
کد خبر:۸۰۸۴۰۴
با حمایت معاونت علمی؛
هیئت تجاری و فناوری ایرانی بهمن ۹۸ به فرانسه اعزام میشود
با حمایت مرکز تعاملات بینالمللی علم و فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، یک هیئت تجاری و فناوری فعال ایرانی در عرصه عطر و اسانس به کشور فرانسه اعزام میشود.

به گزارش گروه فناوری خبرگزاری دانشجو، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری یکی از ماموریتهای اصلی خود را حمایت از اعزام شرکتهای دانشبنیان ایرانی به دیگر کشورها قرار داده است. کشورهایی که میتوانند بازار بزرگی برای محصولات ایرانی ایجاد کنند.
بهمنماه امسال، یک هیئت تجاری و فناورانه از ایران به کشور فرانسه اعزام میشوند تا با بازار بزرگ عطر و اسانس این کشور آشنا شوند و بازار خوبی برای صادرات محصولات تولیدی خود ایجاد کنند.
در این سفر که نهم تا هفدهم بهمنماه امسال انجام میشود، شرکتهای دانشبنیان از مراکز پیشروی کشور فرانسه در زمینه عطرسازی، شهر گرس که پایتخت عطر جهان است و موزههای مطرح عطرسازی فرانسه بازدید میکنند، همچنین شرکت در نشست مشترک با فعالان علمی و صنعتی بخش عطرسازی فرانسه و بازدید از پاریس و آشنایی با مراکز مهم گیاهان دارویی و معطر این شهر از دیگر برنامههای این سفر است.
هدف از این سفر، آشنایی، مذاکره و توسعه همکاریهای مشترک ایران و فرانسه در حوزه عطرسازی و اسانس است.
بهمنماه امسال، یک هیئت تجاری و فناورانه از ایران به کشور فرانسه اعزام میشوند تا با بازار بزرگ عطر و اسانس این کشور آشنا شوند و بازار خوبی برای صادرات محصولات تولیدی خود ایجاد کنند.
در این سفر که نهم تا هفدهم بهمنماه امسال انجام میشود، شرکتهای دانشبنیان از مراکز پیشروی کشور فرانسه در زمینه عطرسازی، شهر گرس که پایتخت عطر جهان است و موزههای مطرح عطرسازی فرانسه بازدید میکنند، همچنین شرکت در نشست مشترک با فعالان علمی و صنعتی بخش عطرسازی فرانسه و بازدید از پاریس و آشنایی با مراکز مهم گیاهان دارویی و معطر این شهر از دیگر برنامههای این سفر است.
هدف از این سفر، آشنایی، مذاکره و توسعه همکاریهای مشترک ایران و فرانسه در حوزه عطرسازی و اسانس است.
لینک کپی شد
گزارش خطا
۰
ارسال نظر
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.