بیمه شدگان سازمان تأمین اجتماعی از تمامی نقاط کشور میتوانند شرح حال و مدارک خود را در پیام رسان واتساپ به شماره ۰۹۱۹۸۳۰۲۵۸۰ ارسال کنند و مطمئن باشند نتیجه بررسی شرح حال بیمار اعلام میشود.
به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مدیرعامل بیمارستان میلاد گفت: امکان ارسال واتساپی مدارک و شرح حال بیماران و بیمه شدگان تأمین اجتماعی برای دریافت خدمات فوق تخصصی در بیمارستان میلاد که تا کنون شامل حال ساکنان تهران و کرج نمیشد از امروز شامل حال ساکنان این دو شهر نیز میشود.
فرهاد حمزه زاده افزود: در راستای برنامهها و دستور دکتر سالاری مدیر عامل محترم سازمان تأمین اجتماعی در خصوص عملیاتی نمودن نظام ارجاع و برای تسهیل پذیرش بیماران و بیمه شدگان سازمان تأمین اجتماعی سراسر کشور که نیاز به خدمات فوق تخصصی دارند صفحهای در پیام رسان واتساپ زیر نظر مستقیم اینجانب ایجاد شده و هدف ما این است که هر بیمه شده تأمین اجتماعی از هر نقطهای از کشور که نیاز به خدمات فوق تخصصی دارد بتواند خدمات خود را در بیمارستان میلاد دریافت کند.
وی خاطر نشان کرد: بیمه شدگان سازمان تأمین اجتماعی از تمامی نقاط کشور میتوانند شرح حال و مدارک خود را در پیام رسان واتساپ به شماره ۰۹۱۹۸۳۰۲۵۸۰ ارسال کنند و مطمئن باشند نتیجه بررسی شرح حال بیمار به شخص اعلام و روز ویزیت و نحوه ادامه درمان به اطلاع فرد رسانده میشود.