به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سعید خال مدیر عامل سازمان بهشت زهرا (س) به مدیریت روزهای سخت بحران کرونا اشاره کرد و گفت: پرسنل گمنام سازمان بهشت زهرا (س) از اولین ساعات شیوع بیماری در کشور به تکریم خانوادههای داغدار تهرانی به خدمات رسانی با بالاترین سطح رضایتمندی شهروندان پرداخت و البته روزهای سخت و غیر قابل تصوری را پشت سر گذاشتیم.
وی ادامه داد: به شهروندان توصیه میکنیم که با پشتکار و اهتمام نکات بهداشتی را جدی گرفته تا روزهای سخت تهران تکرار نشود.
مدیر عامل سازمان بهشت زهرا (س) تصریح کرد: عدم رعایت شهروندان یعنی از بین رفتن همه تلاشها و فداکاریهایی که تا کنون همه دست به دست هم در خدمات رسانی و بهبود شرایط داشته اند لذا توصیه همیشگی ما به شهروندان محترم؛ استمرار مداوم در رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکلهای بهداشتی است.
گفتنی است: در حالیکه همه جهان حتی کشورهای پیشرفته جهان نظیر امریکا و ایتالیا و …در مدیریت اجساد و عملیات تدفین در کرونا دچار مشکل جدی شده بودند، بهشت زهرای تهران عملکرد مطلوب قابل دفاعی از خود ارائه به گونهای که دکتر زالی فرمانده ستاد کرونای تهران اقدامات این سازمان در کرونا را حماسهای ملی و فرا ملی توصیف کرده بود.