شکایت به دلیل یک تذکر ساده! / حمایت ستاد امر به معروف از طلبه آذربایجانی
برخی مدیران کشور یک نهی از منکر ساده را تاب نمی‌آورند و بابت تذکر یک شهروند اقدام به شکایت می‌کنند. شکایت اداره کار شهرستان میانه از یک طلبه آذربایجانی از این جمله موارد است و ستاد امر به معروف خود را موظف به حمایت از این شهروند مسئول می‌داند.
تعداد نظرات: ۱
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
خانواده ایثارگران ۹۹/۹/۹ ۱۴:۳۰
آقای کبیری یکی از نیروهای ارزشی و بسیجی فعال و کارآمد در بین مسئولین اجرایی شهرستان میانه هستند، خودشان حتی مسئول پایگاه مقاومت بسیج یک مسجد در میانه بودند و در دوران دانشجویی نیز عضو فعال حوزه بسیج دانشجویی سپاه میانه بوده و خیلی متین ، مردم دار و دلسوز می باشند.
همیشه با متانت و صبر و حوصله و مهربانی با کلیه ارباب رجوع صحبت نموده و پیگیر مشکلاتشان بوده و می باشند.
در این حدود نزدیک به سی سال که ایشان را می شناسیم هر چه بوده الحمدلله خیر ، نیکی ، مردمداری و احترام به همه مراجعین بوده و بس .
نظام و سپاه و بسیج و مجلس انقلابی باید از چنین معدود مسئولان انقلابی و مردمی که الان فعالیت دارند، حمایت جدی بکند.

برادر ارزشی جناب آقای کبیری جزو آن دسته از مدیران و مسئولان بسیجی هستنداز زمان دولت قبلی که با وجود آن همه ارباب رجوع که با هزاران مشکل مراجعه می کنند ، همواره با احترام ، صبوری، دلسوزی و تلاش برای حل مشکلاتشان تلاش می کند .

ای کاش همه این گونه یک رنگ و فعال بودند.

حتی برای خدمات رسانی به کارگران محروم و بیکار نیز با گروه های جهادی و امدادی شهرستان میانه سالهاست فی سبیل الله کمک و همکاری افتخاری دارند و می کنند.
ان شاالله فارغ از هیاهوها روی واقعیت ها هم اشاره و متمرکز بشویم ، خیلی بهتر است. فردای قیامت پاسخگو خواهیم بود.

آماده ایم حضوری نیز مستنداتی در باره کارها و فعالیت های بی شمار ارزشی این برادر بسیجی آقای کبیری عزیز که فعالند در راستای اجرای منویات و فرمایشات گهربار مقام عظمای ولایت مطلقه فقیه حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) و در میانه حامی نیروهای گام دوم انقلاب نیز هستند ، خدمت عزیزان خبرگزاری دانشجو تقدیم بکنیم..
یا علی
خدایا ، بارالها، قلوب شیعیان را بر ای ظهور مولایمان آقا امام زمان (عج) نزدیکتر و متحد بفرما. الهی آمین

لبیک یا امام خامنه ای
ارسال نظرات
آخرین اخبار