در گفتگوی با بی بی سی اذعان به شبکهسازی چندساله این گروهک برای براندازی در ایران کرد؛ وی در سخنانی مدعی شد پس از شبکهسازی مترصد فرصتی برای مصادره اعتراضات مردمی بودند که با اجرای بد طرح اصلاح قیمت بنزین این فرصت به دست آنها افتاد.
سال گذشته بود که رهبر انقلاب پس از ادعای دشمن برای برنامهریزی براندازی در سال ۹۷، در هشداری گفتند که ممکن است غرب سخن از برنامه براندازی در سال ۹۷ بزند، اما برای سال ۹۸ این طرح را اجرا کند.
وااای چرا همه چیزو به این مسائل ختم میکنید، کدوم براندازی؟؟؟ نمیفهمم واقعا، این یه مطالبه به حق مردمه که دولت مسبب این شد که کفر مردم دربیاد، با این فیلتراسیون شدید که هیچ جای دنیا نمونش نیست،، تموم دنیا بدن و اینا فقط خوبن، واااای بر نسل ما وای بر نسل بعدی وااااای
ناشناس
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
اتوبوس آتیش زدن و ... چه ربطی به مطالبه ی به حق مردم داره؟
ناشناس
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
وااای بر تو وااای بر تو که اینقدر ساده ای.حتما منافقا باید کف خیابون سرت رو ببرن تا بفهمی فتنه ای در کاره و براندازی و تجزیه طلبی درپیشه.وااای بر امثال تو
علیرضا
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
مسالمت آمیز؟
آتش زدن خانه مردم و تخریب اموال عمومی و کشتار مردم بی گناه توسط عده ای آموزش دیده (طبق مستندات و اعترافات خودشان)، اعتراضات مسالمت آمیز است؟ چرا کشتار شیعیان و مسلمانان در کشورهای مختلف و برخورد شدید ماموران فرانسه با جلیقه زرد ها رو در فرانسه تخطئه نمیکنید؟ چرا دوربین های این شبکه ها تمایلی به نشان دادن جنایات آل سعود در یمن ندارد؟
فرهاد
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
من نمیدونم مطالبه به حق چه ربطی به آتش کشیدن بانک ها داره
بابا دم خروس زده بیرون حیا کنید از خون شهدا خجالت بکشید همه بدبختی ما به خاطر بی بصیرتی افرادی نظیر شماها بوده در طول تاریخ
خلخالی
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
فقط ما خوبیم بقیه اخ بع بع بع بع
حقوق ملت
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
بعد از داشتن این همه سلطان در کشور حالا وقت اون رسیده که سلطان گرانی رو بشناسیم کسی که عامل این شد ملت اینجور به اعتراض برخیزند. تا حالا قطره ای ..... مردم مکیده میشد حالا با لیوان نوش میکنند.
کریمی
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
یا خودت براندازی یا خیلی ساده لوحی که البته اولی بیشتر به شما میاد
Mostafa
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
وای بر تو و امثالهم که اینقد اح.....ید
ناشناس
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
برای چی بنزین الان در سال 1398باید گران میشد
سجاد
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
کسایی که به این نظر منفی دادن و مخالفت کردن بنظرم فقط تلویزیون ملی میبینن نمیگم برید ماهواره ببینید فقط یکم برید تو اجتماع و حال مردمو ببینید و فشار روی مردمو حس کنید بعد شمام بهشون حق میدید .
حسن
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
نمیدونم چرا نظرات مثبت به این کامنتها سه برابر نطرات منفیه ولی تمامی پاسخ هایی که داده شده در جواب این کامنته واقعا خجالت داره که نظرات همسو با این کامنت تایید نمیشه .
Nmm
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
برعکس ایشون کاملا بحق حرف زده، توی هیچ اعتراض و نزاعی حلوا خیرات نمیکنن، حتی همون جلیقه زردای فرانسه هم تا جایی پیش رفتن که طاق نصرتشون رو هم آتیش کشیدند، بله هرکس معترض بشه اغتشاش گره، راه اعتراض رو بگید خب؟؟ آهای شماهایی که میاید کامنت میذارید و حرف از فتنه و اغتشاش میزنید!! اصلا رفتید بیرون ببینید این جمعیت چقدرشون همین مردم عادی و کارگر و چار تا جوون تحصیلکرده بیکارن؟؟
ناشناس
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
آشوبگرها خوب ذات خود را نشان می دهید! آره. در فرانسه هم آتش زدند اما سوار موتور نبودند. اسلحه نداشتند. نارنجک و اره آهن بر نداشتند.
ناشناس
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
ایش واااااااااااای
سرباز گمنام
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
برنداز بدبخت
جوان سیستم
۱۷:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
قرآن سوزی آتش زدن کتابخونه بانک حوزه علمیه اموال مردم اتوبوس و تیراندازی به مردم و اعتراف به دریافت پول و قول اقامت گرفتن از غربی ها اگه اینا اعتراض مسالمت آمیزه پس داعشی ها هم معترض بودند فقط..در ضمن کتابخونه و مدرسه و ماشین مردم چه ربطی به گرونی بنزین داره اگه ماشین و خونه و زندگی تو هم میسوخت این اراجیف رو میگفتی؟
خودم
۱۹:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
مطالبه؟؟ خودشان اعتراف کردن مترصد فرصت بودن برا اغتشاش!!! نفهمی هم عالمی داره، بخواب بخواب ما بیداریم آی کیو
دا
۲۰:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
داداش منظورش اینه که این اتفاقات قرار بود چند ماه دیگه اتفاق بیفته ربطی هم به بنزین نداره اما راستش من خودم از یکی از دوستان شنیدم که چند روز پیش می گفت اینا خبر تجمع منافقین و آمادگیشون برای انتخابات ۹۸ رو داشتن برا همین با این کار فقط می خواستن این ها رو بیارن بیرون و قبل از انتخابات کارشون رو تموم کن این اینترنت هم به خاطر همین که این ها نتونن ب بیرون ارتباط داشته باشن قطع شد البته می دونم همه تلفن دارن اما اگه دقت کنید البته بنزین نباید گرون می شد این حق این ملت نیست
محمد حسین نژاد
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
چقدر بی بصیرتی خواسته بحق و اعتراض واقعی با آشوب و تخریب و آتش زدن از زمین و آسمانه . کجای دنیا اموال عمومی و اموال مردم رو آتش میزنند والله ما که ندیدیم جز توی کشور ما
ناشناس
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
۸۸ هم همین بلاها رو یه عده از خدا بی خبر سر ملت اووردن برای اون موقع چی دارید بگید اون موقع هم دردتون مردم بود؟ آشوبا هم که مشابه هم هست...
اون موقع که دنبال رئیس جمهور کردن موسوی بودین به زور خشونت و آشوب...
روحانیتون رای اوورد حالا می گید ریاست جمهوری کشکه... اگه کشکه ۸۸ برا چی اون همه مدت مملکت و به اشوب کشیده بودین؟ خودتونید اونی که فکر میکنید بقیه هستن...
خبرگزاری دانشجو اگه نمیخواست کامنت مخالف تایید کنه همین اولیه رو نمیذاشت... مثبت دادن و با ترفندم میشه زیاد کرد... شما هم دستتون بسته است با بسته شدن اینستا ریختید تو فارس و دانشجو و اینطور جاها عرض اندام می کنید..
ولی میدونید چیه... دنیای مجازی و بی خیال تو وسط میدون میبینیم که چه خبره و چی میشه...اینبارم رو سیاهی میمونه به شما...
شما بفرمایید اجالتا ربنای شجریان گوش بدین و بعدم یه سر برین کنسرت چون روحانی خوب براتون اینا رو محقق کرد... مگر شما برای مدیریت به روحانی رای داده بودین برای همینا بود دیگه شاخضه هایی که مطرح میکردین ربنا و کنسرت و ورود زنان به ورزشگاه و ... اینا بود... پس وقتی مردم حرف میزنن شما ساکت...
جالبه که سینه چاکان روحانی همزمان ازش دفاع میکنن بعد خودشون و همراه مردم نشون میدن و بعد همزمان خودشون و معترض نشون میدن و برا اوباش دست میزنن...
این جماعت همینن...
ببین ۵۰۰۰ هزارتا مثبت بده... ۶ ماه هم مملکت و به آشوب بکشی تهش به فنا میرید... چون هدفتون خدا نیست که هدفتون شیطانه... اصحاب شیطانید...
دردش و ما می کشیم...زخمشم ما میخوریم...فشارشم به ما میاد... اما تحمل میکنیم و امثال شما رو پس میزنیم...
یه نفر ده تا کامنت میذاره خودش و ده نفر جا میزنه...
همیشه این شعارتون بوده ما بی شماریم... ولی تو میدون هر بار انقلاب برنده شد...
همین جا می بینمت بعد از تمام این وقایع ... بیا ببینم کی برنده است...
مشکلتون اینه آ....برای خواسته هاتون حاضر نیستید بدین چون خواسته هاتون خواسته های بی ارزشیه...
درد مردمم به هیچ نیست فقط سواستفاده گرید...
