
کد خبر:۸۳۲۸۸۳
آستان قدس سامانه تلفنی «کاهش اضطراب کرونا» راهاندازی کرد
سامانه تلفنی ارائه مشاوره «ارتقاء سلامت روان و کاهش اضطراب کرونا» توسط مرکز جامع مشاوره، رشد و توانمندسازی آستان قدس رضوی راهاندازی شد.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مرکز جامع مشاوره آستان قدس رضوی به منظور کاهش اضطراب مردم در رویارویی و مبارزه با ویروس کرونا اقدام به راهاندازی سامانه تلفنی جهت ارائه خدمات مشاوره در این زمینه کرده است.
ارائه مشاوره در این سامانه به صورت رایگان و توسط کارشناسان روانشناسی و مشاوره مستقر در کلینیک تخصصی مشاوره و روانشناسی آستان مهر رضوی (واحد بعثت) که طی یک دوره فشرده آموزشهای لازم را در این زمینه دیدهاند انجام میشود.
۳۸۰۰۸، ۳۲۲۸۰۵۴۴ و ۳۲۲۸۰۵۴۵ شماره تلفنهای این سامانه است که خانوادهها میتوانند در صورت نیاز به دریافت مشاوره بهداشت روانی در زمینه مبارزه با کرونا و مدیریت استرس و چالشهای اعضای خانواده با این سامانه تماس حاصل نمایند و از مشاوره این مرکز بهرهمند شوند.
این سامانه به مدت دو هفته از ساعت ۸ صبح الی ۸ شب فعال است و در صورت نیاز این مدت تمدید خواهد شد.
والدین میتوانند با ماندن در خانه، حفظ آرامش و پویا کردن محیط خانواده کمک کنند تا جامعه هرچه زودتر به سلامت از این بحران عبور کند.
ارائه مشاوره در این سامانه به صورت رایگان و توسط کارشناسان روانشناسی و مشاوره مستقر در کلینیک تخصصی مشاوره و روانشناسی آستان مهر رضوی (واحد بعثت) که طی یک دوره فشرده آموزشهای لازم را در این زمینه دیدهاند انجام میشود.
۳۸۰۰۸، ۳۲۲۸۰۵۴۴ و ۳۲۲۸۰۵۴۵ شماره تلفنهای این سامانه است که خانوادهها میتوانند در صورت نیاز به دریافت مشاوره بهداشت روانی در زمینه مبارزه با کرونا و مدیریت استرس و چالشهای اعضای خانواده با این سامانه تماس حاصل نمایند و از مشاوره این مرکز بهرهمند شوند.
این سامانه به مدت دو هفته از ساعت ۸ صبح الی ۸ شب فعال است و در صورت نیاز این مدت تمدید خواهد شد.
والدین میتوانند با ماندن در خانه، حفظ آرامش و پویا کردن محیط خانواده کمک کنند تا جامعه هرچه زودتر به سلامت از این بحران عبور کند.
لینک کپی شد
گزارش خطا
۰
ارسال نظر
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.