به دنبال قطعی موقت سامانه پاسخگویی به شکایات وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی این وزارتخانه از شهروندان خواست تا زمان وصل این سامانه درخواستها و شکایات خود را از طریق سامانه ارتباط مردم و دولت (سامد) ارسال کنند.
به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به دنبال قطعی موقت سامانه پاسخگویی به شکایات وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی این وزارتخانه از شهروندان خواست تا زمان وصل این سامانه درخواستها و شکایات خود را از طریق سامانه ارتباط مردم و دولت (سامد) ارسال کنند.
در این اطلاعیه آمده است:
ضمن پوزش از شهروندان عزیز، خواهشمند است با توجه به بروز اشکالات و قطعی سامانه پاسخگویی به شکایات وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی (ZRM) به نشانی pm.mcls.gov.ir تا زمان وصل سامانه مذکور درخواستها و شکایات خود را از طریق سامانه ارتباط مردم و دولت به نشانی ۱۱۱.IR ارسال کنید.
همچنین شماره تماس ۶۱۳۳ در تهران و شهرستانها با ۶۱۳۳-۰۲۱ آماده پاسخگویی است.