داعش و از دوتا مملکت پرت کردیم بیرون... شما فکر کردین کی هستید؟فقط زورتون به مردم عادی رسیده...
میلیارد میلیارد خسارت خورده ...
مردم بودن فروشگاه ها رو غارت کردن؟؟؟ مگه دزدن مردم؟ به مردم فحش میدید میگید دزد...
مردم بودن رفتن خونه مردم و آتیش زدن؟؟؟ مگه وحشی و قاتلن؟
با هر کلمه و حرفتون دارید به مردم توهین میکنید...
ناشناس
۰۰:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
مردم از بی عدالتی و فقر و دزدی و دروغ و خیانت خسته شده اند فقر و بی تدبیری بی داد می کند به خدا شهید ندادیم انقلاب نکردیم که شاهد این همه دزدی و اختلاس و دروغ و سیاسی کاری های احمقانه و خیانت باشیم معلومه یک شبه و بدون مقدمه گرون کردن بنزین این سرو صدا و آشوب را به دنبال خواهد داشت گویا مسولین خودشان هم تمایل به هرج و مرج و... دارند.
ناشناس
۰۱:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
جیغ و داد نداره، کسی با اعتراض مسالمت آمیز مشکلی نداره. شما مثل اینکه از در خونه بیرون نرفتیا...
ناشناس
۰۸:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
در این که دولت داره کارشکنی میکنی شکی نیست ولی اگه شما انقدر بی رحم باشی که برای اعتراض قمه و دشته دست بگیری بری تو خیابون هر کی از راه رسید بهش ضربه بزنی قبول میکنیم اعتراض بوده نه براندازی
ولی نکته اینجاست که آدمای عادی دل ندارن چنین کاری کنن پس یک آموزش و بی رحمی پشت تمام این ماجراها بوده
خودتونو به اون راه نزنید لطفا
تحلیل درست چرا همیشه بعد از اتفاق این موارد را می گویید چرا اینجا موسساتی برای رصد و پیشگیری ایجاد نمی شه یا اگه هست قبل از اجرا کارهای مهم یا این موسسات مشورت نمیشه، آخه چند بار باید از یک سوراخ گزیده بشویم این جوانان و این سرمایه های اندک مردم چرا باید بخاطر اهمال کاری چند مسول بی خاصیت تباه بشه ...
حامد
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
پیشنهاد می کنم یه بار دیگه سریال گاندو رو ببین تا متوجه شی چقدر از این فتنه ها قبل از اینکه علنی بشه خفه شده؛ ضمن اینکه همین جوانهایی که میگی روزگاری با هزار تا وعده و وعید دروغ و بی پایه و اساس مرعوب شدند و رفتند به کسی رای دادند که امروز مسبب تمام این اتفاقاته؛ چرا نمی خواید قبول کنیم که انتخاب اشتباه ما این بلا رو سر ما آورده؟
ناشناس
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
در جواب حامد .تلویزیون ایران خیلی وقته یکطرفه است و فقط وظیفه اش آرام کردن مردم است و انعکاس حرف مردم .اصولگرا و اصلاح طلب هم دو شاخه از یک درختن بعدشم این تصمیم ها تصمیمات کلی نظامه یارانه رو احمدی نژاد آورد این نوسانات و افزایشات شدید قیمتی رو روحانی . اگه دقت کردی یارانه رو کروبی تو انتخابات ازش حرف میزد ولی چون رای نیاورد احمدی نژاد عملیش کرد .
ناشناس
۱۷:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
بابا سبک سر اینا همش فیلمه
رضا
۰۱:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
بنظرم اینکه دولت این افزایش قیمت رو با شوک اجرا کرد هدفش ایجاد بی نظمی بود .. بهتره دلیلش رو تو صحبتا و رفتار رئیس جمهور در چند روز/هفته ی گذشته بررسی کرد
ناشناس
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
تعجبی نداره که باید از یک سوراخ چند بار گزیده بشویم
شما نکاه کن ببین چه کسانی در ۸۸ در ستاد و در کنار ی موسوی بودند !!؟
(از ی ربیعی گرفته تای نوبخت و ی آخوندی و...)
خوب تو این دولت همینها پست و مقام گرقتند و همچنان هستند برخی از اینها برکنار شدند دوباره اومدند و..
وقتی همچین کسانی قراره بشن وزیر مسئول بودجه و.... خوب توقع تدبیر درست نمیشه داشت
خوب وقتی در مورد ادعای دروغ تغلبی که منجر به فتنه ۸۸ شد دلیل موجهی نداشتند
در مورد بیکباره اعلام کردن و از قبل اعلام نکردن گرانی بنزین دلیل موجهی نداشتند و دیدید که تمام دلالیل ی ربیعی توسط همین نظرات مردم رد شد
وشما میتونید همین دلایل ی ربیعی و نظرات مردمی در رد این دلایل رو از ادرس زیر ببینید
Www.snn.ir/fa/news /805661
حالا سران سه قوه و رهبری فرض میگیریم که از قبل خبر داشتند و موافقت کردند اما ایا با نحوه اطلاع رسانی اینجوری توسط دولت که شوک به مردم وارد کنه و این همه مصیبت و اغتشاش ببار بیاره هم خدای نکرده موافق بودند !!؟
هرگز چنین نیست
شما از این دولت توقع تدبیر درست در این مواقع نداشته باش و با توجه به دلایلی که دولت میاره در مورد اینکه چرا از قبل اطلاع رسانی نکرده مطمئنا اگاهانه این تصمیم رو گرقتند و سهوی نبوده
حاا اینها از مردم بودند و نبودند و از خارج تحریک شدند و برنامه داشتند و نداشتند...بکنار چرا !؟ دولت باید بقول سردار جعفری فرمانده محترم سابق سپاه (مظمونا):دولت با بی تدبیری خودش مردم رو به اعتراض وادار کند و فرصت ایجاد بشود برای منافقین و... که اغتشاش ایجاد کنند
با این تفاصیر اگه قرار بوده هر ده سال یک جرقه ای رخ دهد و آشوب اتفاق بفتد چرا درسال 98 مجوز افزایش قیمت بنزین توسط خود نظام صادر شد چرا به سال 99 موکول نشد؟؟؟؟ بنده به این مطالب متوجه شدم به دلیل پیش بینی رهبر که در سال 98 تظاهرات رخ خواهد داد و این اتفاق رخ نداد!!! تصمیم گرفتن با افزایش قیمت بنزین کاری کنن پیش بینی رهبری به حقیقت بپیوندد!!! زیرا کشور داشت مسیر آرام خود را طی میکرد و هیچ اعتراضی هم رخ نمیداد و پیش بینی رهبری هم رخ نمیداد
حامد
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
یعنی تو فکر کردی نظام اینقد بیکاره که بیاد برای تحقق فرمایشات رهبری کشور رو به آشوب و آتیش بکشه؟ شما باید برگردی به سال 96، دولتی رو انتخاب کردی که هیچ وقت در جهت منافع کشور حرکت نکرد، دولتی که همیشه با دروغ و بی تدبیری به جای دوا کردن درد مردم دنبال از پا انداختن اونها بود؛ الان هم همون دولت به یک باره علی رغم اینکه مدام تاکید میکرد ما افزایش قیمت نداریم، بدون هماهنگی و حتی صحبت کردن با مردم وقتی همه خواب بودیم قیمت ها رو سه برابر کرد و تقصیرش رو انداخت به گردن نظام؛ در حالی که قوه قضائیه مخالف این جریان بود اما دولت و مجلس بهش رای موافق دادن. چشماتو باز کن دوست عزیز
کریمی
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
ساده لوح نباشید اولا..... حودش در خط مقدم آشوب به پا کردنه ثانیا اصل قضیه آشوب بر پا کردنه که به هر حال یه دستاویزی براش جور می کنند یا بنزین یا هرچیز دیگه ضمنا قبل و حین انتخابات زمان مناسبی برای آشوبه
محمد
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
عزیزان. وقتی پیش بینی انجام شده و دو دوره مشاهده شده حتما کسی و کسانی و گروه ها و حامیان انها که مخالف نظام و حکومت و ادامه روش جمهوری اسلامی هستند منتظر بهانه ای برای شروع در سال ۹۸ بودند، اگر سهمیه بندی بنزین بهانه نبود، روی ۲۲ بهمن و یا انتخابات مجلس در اسفندماه زوم میکردن، بنظرم اگر دولت از یکماه قبل شروع به آگاهی میکرد، چند مورد پیش میومد: مردم مابقی بنزین غیرقابل استفاده در ماه خودشون رو انبار میکردن برای استفاده در ماه بعد و صف بنزین در کشور راه می افتاد همچون تجربیات قبلی و دست دولت در پرداخت زودهنگام یارانه انرژی بسته میشد چون بنزین مازاد توسط مردم برداشت شده بود،؛ اشرار از قبل سازمان یافته تر میشدند و روز سهمیه بندی مطمئنا خرابی بیشتری به بار می اوردن،؛ مجلس طرح دولت رو کنسل میکرد چون نزدیک انتخابات بود و مجلس تحت فشار بود و اعتراضات اشرار با کنسل کردن طرح توسط مجلس یعنی به بار نشستن کار آشوب و اعتراض و رسم شدن خرابکاری و آتش زدن اموال دولتی برای به کرسی نشوندن خواسته. اگر رهبر معظم انقلاب حمایت نمیکرد حتما مجلس طرح رو کنسل میکرد و درایت رهبری بود که اجرای طرح بصورت فوری و یکجا تایید و لفظا هم جلوی مجلس رو گرفتن. اگر دقت کرده باشیم رهبری نگفتن طرح در روز بدی و زمان بدی اجرا شد، بلکه گفتن باید خوشبین بود و از کار کارشناسی حمایت میکنن. تا کی باید منتظر مجلس میبودن تا دست از سیاست کاری برمیداشتن و طرح اجرا میشد، یکسال به بهانه انتخابات مجلس اجرا نکردن، یکبار نمایندگان دستور اجرا دادند اما قانونا روشن نکردن چطور و دولت نمیدونست چطور اجرا کنه یعنی دوپهلو و اگر اجرا میشد باز بهانه بخاطر اینکه دولت بد اجرا کرد و منتقد بودن میشد کار همیشگی و ......
