کد خبر:۸۶۳۷۳۳
افزایش زمان صدور کارت سوخت المثنی و گلایه متقاضیان
با توجه به فاصله ۱۵۰۰ تومانی خرید هر لیتر بنزین آزاد با قیمت هر لیتر بنزین سهمیهای، متقاضیان صدور کارتهای سوخت المثنی به دلیل بیش از دوبرابر شدن مدت زمان انتظار، از دولت گلایهمند هستند.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، درحالی که در نیمه دوم سال گذشته (پس از آغاز سهمیه بندی بنزین) زمان صدور کارت سوخت المثنی به طور متوسط به ۴۰ روز رسیده بود، در نیمه نخست سال جاری این زمان به طور قابل توجهی افزایش یافته، به طوری که گزارشهای مردمی به خبرگزاری تسنیم حاکی از این است که زمان انتظار برای صدور کارتهای المثنی سوخت به بیش از ۴ ماه رسیده است.
بررسیها نشان میدهد که اکنون کارت سوخت افرادی که در فروردین ماه اقدام به ثبت درخواست کارت سوخت المثنی کرده اند، صادر شده و در مرحله توزیع قرار گرفته و این مسئله نشان میدهد مدت زمان انتظار برای صدور کارت سوخت المثنی به حداقل ۴ ماه رسیده است.
اگرچه مسائلی، چون کرونا و تراشههای وارداتی کارت سوخت در طولانی شدن صدور کارتهای سوخت المثنی تأثیرگذار بوده، اما با توجه به فاصله ۱۵۰۰ تومانی خرید هر لیتر بنزین آزاد با قیمت هر لیتر بنزین سهمیه ای، متقاضیان صدور کارتهای سوخت المثنی به دلیل بیش از دوبرابر شدن مدت زمان انتظار، از دولت گلایهمند هستند.
بررسیها نشان میدهد که اکنون کارت سوخت افرادی که در فروردین ماه اقدام به ثبت درخواست کارت سوخت المثنی کرده اند، صادر شده و در مرحله توزیع قرار گرفته و این مسئله نشان میدهد مدت زمان انتظار برای صدور کارت سوخت المثنی به حداقل ۴ ماه رسیده است.
اگرچه مسائلی، چون کرونا و تراشههای وارداتی کارت سوخت در طولانی شدن صدور کارتهای سوخت المثنی تأثیرگذار بوده، اما با توجه به فاصله ۱۵۰۰ تومانی خرید هر لیتر بنزین آزاد با قیمت هر لیتر بنزین سهمیه ای، متقاضیان صدور کارتهای سوخت المثنی به دلیل بیش از دوبرابر شدن مدت زمان انتظار، از دولت گلایهمند هستند.
منبع: تسنیم
لینک کپی شد
گزارش خطا
۰
ارسال نظر
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.