آخرین اخبار:
کد خبر:۸۳۵۲۶۰
مدیرعامل سازمان فاوای شهرداری تهران خبر داد:

افزایش خدمات غیرحضوری حوزه شهرسازی در پایتخت

شهرداری تهران در جهت حرکت به شهر هوشمند و با هدف تسهیل دریافت خدمات و کاهش نیاز به حضور شهروندان در اماکن عمومی، اقدام به غیرحضوری کردن تعدادی دیگر از سرویس‌های شهرسازی کرده است.
به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمد فرجود، مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران، با اعلام این خبر گفت: با توجه به شرایط ویژه شهر تهران در مقابله با شیوع کرونا و با همکاری معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران، سعی کردیم تعداد دیگری از سرویس‌های شهرسازی که در آن شهروندان الزام به حضور در دفاتر خدمات الکترونیک شهر داشتند را بصورت غیرحضوری نیز ارائه نماییم و شهروندان می‌توانند از طریق سامانه «تهران من» به نشانی my.tehran.ir به صورت غیرحضوری این خدمات را دریافت نمایند.

به گفته فرجود، خدمات پایان کار آپارتمانی، دریافت رسید نقشه و دریافت فرم‌های عوارض و خلافی از جمله مهمترین خدماتی است که در این مرحله بصورت غیر الکترونیک نیز ارائه شده اند و برای دریافت آن‌ها دیگر لزومی به حضور در دفاتر خدمات الکترونیک یا سایر واحد‌های شهرداری نیست، شهروندان همچنین می‌توانند فرم‌های اعلام عوارض صدور پروانه و عوارض نظارت فنی را در «سامانه تهران من» مشاهده کنند.

فرجود تاکید کرد: سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران پیش از این و با هدف هوشمندسازی سرویس‌های شهرسازی، «کارتابل شهروندی شهرسازی» را در سامانه تهران من راه اندازی کرده است که علاوه بر خدمات فوق، شهروندان می‌توانند اطلاعات کامل و سوابق پرونده‌های شهرسازی خود را مشاهده نمایند.
ارسال نظر
captcha
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.
پربازدیدترین آخرین اخبار