امیر
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
به خاطر اینکه درک این موضوع برای شما سخته، افزایش قیمت بنزین توسط نظام انجام نشد، توسط دولت و مجلس به بدترین شکل ممکن انجام شد، اگر کمی از اون خودشون کردن و خودشون زدن و این حرفا دور بشی اگر بخوای منصفانه بگی می تونی بگی کلیت نظام با هدفمند سازی تولید، نرخ و مصرف بنزین موافقت کرد که البته این موافقت سال 87 انجام شده بود نه الان که اگر دولت فخیمه همه کارهای کرده رو پشت سرش خراب نمی کرد، الان این اتفاقات نمی افتاد و طی سال 92 تا الان می تونست به صورت پلکانی نرخ بنزین رو افزایش بده و حداقل امسال بنزین تا نرخ 2500 تومان رسیده بود بدون تنش و جهش محسوس نرخ تورم، بعد صحبت شما مثل این می مونه که روی یک صندلی نشسته باشی و بگی فردا پایه صندلی می شکنه بعد که فردا این اتفاق نیافتاد خودت بزنی پایه صندلی رو بشکونی که حرفت درست از آب دربیاد، نهایت چی میشه خودت با سر و ته خوردی زمین، پس می خوای تحلیل یا تهیج کنی یه چیزی بگو که با عقل جور دربیاد، امیدوارم منظورم رو فهمیدیه باشی
جوان سیستم
۱۷:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
اینکه چرا تو سال 98 باید با این شکل مسخره و فاجعه باری قیمت بنزین گرون بشه رو باید از جناب پرزیدنت فریدون بپرسی همون کسیکه هیچکدوم از فرمایشات رهبری رو عملی نمیکنه و تویه تموم سخنرانی ها و صحبت هاش درست عکس سخنان رهبری حرف میزنه و کاری جز بحران آفرینی بلد نیست خب هر چی باشه جناب رئیسی داره میرسه به سر مار فساد پس باید با ایجاد بحران اذهان مردم رو از اقدامات دستگاه قضا دور کنن
ناشناس
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
مخ تو رو خدا...
اینا رو دستشون با بسته شدن سایت های خارجی و تلگرام و ایسنتا بستس ریختن تو سایت های داخلی دارن عرض اندام میکنن...
بذارید هر چقدر میخوان ..... و به رخ بکشن..
موقع انتخابات دهن پاره میکنن اصلاحات رای بیاره... بعد میگن دولت هیچ کاره است... ولی هر حرفی میزنن همون حرفیه اصلاحات چی ها و اون وره ابیا میزنن... خنده داره...
یکی میگفت بعد حرکت قوه قضاییه راجع به دستگیری بعضی از اقا زاده ها و دزد ها و لو رفتن خیلی از داخلی ها ...معلوم نیست چه اشوبی به پا کنند.........حالا اینم اشوب ...من میگم قرار بود گرون بشه زمزمه بود ..ولی موقع خاصی کردن ....عمدی بوده ..مردم سرشون گرمه ...یادشون رفت..کی بود چی شد کی رفت کی اومد
عجبا!!!
قوه تخیل در این حد قوی!!!
بر فرض محال هم درست میگید... پس باید در اون ......... را گل گرفت که این همه گروه چند نفره ظرف ۸ ماه راه افتادند اومدند تو کشور و کلی یارگیری کردند و... و ایشون خواب بوده. غیر از اون هم باید در کل این دولت را گرفت که بعد ۴۰ سال همچنان وضعیت معیشت مردمش این هست....
میگم مگه الان سال 2020 که میگین واسه تحقق حرف رهبری خودشون اشوب کردن به نظر من انتخابات مجلس هدفه اونم نه اشوب و بلوا بلکه با افرادی که میرن تو مجلس چون واقعا مجلس نشون داده خیلی بی بخاره و اکثرشون الان تقریبا مثل افتابگردونن پس اگه بتونن این افتابگردونارو ببرن سمت خودشون نه احتیاجی به فتنه اس نه اشوب میشه هلو برو گلو
بعضی ها نمیفهمن میان نظر هم میدن شما برو دوغت بخور وقتی نمیفهمی، منظورم ان جنابی که گفته وای کدوم براندازی ... شما ؟ شما نمیدونید این کشور چقدر دشمن داره؟ چیز عجیبی ایا ؟
خود این دولتی ها هم .... اینو همه میدونن اینا .....
یه جوون بیکار
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
فقط شما میفهمین
ناشناس
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
تا حالا از خودت سوال کردی چرا همه دنیا با ما دشمنن؟؟؟
ناشناس
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
زمان اعلام کردن گرانی بنزین یه مطلبه روش اعلام کردن یه چیز دیگه دولت باید اخبارگرونی وکمکاز طریق بازگشت پول بنزین به مردم را ارام ارام اعلام میکردتاکاملاجامیافتاد حالا هم قاطبه مردم براشون روشن وپذیرقتنیه اما کاری که منافقین وسلطنت طلبهابا اموال مردم کردن دل مردم رابدرد اورد حالا موقع برخورد انقلابی با دشمنان قسم خورده است
ناشناس
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
فقط شما میفهمید
حسن
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
چرا همش توی فکر تئوری توطیه هستید خدایی چند قرن از زمان استعمار و استثمار گذشته و کمی از لاک نفهمیدن بیرون بیایید آخه مگه چند بار قراره توی این دنیا باشید و زندگی کنید که اینقدر باید توی بدبختی و فلاکت باشیم و همش باید هشتمون گروی نهمون باشه از کوچیکی یادمه ما رو با توطئه و از این قبیل ترسوندن و .... کردن و خودم به شخصه باور کردم ولی الان بچه نیستم
ناشناس
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
اینقدر سالها دشمن تراشی و دشمن هراسی کردیم...بس نیست؟...هرچیزی راهی داره، سیاست پس چیه...جرا فقط ما دشمن داریم؟ بقیه همه باهم می تونن مراوده داشته باشن...فقط ما از ترس دشمنان با هیچ کس مراوده نداشته باشیم...بعدشم به بعضی کشورها هم خوب باج میدیم...اونا دوست هستن؟
اگر پیش بینی کرده بودن چرا از این طرح حمایت کردند و مجوزشو تو سال 98 دادند و بعد از آن حمایت کردند ؟؟؟؟
میگفتند اول سال 99 که کافرین دشمنان نتونن به اهداف شومشون برسن !!!!
یعنی هزینه کشور تو این سه ماه از هزینه ای که بابت تخریب این همه بانک .. بیشتر بود ؟
سال 88 که بخاطر رای احمدی نژاد و نارضایتی مردم از تصمیمات احمدی نژاد در دوره اول بود
سال 98 هم که کشور به این آرومی بود دولت با حمایت سران سه قوه بنزینو گرون کرد .
