آخرین اخبار:
کد خبر:۸۳۷۶۱۵

راه‌اندازی کمپین «دوری و دوستی»

معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران از راه‌اندازی کمپین "دوری و دوستی" خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، با توجه به تداوم مبارزه با بیماری کرونا و اهمیت موضوع قطع زنجیره انتقال این ویروس و رعایت فاصله‌ اجتماعی یا فاصله فیزیکی، شهرداری تهران اقداماتی را در این حوزه برنامه‌ریزی کرده است.

براساس وظیفه‌ای که معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری در کمیته آموزش و مشارکت مردمی ستاد مدیریت بحران در حوزه مبارزه با بیماری کرونا دارد، کمپینی با عنوان "دوری و دوستی" آغاز شده است.

بخشی از اقدامات در قالب اکران های شهری توسط سازمان زیباسازی اجرایی خواهد شد و در این پوسترها به مردم یادآوری می‌شود که فاصله یک و نیم متر را حفظ کنند و از از حضور در اماکن شلوغ، مرکز خرید و وسایل حمل و نقل عمومی خودداری کنند.

همچنین علاوه بر طرح های تبلیغاتی، کلیپ، موشن و محتوای آموزشی نیز در فضای مجازی در حال نشر بوده که اکثر آنها در شبکه‌های اجتماعی شهرداری قابل مشاهده است.

ارسال نظر
captcha
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.
پربازدیدترین آخرین اخبار