عرف: شورای نگهبان امنیت صندوق الکترونیک را تایید نمی‌کند / آماده برگزاری آزمایشی در میان‌دوره‌ای مجلس هستیم
در پاسخ به دانشجو بیان شد؛
معاون سیاسی وزارت کشور گفت: در شرایط موجود با کمبود صندوق الکترونیکی اخذ رأی مواجه هستیم که البته شورای نگهبان ایرادات امنیتی را به آن وارد می‌داند.
تعداد نظرات: ۲
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۳
اگر در میان دوره ای مجلس صندوق الکترونیکی را امتحان کردید و مشکلی پیش نیامد آیا ملاک میشود که هیچگاه مشکل امنیتی و غیر امنیتی برای صندوق الکترونیکی و یا انتخابات الکترونیکی پیش نخواهد آمد !!؟

ممکن است فرضا اون کسانیکه اصرار بر برگزاری انتخابات و اخذ رأی بصورت الکترونیکی هستند در یک مرحله شما را مجاب کردند که اشکالی پیش نمی آید بعد در سر بزنگاه(مثلا انتخابات ریاست جمهوری) فرصت سوء استفاده را یا برای خود یا برای دشمن و... فراهم کنند و و ان کسی یا کسانی رو که مد نظر خودشان است از صندوق رأی بیرون بیاورند انوقت تکلیف چیست !!؟

انوقت ایا میتوانید جواب رأی مردم که همچون امانتی در دست شماست را بدهید !!؟ مردم بکنار جواب خدای مردم را هم میتوانید بدهید !؟

پشت اصرارهای مکرر برخی ها به برگزاری انتخابات بصورت تمام الکترونیک ممکن است نیت هایی غیر از ارزان تمام شدن و بسرعت انجام شدن انتخابات باشد که سلامت انتخابات را به خطر بیاندازد

و اگر فقط یکبار ، فقط یکبار سلامت انتخابات زیر سوال برود اعتماد مردم به انتخابات از بین رفته و سخت خواهید توانست مردم را به شرکت در انتخابات مجاب کنید و خطراتی پیش خواهد امد که خودتان بهتر از ان اگاهید

ارزان و بسرعت انجام شدن برگزاری انتخاباتدر روش الکترونیکی به زیر سوال رفتن انتخابات و کاهش اعتماد مردم نمی ارزد نمی ارزد نمی ارزد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۳
اصلاح طلبان که به رای دستی میگفتن تقلب چطوری به رای الکترونیک اعتماد میکنن و بهش اصرار کنن!!! حالا نه که همه مصوبات مملکتی و اجرا کردین وقتی این یکی مونده!

تو کشورایی اینکار و کردن هم چند مورد سوختن رای و هک اطلاعات پیش اومده...

هیچ خیری تو اینکار نیست ما که به این مدل انتخابات اعتمادی نداریم... هر چیز الکترونیکی هم قابل دستکاریه هم قابل سرقت و هک و غیره اونم با این همه دشمنی داریم!!!

این همه اصرار روحانی و دولت به این مدل انتخابات برگزار کردن چیه؟!!؟ حالا دو روز رای شمردن انقدر فشار میاره بهشون... مسخرش و در اووردن...

رای ها دستی بود میگفتن یازده میلیون تقلب شده... حالا برای ما از انتخابات الکترونیک حرف میزنن...

چنین بندی هست خیلی نگران اجراش نباشید مثل خیلی کارهایی باید و نمی کنید پرتش کنید یه طرف!

دست از سر این یکی بردارین... نمیدونم چرا این دولت به یه سری کارها خیلی اصرار داره و هر چی بیشتر اصرار میکنه شک ادم بیشتر میشه!
ارسال نظرات
آخرین اخبار