خوب در شرایط سال گذشته دلار رو سه چهار برابر برای تامین بودجه بالا بردن و جنس ها رو سه برابر کردند و دوباره بنزین رو امسال در حالی که حقوق کارمند 20 الی 30 درصد در ابتدای امسال افزایش دادند خوب توقع داشتین مرتب بخاطر این تصمیمات و بد بخت شدنشون تکبیر و درود بگن ؟؟؟
ناشناس
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
ببخشید اگه مردم نازراضی بودند از کارهای دور اول ی احمدی نژاد چرا به ایشون دوباره رأی دادن !؟؟
مسکن مهر مثلا تورم زا بود !؟؟ خوب تو همین دولت فعلی مسکن مهر کحا بود و خبری نبود چرا اینقدر تورم وگرانی داریم !!؟
الان دولت خودش داره وام از جیب بانک ها میده به انبوه ساز و بعد دوباره وام میده به من و شما که بریم این خو.نه ها رو بخریم این تورم زا نیست !!؟
خوب ی احمدی نژاد میخواست اسامی مفسدان رو افشا کنه میگفتند بداخلاقیه حالا خودشون دارند بدرستی اسامی و حتی دادگاه مفسدان رو نشون میدهند که کار خوبی هم هست حالا خوش اخلاقیه !!؟
ی احمدی نژاد کارت سوخت و سهمیه بندی کرد از این خبرها نشد خوب اگه به حرف شما باشه لابد این اقایون فتنه گر اعتراض رو موکول کردند به سال ۸۸ که اغشتشاش کنند !!؟ ؛))
شما الان مثلا مشکل داری میگی باشه سال دیگه یا ۴ سال بعدش میرم اعتراض میکنم !!؟؛))
اینها با کارت سوخت ی احمدی نژاد که الان فهمیدن چقدر درست بوده مخالفت کردند و کنار گذاشتند و میگفتن بد بوده حالا خوب شد !!؟
این اقایون میدونستند که خیلی از کارهای دولت احمدی نژاد خوب بوده منتها نمیخواستند به اسم دولت احمدی نژاد ثبت بشه و میخواستند به اسم
دولت خودشون باشه به اسم قوه قضاییه (دوره ی املی لاریجانی) خودشون باشه این یه دلیلش بود
همین ی لاریجانی رییس مجلس در زمانیکه دولت قبل میخواست قیمتها رو یکجا واقعی کنه و در عوض ۲۵۰۰۰۰ تومن یارانه رو به هر نفر بده که در زمان خودش با احتساب قیمت دلار اون زمان خوب بود مخالفت کردند و گفتن باید قیمتها بصورت شیب ملایم بالا بره یادمون نرفته حالا بعضی ها الزایمر دارند مشکل خودشونه
اما خالا میاد یه تنه با افزایش یکباره بنزین موافقت میکنه و رضایت میده مردم تا سقف ۲۰۵۰۰۰ تومن یارانه اما با احتساب دلار ۱۱۰۰۰ تومن بجاش بگیرن رومیگه طرح خوبیه
چون کار احمدی نژاد بود بد بود اخ بود چون کار دولت ی روحانیه خوبه و اشکال نداره !؟؟
احمدی نژاد امامزاده نبود اما خیلی از کارهایی که این دولت کرد رو نکرد
احمدی نژاد قول گلابی و برجام رو نداد احمدی نژاد به قول غربی ها اعتماد نکرد و خودش رفت ۲۰ درصد رو در دولتش تولید کرد تا جایی که خود امریکاییها اعتراف کردند که داره تحریمهاشون از هم میپاشه و اگه بخوان تحریم بیشتر کنند باید متحدین خودشون رو هم تحریم کنند
احمدی نژاد بد بود باشه الان ی روحانی رو بچسبید مبارکتون باشه پس واسه چی دیگه اعتراض میکنید !؟ی روحانی خوبه دیگه
میخواستین درست انتخاب کنید رهبری معظم هی تاکید میکنن که درست انتخاب کنید امام (ره) مرتب میفررمودند کسانی رو انتخاب کنید که درد کشیده باشند و رنج مردم رو درک کرده باشند
خوب لجبازی میکنید میرید کسانی رو انتخاب میکنید که خودشون کجا زندگی میکنن و وزیرهاشون بعضا میلیاردی اند
اونوقت توقع دارید داد بزنید اعتراض کنید ناله سر بدهید اینها درک کنند که چی میکشید !!؟
برید به همین ی روحانی بچسبید که بی دردی شما رو در لبخند زدنتون میدونه و درد داشتنتون رو در اخم کردنتون (نظر سنجی ماشینی)
برید به همین ی روحانی بچسبید که قول و وعده بهبود معیشت بهتون داد و درست برعکسش عمل کرد
برید به همین ی روحانی بچسبید که هر روز باید شاهد رو شدن شاهکارهای !! برادر و زیر دستاش و برخی از زیر مجموعه اش باشید
اعتراض میکنید برای چی !!؟ خوب شما ۲۴ میلیون که به هر دلیلی انتخابتون ی روحانی بوده و بقیه مردم مجبورند به انتخابتون احترام بگذارند برای چی اعتراض میکنید!؟ که یه عده اغتشاشگر که معلوم نیست از طرف کی یا چه کسانی هستند؟ بیان یه داغ دیگه یه غصه دیگه به غصه انتخاب نادرست شما رو غصه هاشون اضافه کنند
شما با دید جناحی صحبت کردی و پای دولت قبل رو وسط کشیدی ما هم با دید جناحی اما مستند جوابت رو دادیم تا شما باشید بی انصافی نکنید و هر دردی امروز دارید نچسبونید به دولت قبل الان دولت قبل دولت یازدهمه
ناشناس
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
افرین شما چه قدر فهمیده ای مدیر کدوم اداره ای علیجناب
اسم رمز عملیات "سلام بر خاتمی" بود که در یزد توسط روحانی اعلام شد.
به نظر نمیاد که سران نظام اینگونه تصمیم گرفته باشند که بدون زمینه سازی برای اعلام سهمیه بندی ، اونکار را شروع کنند. چون دولت میتوانست اعلام کند که در صورت افزایش قیمت بنزین ، حتما ما به تفاوت آن را به صورت یارانه به مردم پرداخت خواهد کرد. ولی هیچ کدام از این راه کارها استفاده نشد و به صورت گازانبری عمل شده.
من با افزایش قیمت بنزین مشکلی ندارم. فقط از مسئولین میخام که بازار را کنترل کنند.
کلا باید بریم به سمت بازار غیر دولتی نه اینکه این همه کارمند داشته باشیم که فقط دارند چوب لای چرخ بخش خصوصی میکنند.
ناشناس
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
چی زدی؟فامیلا رائفی پوری؟
-ا125
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
اغتشاش و اشوب رو هیچ کس دوست نداره. ولی مثلا اینه که مردم برن وسط خیابون بخوابند کسی میاد جواب مردم بده بپرس که دردش چی.ایا چین اتفاقی میفتد
امیر
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
کسی رو به عنوان نماینده بفرست تو مجلس که خودت نخوای بری بخوابی تو خیابون، به جای شامورتی بازی و استعفا بره تو صحن مجلس حقت رو مطالبه کنه، ولی وقتی موقع انتخابات اوقت نمیزارید بهتر از این هم نمیشه وسط خیابون خودت رو پاره هم کنی به اونی که صلاحیت نداشته رأی دادی خیالش هم نیست چون رفته اونجا که سهم خودش و باباش رو از انقلاب بگیره
میدونستید درامد کشور داره به خاطر تحریم کم میشه و باید از جیب مردم بکشید و میدونستید مردم اعتراض خواهند کرد . هر چی تو تلویزیون ایران گفتید ترامپ هیچ غلطی نکرده بلکه کرده بود و خوبم کرده بود . انشالله ترامپ چهار سال بعد هم هستش
موسوی
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
خیلی سینا تو ...
جوان سیستم
۱۷:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
میدونی مشکل اصلی امثال تو چیه ؟ مشکلتون اینه که فکر میکنید ترامپ و اوباما و نتانیابو و بوش و.....کلا دنبال همین آشوب و بودند و هستند ... یعنی کل انتظارشون و کل پیشبینی شون برا سال 78 و 88 و 96 و 98 همین ترقه بازیا و چند تا بانک و اتوبوس و....بوده .. نه داداش اونا کلی هزینه کردن که ایران بشه مثل افغانستان و عراق و سوریه و یمن و لیبی و مصر........ یعنی انتظار داشتن کل حکومت سقوط کنه و یه حالتی مثل سوره اتفاق بیافته هر چند برا سوره هم ایرا نزاشت کل انتظاراتشون محقق بشه و قبل از سقوط کامل جلوش رو گرفت ..... آره داداش آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند نمونه اش زدن پهبادشون بود نمونه اش گرفتن کشتی شون بود حالا این هم بگذرد
خود مسئولين بهانه دادند خودشان مقصرند صبر مردم را امتحان كردند آب از سرگذشت چه يك وجب چه صد وجب قبلاً مردم به احترام رهبر صدايشان در نمي آمد به خدا مردم مخالف نظام نيستند اقتصاد بد بر مردم فشار گذاشته است
ناشناس
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
متاسفم برا طرز فکرت کتاب بخون تاریخ بخون
الهام
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
همین مردم دوباره به روحانی رای دادند مگه دور اول بی .... و آمریکا پرستی و بی توجهیش رو به ملت ندیدند اینم چوبه انتخابمونه داریم می خوریم
454
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
میخواستن ذهن قوه قضائی رو منحرف کنند. فکر کنم موفق شدند
میشه از این زاویه هم بهش نگاه کرد، اگه رهبری با این تصمیم مخالفت میکرد و قیمت بنزین بر میگشت،دولت که آشکار و پنهان از کسری بودجه و مشکل پرداخت یارانه و حقوق و ... میناله و از طرفی هم همش میگه ما میخواهیم کار کنیم ولی جریاناتی مانع میشوند و از این قبیل حرفها ، از این فرصت استفاده کرده و مسئولیت تمام اشتباهات و کم کاریهاو سوئ مدیریت ها شو متوجه رهبری میکرد و در ادامه ...... ترجیح میدم بقیه اش رو نگم.
