
کد خبر:۸۴۷۰۱۵
مصوبه جدید ستاد تنظیم بازار؛
محصولات ایران خودرو ۱۰ درصد و سایپا ۲۳ درصد گران شد
سرانجام بعد از چانهزنیهای بسیار میان وزارت صنعت، سازمان حمایت، شورای رقابت و ستاد تنظیم بازار در نهایت امروز توافقات بر سر تعیین قیمت خودرو انجام شد.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سرانجام بعد از چانههای بسیار میان وزارت صنعت، سازمان حمایت، شورای رقابت و ستاد تنظیم بازار در نهایت امروز توافقات بر سر تعیین قیمت خودرو انجام شد.
براساس اعلام عباس قبادی دبیر کارگروه ستاد تنظیم بازار در جلسه امروز روشهای فروش خودرو و تعیین خودرو مورد جمع بندی قرار گرفت.
وی با اشاره به اینکه امروز با دستور وزیر صنعت به ستاد تنظیم بازار برای قیمت گذاری خودرو و نحوه ثبت نام مطرح و مورد بررسی قرار گرفت، گفت: در این جلسه سیاستهای کلی و مباحث نظارتی بازار خودرو و وضعیت ثبت نام و میزان تولید تصویب شد.
دبیر کارگروه تنظیم بازار افزود: بر این اساس ضوابط قیمت گذاری توسط شورای رقابت اعلام و مورد تایید ستاد تنظیم بازار قرار گرفت.
شیوا در ادامه این نشست خبری با اعلام اینکه ما درصددیم خودرو به دست مصرف کننده واقعی قرار گیرد، تصریح کرد: محصولات ایران خودرو متوسط ۱۰ درصد و سایپا ۲۳ درصد افزایش قیمت پیدا میکنند.
براساس اعلام عباس قبادی دبیر کارگروه ستاد تنظیم بازار در جلسه امروز روشهای فروش خودرو و تعیین خودرو مورد جمع بندی قرار گرفت.
وی با اشاره به اینکه امروز با دستور وزیر صنعت به ستاد تنظیم بازار برای قیمت گذاری خودرو و نحوه ثبت نام مطرح و مورد بررسی قرار گرفت، گفت: در این جلسه سیاستهای کلی و مباحث نظارتی بازار خودرو و وضعیت ثبت نام و میزان تولید تصویب شد.
دبیر کارگروه تنظیم بازار افزود: بر این اساس ضوابط قیمت گذاری توسط شورای رقابت اعلام و مورد تایید ستاد تنظیم بازار قرار گرفت.
شیوا در ادامه این نشست خبری با اعلام اینکه ما درصددیم خودرو به دست مصرف کننده واقعی قرار گیرد، تصریح کرد: محصولات ایران خودرو متوسط ۱۰ درصد و سایپا ۲۳ درصد افزایش قیمت پیدا میکنند.
لینک کپی شد
گزارش خطا
۰
ارسال نظر
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.