کد خبر:۹۰۹۳۵۱

اطلاعیه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص قطعی سامانه پاسخگویی به شکایات

به دنبال قطعی موقت سامانه پاسخگویی به شکایات وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی این وزارتخانه از شهروندان خواست تا زمان وصل این سامانه درخواست‌ها و شکایات خود را از طریق سامانه ارتباط مردم و دولت (سامد) ارسال کنند.
به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به دنبال قطعی موقت سامانه پاسخگویی به شکایات وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی این وزارتخانه از شهروندان خواست تا زمان وصل این سامانه درخواست‌ها و شکایات خود را از طریق سامانه ارتباط مردم و دولت (سامد) ارسال کنند.
در این اطلاعیه آمده است:

ضمن پوزش از شهروندان عزیز، خواهشمند است با توجه به بروز اشکالات و قطعی سامانه پاسخگویی به شکایات وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی (ZRM) به نشانی pm.mcls.gov.ir تا زمان وصل سامانه مذکور درخواست‌ها و شکایات خود را از طریق سامانه ارتباط مردم و دولت به نشانی ۱۱۱.IR ارسال کنید.

همچنین شماره تماس ۶۱۳۳ در تهران و شهرستان‌ها با ۶۱۳۳-۰۲۱ آماده پاسخگویی است.
ارسال نظر
captcha
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.
پربازدیدترین آخرین اخبار