فضوالات سلسله پهللوی آرزوی حکومت رو به گور خواهد برد
کارمند بی پول
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
حکومت به وضع معیشتی مردم رسیدگی کنه غلط میکنه کسی اعتراض کنه ... وقتی اقتصاد مردمو فلج کرده و همه از جمله .... کاری نمیکنه چکار باید کرد
125
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
اقا درد مردم با اینجور چیزها حل نمیشه. برادرم مردم مطالبه دارند به این ها فکر نمیکنند .لطفا با فکر حرف بزن.یاشاسین ایران اسلامی
ناشناس
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
سلسله ی پهلوی که پشمه، فرضا اگر روزی اینها بتونن جمهوری اسلامی رو براندازی کنن، کسی رو غیر از آقا زاده های همین آقایون که توی کشورهاشون تو آب نمک خوابوندن رو سر کار نمیارن، مردمی که فکر می کنن با اعتراض به حقشون میرسن بهتره بدونن زمانی اعتراض جواب میده که تو خودت رئیس جمهور و نماینده مجلس رو نیاورده باشی سر کار، به جای اعتراض برید چشم و گوشتون رو باز کنید به هر بی سر و پایی رأی ندید که بشه شر، مگه سال 88 اعتراض نکردید که موسوی رئیس جمهور بشه فکر می کنی نتیجه ش چی میشد، اتفاقاتی که الان افتاده 4 سال زودتر می افتاد چون تمام کابینه ی دولت فعلی تو ستادهای موسوی بودن و در صورت رأی آوردنش همین آقایون 4 سال زودتر سر کار میومدن، پس برید موقع انتخابات مثل کسی که امتحان سخت داره مطالعه و کنکاش کنید که بعدا به زحمت نیوفتید
رهبری از این طرح حمایت کردند چون در چارچوب قانون تصویب شده و به عبارتی دست پخت منتخبین عزیز ملت هست که دم انتخابات یقه پاره کردن تا روحانی رای بیاره. الان هم به پشتوانه 23 ملیون رای این تصمیم رو گرفته و رهبر هم ابدا دخالت نخواهد کرد. غیر از این بود که می شد دیکتاتوری.
اتفاقا فرصت خوبی بود که رهبر بگه طرح باید ملغی بشه تا به مذاق مردم خوش بیاد. اما ایشون کار درست رو میکنن نه عوام فریبی. طرح را لغو کنه که دولت استعفا بده و با خلا قدرتی که بوجود میاد مملکت بره هوا؟ رهبر موندن یه دولت ضعیف رو از استعفای دولت که تو این اوضاع براحتی باعث براندازی و تجزیه ایران می شد ترجیح دادند . ولی متاسفانه ما هنوز هم از کسی خوشمون میاد که با سواستفاده از جو و احساسات مردم عوام فریبی کنه
ناشناس
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
همه دارن به استناد حرف رهبر این قیمت بنزین رو تایید میکنن و طرح دو فوریتی رو لغو کردن...
ناشناس
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
قانون برنامه ششم گفته هرگونه افزایش قیمت بنزین و.. باید از طریق مجلس تصویب بشه
ی روحانی میگه سال ۹۶ میخواستیم این کار رو بکنیم مجلس مخالفت کردند سال ۹۷ هم که خودمون مخالفت کردیم و..
خوب ی ربیعی هم میگه اگه از قبل اعلام میکردیم زد و بند میکردند [محلس مخالفت میکرد]
خوب این دلیل موجهیه که اگر یه عده زد و بند میکردند بریم قانون رو دور بزنیم نمایندگان رو دور بزنیم و فقط تنها از مجلس ی لاریجانی که جزو سران قوا هستند بیاد موافقت کنه
پس بگید بقیه نمایندگان برن خونه شون بخوابند ی لاریجانی که هست کافیه
قانون برنامه ششم روکهداجازه افزایش قیمت رو با تصویب مجلس دونسته رو کی نوشته !!؟
خوب برنامه ای که براحتی دور میخوره و خلافش عمل میکنند رو برا چه اصلا نوشتند !؟؟
اصلا ما انتخابات مجلس میخوایم چکار !!؟ ی لاریجانی هستند دیگه کافیه
اگه قراره برای قیمت بنزین هم خدمت مقام معظم رهبری برسید و کسب تکلیف کنید کهدخود ایشان هم مایل به اظهار نظر نبودند
خوب قانون اساسی و شرح وظایف رهبری رو یا بازنویسی کنید یا اصلا قانون اساسی رو هم بگذارید کنار مجلس رو هم غیر از ی لاریجانی همه رو مرخص کنید برن خونه هاشون
قوه قضاییه هم که استقلاش در قانون اساسی اومده هم با کنار گذاشتن قانون اساسی دیگه مشروعیت پیدا نمیکنه
و کشور رو بسپرید دست ی روحانی اداره میکنه به تنهایی و
که چه خبره اقایون قیمت بنزین رو گرون کردند و قبلا اطلاع. سانی نکردند و قانون و مجلس رومیخواستند دور بزنند و بعدش هم همه تقصیرها رو بندازند گردن سران دیگر قوا و رهبری
بله موقعی که خودمون بهانه بدیم دست همه وضعمون بدتر از این هم میشه.اینهمه راه بود برای این طرح سخترین و مشکلترینشو گذاشتن برا مردم.حداقل بخورده بخاطر محبوبیت خودشون میگفتن حداقل از3تومن بیاد بشه2 تومن.یا سهمیه بشه دوبرابر.نه اینکه هم از اب و هم از نونمون بزنن اونوقت که رفتن اینکارو تایید کردن بیان بگن تصمیم عجولانه بود تصمیم درستی نبود.خب پس چه نظر کارشناسی صورت گرفته اگه درست نبوده.والله پاش بیفته جونمو بخاطر ناموسمو و سرزمینم میدم ولی الان واقعا میبینم داره هم به میهنم ظلم میشه همه به خانواده و ناموسم.بخدا اگه خانواده ایی در کنارم نبود گله نمیکردم اما اونا چه گناهی کردن.چرا بچه من که 10 سالشه تا یه فیلم ازکشورهای خارج میبینه میگه خوشبحالشون که هر چی نیخان میتونن راحت بخرن..........
آیا در اعتراضات زمان شاه هم ارازل و اغتشاش گران به اموال عمومی آسیب میزدند یا همین مردم بودند سعی میکنند مردم دو علیه هم تحریک کنن
ناشناس
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
رفیق در زمان شاه دو سه جناح علیه حکومت فعالیت میکردن . این نبود که همه طرفدار خمینی باشن
شما حزب توده را نگا که از طرف شوروی مامور به سرنگونی رژیم پهلوی کردن
از اونور سازمان مجاهدین خلق بود که مثل الان وحشی بازی می کنند اون زمان هم علیه حکومت بودند
بخدا مردم از اتیش زدن اتوبوس و امول عمومی خوششون نمیاد چون میدونند هرچی اتیش بزنن اخر دولت از جیب خودشون پس میگیره
همیسه بعد اعتراض با برچسب اغتشاشگر اعتراض مردمو بردن تو حاشیه تازه رسانه های داخلی هم یکپارچه بجای گرانی بنزین واژه اصلاح قیمت بنزینو بکار میبرن این یعنی همه عوامل نظام یکپارچه علیه مردم معترض من شیرازیم و در اعتراضات دیدم بخدا از اینا بیشتر مردم عادی مث من هستن که همه فشار روانی که روشون بوده اختلاسا بیکاری بی اعدالتی پارتی بازیا همه الان زده بیرون خب معلومه تلفآت مالی و تخریب هم نتیجه این فشار روانیه حالا اگه مسالمت آمیز اعتراض نکنیم نتیجه میگیریم؟والا مسئولین خیلی گستاخ شدن تا ترس میزشون نباشه تکون نمیخورن ممنون میشم نظر منم بزارید از اینکه دیدم نظر های مخالفم گذاشتید خوشحال شدم خدا خیرتون بده .
ناشناس
۱۹:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
هر کس آتش بزند و غارت کند و قمه به دست بگیرد اغتشاشگر است. هر کس هم از از اغتشاشگر حمایت کند و او را معترض بنامد هم اغتشاشگر است.
وای به روزی که همه شماها باید پاسخگو باشین برای طرفداری از ظلم بر علیه مردم. مردم با هزار گرانی و بدبختی شب میخوابن صبح خرج زندگیشون سه برابر میشه. باید بسوزن و بسازن. کسی هم پاسخگو نیست. دولت میگه از طریق قانونی اعتراض کنین راه قانونیش رو نشون بدین اگر شرف دارین تا ببینین تموم مردم ایران بهتون اعتراض میکنن یا نه. اون خود...... هایی که همه چیز رو هم به دشمن خارجی ربط میدن یه روزی حتما باید پاسخگو باشند. آمریکا و اسراییل و انگلیس و اینا بنزین رو سه برابر کردن. قیمت شب عید رو هم اونا تعیین خواهند کرد. اگر انصاف و شرف دارین این پیام رو منتشر کنین. ما مردم زحمت کش تو این کشور از هر طرف خون و جان و.... حراج شده.
