آخرین اخبار:
کد خبر:۸۹۹۴۳۴
نشریات دانشجویی |

امید یک کشور / شماره ۱۰ نشریه دانشجویی «صریح» منتشر شد

به همت بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال، شماره دهم نشریه دانشجویی «صریح» منتشر شد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به همت بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال، شماره دهم نشریه دانشجویی «صریح» منتشر شد.

 

در این شماره از نشریه «صریح» به موضوعاتی چون؛ شبکه ملی اطلاعات، افراد برجسته‌ در اینستاگرام، کودکان کار، «تجرد قطعی» در بین افراد جامعه، پشت پرده روابط کشورهای حوزه خلیج فارس با رژیم صهیونیستی، فرهنگ سازی رعایت پروتکل‌های بهداشتی به عنوان یک مسئولیت اجتماعی و اتخاذ سیاست «عبور از روحانی» از طرف کاندیداهای انتخابات دور سیزدهم ریاست جمهوری، پرداخته شده است.

 

گزارشی نیز در خصوص بیلبوردهای تبلیغاتی و استفاده از موسیقی‌های ماندگار برای جذب مخاطب و بازاریابی در سطح شهر نگارش شده است؛ که در قسمتی از این گزارش آمده است؛ «بهـره بردن از قطعات موسیقی به اصطاح هیت یا مشـتقاتی از آن‌ها چون کالمشان، موسیقی خامشان، قطعه‌های ریمیکس شـده از آنها، کاور شده‌ی آنها آمیخته شده با کلامی دیگـر و ... در تبلیغات و بازاریابی برای برندها، اتفاق جدیدی نیست و سال‌هاست به دلایلی مثل خاطره انگیز بودن اثر، محبوبیت خوانندهاش، اعتبار عوامل قطعه و مواردی از این دست، از ظرفیت‌هـی موسیقی در بازارمارکتینـگ اسـتفاده می‌شـود و آژانس‌های تبلیغاتی، چون برگ برندهای این ترفند را برای مشتریان خود رو می‌کنند.»

 

برای مشاهده این نشریه اینجا را کلیک کنید.

امید یک کشور/ شماره ۱۰ نشریه دانشجویی «صریح» منتشر شد

ارسال نظر
captcha
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.
پربازدیدترین آخرین اخبار