آخرین اخبار:
کد خبر:۸۲۳۲۳۷

آخرین جزئیات از توسعه خدمات غیرحضوری تأمین اجتماعی

قائم مقام مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی درباره توسعه خدمات غیرحضوری در این سازمان توضیحاتی داد.
به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمد حسن زدا قائم مقام مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با انتشار فیلمی در صفحه اینستاگرام خود درباره توسعه خدمات غیرحضوری این سازمان اظهار کرد: توسعه خدمات غیرحضوری همچنان از مهمترین برنامه‌های سازمان تأمین اجتماعی است، چراکه در مسیر مهاجرت از سیستم‌های دستی و سنتی به سیستم‌های نوین برخی از فرآیند‌ها پیچیده، اما قابل حل هستند.

وی بیان کرد: به سرعت بسیج شدیم تا خدمات و امکانات سازمان تأمین اجتماعی را غیرحضوری کنیم، اما این فرآیند به کندی پیش رفت، چراکه بعضی از فرآیند‌های قدیمی سازمان اجازه صددرصد غیرحضوری شدن را نمی‌داد.

زدا گفت: در حال حاضر قصد داریم ابتدا این فرآیند‌ها را اصلاح کنیم، بعد از آن که ارائه خدمات صد درصد غیرحضوری شد، اقدام به مکانیزه شدن آن خواهیم کرد.

قائم مقام مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۱۴ مورد از خدمات سازمان غیرحضوری شده است و هم اکنون در حال سرویس دهی هستیم، اما قدم‌های بزرگی در ارائه خدمات غیرحضوری خواهیم برداشت.
ارسال نظر
captcha
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.
پربازدیدترین آخرین اخبار