اگر میدانستید این اتفاقات میفته چرا از قبل پیشگیری نکردید ؟ این همه خسارت و ضرر و زیان مردم کی باید بده ؟ شما که به این خوبی همه اتفاقات پیش بینی میکنید
الهام
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
مگه از دور اول معلوم نبود اگه روحانی انتخاب بشه کشور رو به خواک سیاه مینشونه پس چرا مردم دوباره بهش رای دادند ؟
1255
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
.... نگو . اون یکی بدتر ازین بود.تصمیم سران سه قوا بود عزیزم
ببخشید میشه بفرمایید راه حل مسالمت آمیز چطوری است؟ اصلا کی مجوز راه پیمایی مسالمت آمیز صادر شده که ملت بتونن حرفشون رو بزنن؟ کسی با تخریب موافق نیست، ولی مطمئنا وقتی کار به اینجا کشید، حلوا خیرات نمی کنند!
از روی امتیازات مثبت و منفی هر نظر میشه راحت فهمید که نظر اکثریت جامعه چی هستش و کیا تو اقلیت هستن، از مردم که نمی ترسین حداقل از خدا بترسین، البته که به خدا هم ایمانی ندارین،
انصافا چی زدین؟ ساقیتون کی بوده؟ بنزین لیتری سه تومنه میفهمین یعنی چی؟!
مگه مردم برن پلاکارد به دست تو خیابون وایسن کسی اصلا میبینتشون؟! کی تا حالا اعتراضای اینطوری رو رسیدگی شده بهش؟! پس کی میخواین بفهمین مردم معمولی خسته ن از این همه هزینه و تورم؟
ما اینبار اعتراض میکنیم ولی نه علیه نظام .نظامی به این خوبی داریم امنیتش عالی همه چی عالی ولی علیه دولت روحانی شعار میدیم و حواسمون هست که اگر اغتشاشگری دیدیم گردنشو میشکنیم من خودم به قران قسم ببینم میخاد به اموال عمومی کسی صدمه بزنه همونجا خفتش میکنم بی شرف ها اومدن نمیزارن ملت اعتراضشون هم بکنن .نمیدونم تو شهر ما چرا این اتفاق ها نیفتاده فقط تو شهرهای بزرگ افتاده اگه مردم همدل باشن تو اعتراض اون اغتشاشگر نمیتونه کاری بکنه انوقت روحانی میفهمه جریان چیه و میره کار درست را انجام میده
ناشناس
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
داداش کدوم امنیت؟؟امنیت که فقط جوون ادم نیست پس امنیت اقتصادی چی ؟گوجه ی شبه میشه سه برابر .پس امنیت روانی چی ؟این اعتراض نتیجه نداشتن این امنیت هاس اینجور که شما میگیید زندانی باشیم ولی زنده بمونیم همونطور که ی دوستی بالا گفت اصلاح طلب و اصولگرا دو شاخه از ی درختن .
ناشناس
۱۹:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
ان شاء الله خودت و خانواده ات مورد حمله اغتشاشگران قرار بگیری تا بغهمی امنیت جانی مهمتر است یا امنیت اقتصادی.
ناشناس
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
نابغه امنیت نباشه تو کشور هیچی دیگه نیست...
اون وقت دنبال ......باید بدویی!!!! چه برسه اقتصاد!!!
یه امنیتی باید باشه که بعدش به بقیه قضایا رسید...
با این مغلطه کردن به جایی نمی رسید شما هم از مردم نیستید...
با سلام به همه.نباید با بهانه های واهی خاکمون رو به دست دشمن بدیم.تو این دنیا کسی دلش به حال ما نسوخته.نه انگلستان نه آمریکا و نه اسراییل.یه کم فکر کنیم چی رو قراره ازمون بگیرن که اینقدر براشون با ارزشه و چی قراره بهمون بدن؟ هرچقدر میزان روشنفکری و اصلاح طلبی مون بیشتر باشه باید حس میهن پرستی و استقلالمون هم بیشتر بشه.یه انگلیسی یا امریکایی یا آلمانی یا... حاضره یه وجب از خاکش رو به ما بسپاره که بعضی از ما برای اهدای خاکمون به اونا سر و دست می شکنیم؟
ناشناس
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
قبول کشورای دیگه دلشون به حال ما نمیسوزه اما به اصطلاح سران مملکت خودمون نباید دلشون به حال ما بسوزه؟؟ چقدر از جونای ما شغل ندارن و با هزار بدبختی تو اسنپ و تپسی کار میکردند همونا رو هم از نون خوردن انداختن که. آدم چقدر باید بیاد از دردای دلش بگه و بسوزه؟؟ اینا بویی از اسلام نبردن. امنیت فقط شامل امنیت جانی نیست، باید تو همه چی امنیت داشت. منی که امنیت جانی دارم اما از نظر روحی حالم خوب نیست و تموم مدت فکرم درگیره گرونیه والا دعا میکنم میخوابم صبح بیدار نشم. به درد مردم برسن ببینن بازم مردم به قول خودشون اغتشاشگر میان خیابون یا نه
برای ساکت کردن اغتشاشات باید ضربه ای ایران به پادگان های امریکا اصابت کند افرادی که دل در گروه حمایت امریکایی ها دارند ترسو تر از این هستن که وقتی ببینند امیکا نمی تونه از سرباز های تا دندان مسلح خودش دفاع کنه بیان به میدون
این الوات خرابکار فقط در برابر مردم عادی بلدند عربده کشی کنند اینکه بخوای سر اتش نشان رو ببری نه اسمش اعتراضه نه حتی شورش فقط اسمش لات بازیه
دوستان ببخشید اگ بهم نمیگید منافق من ی فردم با حقوق شهروندی که شامل اینترنت بدون فیلتر که سه روزه اینترنت با جاش گرفتن ازمون و نباید چیزی بگیم چون منافق محسوب میشیم و باید ساکت بود تا دلار و بنزین گرون تر شه اگرم بهتون فشار اومد حرفی نزنید و حق مطالبه ندارید اگر چیزی بگید شما هم اختشاش گرید
اینهای که بانکهارااتش زدندمردم نبودنداینهااجیرشده غربی هاهستند اینهاخوبی مردم که نمی خوان اینهای بولی گرفتندکه خراب کاری کنند امامردم ایران به کوری چشم دشمن بااین بادها نمی لرزدمامردم ایران گوش بفرمان رهبرهستیم
اعتراف آشوبگران در کامنتها باید علیه خودشان در دادگاه استفاده شود. هیچ آدمی که سرسوزنی شعور داشته باشید امنیت جانی خودش را پایین تر از اقتصاد و اینترنت و .. نمی داند. مگر اینکه خودش جزو اغتشاشگران باشد/.
آشوبگر را مجازات کنید ولی به مردم معترض وضعیت معیشت تریبون بدهید
باید به مردم محترمی که واقعا زیر بار سیاست های غلط اقتصادی دولت تحت فشارن، تریبون داد، تا صداشون شنیده بشه
مسئولان باید نقدپذیر باشن، اونا نوکر مردمن
در جلسه سران قوا، با اصل سهمیه بندی موافقت شده وی جزئیات اجرا و زمان بندی به دولت واگذار شده، که دولت هم به بدترین شکل اونو انجام داد
نباید اجازه بدیم فریاد اعتراض معیشتی مردم در غبار آشوب اشرار نادیده گرفته بشه، مردم قدرت خریدشون پایین اومده!
صدا و سیما و رسانه های داخلی اگر به درستی صدای اعتراض معیشتی مردم نشن، بی بی سی و بی بی سی چی ها ادای صدای مردم شدن رو درمیارن!
محمد
۰۵:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
داداش دلت خوشه!! مگه گزارشاای مضحک و خنده دار صداسیما رو ندیدی و نمیبینی؟؟ تریبون میذارن تو بازار تهران، چند تاش صداشون شنیده شده که ازین به بعد بشه؟؟ تازه همیشه خدا هم گزارشا مثبته به نفع حکومت!! هیچکس معترض نیست، خب الحمدلله مملکتم گل و بلبله، اعتراضم کنی خود همین ملت انگ اغتشاشگر میزنن بهت چه رسد به دولت و حکومت، توی پیامای همین سایت میبینی که چقدر راحت میان به جوونی که پیامی داده تهمت اغتشاشگر میزنن، به نظر من اینا خودشون یا جیره خورن، یا تا ۵۰ ، ۶۰ سالگی قراره ننه باباهه شکمصونو سیر کنن، یا تا لنگ ظهر خوابن نمیفهمن هر روز ۵ صب پاشدن تا ۹ شب کار کردن ینی چی اونم برا چندر حقوق، یا خود کاربرا و خبرنگارای همین سایتن یا یه مشت الاف.. یا علی
آتش زدن خانه مردم و تخریب اموال عمومی و کشتار مردم بی گناه توسط عده ای آموزش دیده (طبق مستندات و اعترافات خودشان)، اعتراضات مسالمت آمیز است؟ چرا کشتار شیعیان و مسلمانان در کشورهای مختلف و برخورد شدید ماموران فرانسه با جلیقه زرد ها رو در فرانسه تخطئه نمیکنید؟ چرا دوربین های این شبکه ها تمایلی به نشان دادن جنایات آل سعود در یمن ندارد؟
بابا دم خروس زده بیرون حیا کنید از خون شهدا خجالت بکشید همه بدبختی ما به خاطر بی بصیرتی افرادی نظیر شماها بوده در طول تاریخ
اون موقع که دنبال رئیس جمهور کردن موسوی بودین به زور خشونت و آشوب...
روحانیتون رای اوورد حالا می گید ریاست جمهوری کشکه... اگه کشکه ۸۸ برا چی اون همه مدت مملکت و به اشوب کشیده بودین؟ خودتونید اونی که فکر میکنید بقیه هستن...
خبرگزاری دانشجو اگه نمیخواست کامنت مخالف تایید کنه همین اولیه رو نمیذاشت... مثبت دادن و با ترفندم میشه زیاد کرد... شما هم دستتون بسته است با بسته شدن اینستا ریختید تو فارس و دانشجو و اینطور جاها عرض اندام می کنید..
ولی میدونید چیه... دنیای مجازی و بی خیال تو وسط میدون میبینیم که چه خبره و چی میشه...اینبارم رو سیاهی میمونه به شما...
شما بفرمایید اجالتا ربنای شجریان گوش بدین و بعدم یه سر برین کنسرت چون روحانی خوب براتون اینا رو محقق کرد... مگر شما برای مدیریت به روحانی رای داده بودین برای همینا بود دیگه شاخضه هایی که مطرح میکردین ربنا و کنسرت و ورود زنان به ورزشگاه و ... اینا بود... پس وقتی مردم حرف میزنن شما ساکت...
جالبه که سینه چاکان روحانی همزمان ازش دفاع میکنن بعد خودشون و همراه مردم نشون میدن و بعد همزمان خودشون و معترض نشون میدن و برا اوباش دست میزنن...
این جماعت همینن...
ببین ۵۰۰۰ هزارتا مثبت بده... ۶ ماه هم مملکت و به آشوب بکشی تهش به فنا میرید... چون هدفتون خدا نیست که هدفتون شیطانه... اصحاب شیطانید...
دردش و ما می کشیم...زخمشم ما میخوریم...فشارشم به ما میاد... اما تحمل میکنیم و امثال شما رو پس میزنیم...
یه نفر ده تا کامنت میذاره خودش و ده نفر جا میزنه...
همیشه این شعارتون بوده ما بی شماریم... ولی تو میدون هر بار انقلاب برنده شد...
همین جا می بینمت بعد از تمام این وقایع ... بیا ببینم کی برنده است...
مشکلتون اینه آ....برای خواسته هاتون حاضر نیستید بدین چون خواسته هاتون خواسته های بی ارزشیه...
درد مردمم به هیچ نیست فقط سواستفاده گرید...
داعش و از دوتا مملکت پرت کردیم بیرون... شما فکر کردین کی هستید؟فقط زورتون به مردم عادی رسیده...
میلیارد میلیارد خسارت خورده ...
مردم بودن فروشگاه ها رو غارت کردن؟؟؟ مگه دزدن مردم؟ به مردم فحش میدید میگید دزد...
مردم بودن رفتن خونه مردم و آتیش زدن؟؟؟ مگه وحشی و قاتلن؟
با هر کلمه و حرفتون دارید به مردم توهین میکنید...
ولی نکته اینجاست که آدمای عادی دل ندارن چنین کاری کنن پس یک آموزش و بی رحمی پشت تمام این ماجراها بوده
خودتونو به اون راه نزنید لطفا
شما نکاه کن ببین چه کسانی در ۸۸ در ستاد و در کنار ی موسوی بودند !!؟
(از ی ربیعی گرفته تای نوبخت و ی آخوندی و...)
خوب تو این دولت همینها پست و مقام گرقتند و همچنان هستند برخی از اینها برکنار شدند دوباره اومدند و..
وقتی همچین کسانی قراره بشن وزیر مسئول بودجه و.... خوب توقع تدبیر درست نمیشه داشت
خوب وقتی در مورد ادعای دروغ تغلبی که منجر به فتنه ۸۸ شد دلیل موجهی نداشتند
در مورد بیکباره اعلام کردن و از قبل اعلام نکردن گرانی بنزین دلیل موجهی نداشتند و دیدید که تمام دلالیل ی ربیعی توسط همین نظرات مردم رد شد
وشما میتونید همین دلایل ی ربیعی و نظرات مردمی در رد این دلایل رو از ادرس زیر ببینید
Www.snn.ir/fa/news /805661
حالا سران سه قوه و رهبری فرض میگیریم که از قبل خبر داشتند و موافقت کردند اما ایا با نحوه اطلاع رسانی اینجوری توسط دولت که شوک به مردم وارد کنه و این همه مصیبت و اغتشاش ببار بیاره هم خدای نکرده موافق بودند !!؟
هرگز چنین نیست
شما از این دولت توقع تدبیر درست در این مواقع نداشته باش و با توجه به دلایلی که دولت میاره در مورد اینکه چرا از قبل اطلاع رسانی نکرده مطمئنا اگاهانه این تصمیم رو گرقتند و سهوی نبوده
حاا اینها از مردم بودند و نبودند و از خارج تحریک شدند و برنامه داشتند و نداشتند...بکنار چرا !؟ دولت باید بقول سردار جعفری فرمانده محترم سابق سپاه (مظمونا):دولت با بی تدبیری خودش مردم رو به اعتراض وادار کند و فرصت ایجاد بشود برای منافقین و... که اغتشاش ایجاد کنند
اینا رو دستشون با بسته شدن سایت های خارجی و تلگرام و ایسنتا بستس ریختن تو سایت های داخلی دارن عرض اندام میکنن...
بذارید هر چقدر میخوان ..... و به رخ بکشن..
موقع انتخابات دهن پاره میکنن اصلاحات رای بیاره... بعد میگن دولت هیچ کاره است... ولی هر حرفی میزنن همون حرفیه اصلاحات چی ها و اون وره ابیا میزنن... خنده داره...
این جماعت همه رو مثل خودشون..... فرض میکنن...
قوه تخیل در این حد قوی!!!
بر فرض محال هم درست میگید... پس باید در اون ......... را گل گرفت که این همه گروه چند نفره ظرف ۸ ماه راه افتادند اومدند تو کشور و کلی یارگیری کردند و... و ایشون خواب بوده. غیر از اون هم باید در کل این دولت را گرفت که بعد ۴۰ سال همچنان وضعیت معیشت مردمش این هست....
خود این دولتی ها هم .... اینو همه میدونن اینا .....
میگفتند اول سال 99 که کافرین دشمنان نتونن به اهداف شومشون برسن !!!!
یعنی هزینه کشور تو این سه ماه از هزینه ای که بابت تخریب این همه بانک .. بیشتر بود ؟
سال 88 که بخاطر رای احمدی نژاد و نارضایتی مردم از تصمیمات احمدی نژاد در دوره اول بود
سال 98 هم که کشور به این آرومی بود دولت با حمایت سران سه قوه بنزینو گرون کرد .
خوب در شرایط سال گذشته دلار رو سه چهار برابر برای تامین بودجه بالا بردن و جنس ها رو سه برابر کردند و دوباره بنزین رو امسال در حالی که حقوق کارمند 20 الی 30 درصد در ابتدای امسال افزایش دادند خوب توقع داشتین مرتب بخاطر این تصمیمات و بد بخت شدنشون تکبیر و درود بگن ؟؟؟
مسکن مهر مثلا تورم زا بود !؟؟ خوب تو همین دولت فعلی مسکن مهر کحا بود و خبری نبود چرا اینقدر تورم وگرانی داریم !!؟
الان دولت خودش داره وام از جیب بانک ها میده به انبوه ساز و بعد دوباره وام میده به من و شما که بریم این خو.نه ها رو بخریم این تورم زا نیست !!؟
خوب ی احمدی نژاد میخواست اسامی مفسدان رو افشا کنه میگفتند بداخلاقیه حالا خودشون دارند بدرستی اسامی و حتی دادگاه مفسدان رو نشون میدهند که کار خوبی هم هست حالا خوش اخلاقیه !!؟
ی احمدی نژاد کارت سوخت و سهمیه بندی کرد از این خبرها نشد خوب اگه به حرف شما باشه لابد این اقایون فتنه گر اعتراض رو موکول کردند به سال ۸۸ که اغشتشاش کنند !!؟ ؛))
شما الان مثلا مشکل داری میگی باشه سال دیگه یا ۴ سال بعدش میرم اعتراض میکنم !!؟؛))
اینها با کارت سوخت ی احمدی نژاد که الان فهمیدن چقدر درست بوده مخالفت کردند و کنار گذاشتند و میگفتن بد بوده حالا خوب شد !!؟
این اقایون میدونستند که خیلی از کارهای دولت احمدی نژاد خوب بوده منتها نمیخواستند به اسم دولت احمدی نژاد ثبت بشه و میخواستند به اسم
دولت خودشون باشه به اسم قوه قضاییه (دوره ی املی لاریجانی) خودشون باشه این یه دلیلش بود
همین ی لاریجانی رییس مجلس در زمانیکه دولت قبل میخواست قیمتها رو یکجا واقعی کنه و در عوض ۲۵۰۰۰۰ تومن یارانه رو به هر نفر بده که در زمان خودش با احتساب قیمت دلار اون زمان خوب بود مخالفت کردند و گفتن باید قیمتها بصورت شیب ملایم بالا بره یادمون نرفته حالا بعضی ها الزایمر دارند مشکل خودشونه
اما خالا میاد یه تنه با افزایش یکباره بنزین موافقت میکنه و رضایت میده مردم تا سقف ۲۰۵۰۰۰ تومن یارانه اما با احتساب دلار ۱۱۰۰۰ تومن بجاش بگیرن رومیگه طرح خوبیه
چون کار احمدی نژاد بود بد بود اخ بود چون کار دولت ی روحانیه خوبه و اشکال نداره !؟؟
احمدی نژاد امامزاده نبود اما خیلی از کارهایی که این دولت کرد رو نکرد
احمدی نژاد قول گلابی و برجام رو نداد احمدی نژاد به قول غربی ها اعتماد نکرد و خودش رفت ۲۰ درصد رو در دولتش تولید کرد تا جایی که خود امریکاییها اعتراف کردند که داره تحریمهاشون از هم میپاشه و اگه بخوان تحریم بیشتر کنند باید متحدین خودشون رو هم تحریم کنند
احمدی نژاد بد بود باشه الان ی روحانی رو بچسبید مبارکتون باشه پس واسه چی دیگه اعتراض میکنید !؟ی روحانی خوبه دیگه
میخواستین درست انتخاب کنید رهبری معظم هی تاکید میکنن که درست انتخاب کنید امام (ره) مرتب میفررمودند کسانی رو انتخاب کنید که درد کشیده باشند و رنج مردم رو درک کرده باشند
خوب لجبازی میکنید میرید کسانی رو انتخاب میکنید که خودشون کجا زندگی میکنن و وزیرهاشون بعضا میلیاردی اند
اونوقت توقع دارید داد بزنید اعتراض کنید ناله سر بدهید اینها درک کنند که چی میکشید !!؟
برید به همین ی روحانی بچسبید که بی دردی شما رو در لبخند زدنتون میدونه و درد داشتنتون رو در اخم کردنتون (نظر سنجی ماشینی)
برید به همین ی روحانی بچسبید که قول و وعده بهبود معیشت بهتون داد و درست برعکسش عمل کرد
برید به همین ی روحانی بچسبید که هر روز باید شاهد رو شدن شاهکارهای !! برادر و زیر دستاش و برخی از زیر مجموعه اش باشید
اعتراض میکنید برای چی !!؟ خوب شما ۲۴ میلیون که به هر دلیلی انتخابتون ی روحانی بوده و بقیه مردم مجبورند به انتخابتون احترام بگذارند برای چی اعتراض میکنید!؟ که یه عده اغتشاشگر که معلوم نیست از طرف کی یا چه کسانی هستند؟ بیان یه داغ دیگه یه غصه دیگه به غصه انتخاب نادرست شما رو غصه هاشون اضافه کنند
شما با دید جناحی صحبت کردی و پای دولت قبل رو وسط کشیدی ما هم با دید جناحی اما مستند جوابت رو دادیم تا شما باشید بی انصافی نکنید و هر دردی امروز دارید نچسبونید به دولت قبل الان دولت قبل دولت یازدهمه
به نظر نمیاد که سران نظام اینگونه تصمیم گرفته باشند که بدون زمینه سازی برای اعلام سهمیه بندی ، اونکار را شروع کنند. چون دولت میتوانست اعلام کند که در صورت افزایش قیمت بنزین ، حتما ما به تفاوت آن را به صورت یارانه به مردم پرداخت خواهد کرد. ولی هیچ کدام از این راه کارها استفاده نشد و به صورت گازانبری عمل شده.
من با افزایش قیمت بنزین مشکلی ندارم. فقط از مسئولین میخام که بازار را کنترل کنند.
کلا باید بریم به سمت بازار غیر دولتی نه اینکه این همه کارمند داشته باشیم که فقط دارند چوب لای چرخ بخش خصوصی میکنند.
اتفاقا فرصت خوبی بود که رهبر بگه طرح باید ملغی بشه تا به مذاق مردم خوش بیاد. اما ایشون کار درست رو میکنن نه عوام فریبی. طرح را لغو کنه که دولت استعفا بده و با خلا قدرتی که بوجود میاد مملکت بره هوا؟ رهبر موندن یه دولت ضعیف رو از استعفای دولت که تو این اوضاع براحتی باعث براندازی و تجزیه ایران می شد ترجیح دادند . ولی متاسفانه ما هنوز هم از کسی خوشمون میاد که با سواستفاده از جو و احساسات مردم عوام فریبی کنه
ی روحانی میگه سال ۹۶ میخواستیم این کار رو بکنیم مجلس مخالفت کردند سال ۹۷ هم که خودمون مخالفت کردیم و..
خوب ی ربیعی هم میگه اگه از قبل اعلام میکردیم زد و بند میکردند [محلس مخالفت میکرد]
خوب این دلیل موجهیه که اگر یه عده زد و بند میکردند بریم قانون رو دور بزنیم نمایندگان رو دور بزنیم و فقط تنها از مجلس ی لاریجانی که جزو سران قوا هستند بیاد موافقت کنه
پس بگید بقیه نمایندگان برن خونه شون بخوابند ی لاریجانی که هست کافیه
قانون برنامه ششم روکهداجازه افزایش قیمت رو با تصویب مجلس دونسته رو کی نوشته !!؟
خوب برنامه ای که براحتی دور میخوره و خلافش عمل میکنند رو برا چه اصلا نوشتند !؟؟
اصلا ما انتخابات مجلس میخوایم چکار !!؟ ی لاریجانی هستند دیگه کافیه
اگه قراره برای قیمت بنزین هم خدمت مقام معظم رهبری برسید و کسب تکلیف کنید کهدخود ایشان هم مایل به اظهار نظر نبودند
خوب قانون اساسی و شرح وظایف رهبری رو یا بازنویسی کنید یا اصلا قانون اساسی رو هم بگذارید کنار مجلس رو هم غیر از ی لاریجانی همه رو مرخص کنید برن خونه هاشون
قوه قضاییه هم که استقلاش در قانون اساسی اومده هم با کنار گذاشتن قانون اساسی دیگه مشروعیت پیدا نمیکنه
و کشور رو بسپرید دست ی روحانی اداره میکنه به تنهایی و
که چه خبره اقایون قیمت بنزین رو گرون کردند و قبلا اطلاع. سانی نکردند و قانون و مجلس رومیخواستند دور بزنند و بعدش هم همه تقصیرها رو بندازند گردن سران دیگر قوا و رهبری
شما حزب توده را نگا که از طرف شوروی مامور به سرنگونی رژیم پهلوی کردن
از اونور سازمان مجاهدین خلق بود که مثل الان وحشی بازی می کنند اون زمان هم علیه حکومت بودند
بخدا مردم از اتیش زدن اتوبوس و امول عمومی خوششون نمیاد چون میدونند هرچی اتیش بزنن اخر دولت از جیب خودشون پس میگیره
مگه اغتشاشات امسال از سال نودو شش بیشتر بود والا بخدا که هدف این ... ایجاد تنفر در دل مردم به کل نظامه
مگه مردم برن پلاکارد به دست تو خیابون وایسن کسی اصلا میبینتشون؟! کی تا حالا اعتراضای اینطوری رو رسیدگی شده بهش؟! پس کی میخواین بفهمین مردم معمولی خسته ن از این همه هزینه و تورم؟
اون وقت دنبال ......باید بدویی!!!! چه برسه اقتصاد!!!
یه امنیتی باید باشه که بعدش به بقیه قضایا رسید...
با این مغلطه کردن به جایی نمی رسید شما هم از مردم نیستید...
این الوات خرابکار فقط در برابر مردم عادی بلدند عربده کشی کنند اینکه بخوای سر اتش نشان رو ببری نه اسمش اعتراضه نه حتی شورش فقط اسمش لات بازیه
از یک طرف که زم رو میگیرید و باعث میشید نقشه های استکبار لو بره !؟
از طرف دیگه خودتون عامل و مسبب اغتشاشات مردم میشید !؟
این درسته ؟
کجای دنیا اینکار رو میکنن ؟
بعد اینترنت شما قطعه چطوری میای این سایت؟ :)))
باید به مردم محترمی که واقعا زیر بار سیاست های غلط اقتصادی دولت تحت فشارن، تریبون داد، تا صداشون شنیده بشه
مسئولان باید نقدپذیر باشن، اونا نوکر مردمن
در جلسه سران قوا، با اصل سهمیه بندی موافقت شده وی جزئیات اجرا و زمان بندی به دولت واگذار شده، که دولت هم به بدترین شکل اونو انجام داد
نباید اجازه بدیم فریاد اعتراض معیشتی مردم در غبار آشوب اشرار نادیده گرفته بشه، مردم قدرت خریدشون پایین اومده!
صدا و سیما و رسانه های داخلی اگر به درستی صدای اعتراض معیشتی مردم نشن، بی بی سی و بی بی سی چی ها ادای صدای مردم شدن رو درمیارن!