رئیس پژوهشکده علوم اجتماعی پژوهشگاه فرهنگ و ارتباطات اسلامی:
خدادی:
آینده معیشتی و امنیتی مردم در گرو نقش آفرینی در انتخابات است/ رسانهها باید همه صداها را منعکس کنند
معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد در خصوص نقش رسانهها در حضور حداکثری و انتخابات آگاهانه گفت: آیندهی معیشتی، امنیتی مردم در گرو نقش آفرینی در انتخابات است.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمد خدادی معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد در خصوص نقش رسانهها در حضور حداکثری و انتخابات آگاهانه طی سخنانی اظهار داشت: ماهیت انتخاب آگاهی است.
معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد با بیان این که در صورت نبودن بستر رسانه مردم از انتخابات و نتیجه آن مطلع نمیشوند، ادامه داد: رسانهها در مورد حضور در انتخابات و انتخاب فرد اصلح نقش مهمی به عهده دارند.
خدادی با اشاره به لزوم تبیین رسانهها در مورد انتخابات بیان کرد: آینده معیشتی، امنیتی، مناسباتی و محیطی مردم در گرو نقش آفرینی در انتخابات است.
وی وظیفه رسانهها را منطبق سازی اطلاعات با واقعیت دانست و اضافه کرد: رسانهها ضمن ارائه اطلاعات کاربردی و کارکردی باید منعکس کننده همهی صداها باشند.
محمد خدادی نقش رسانهها را اطلاع رسانی به مردم در مسیر انتخاب صحیح دانست و گفت: رسانهها به جای انتخاب اسم باید به انتخاب برنامه بپردازند.
معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد با اشاره به این که برخی از رسانهها فقط نقدها را منتشر میکنند، تصریح کرد: نباید جریان رسانهای ما فقط نقاط تاریک و نقطه ضعفها را به مردم نشان دهند.
وی بر لزوم دو سویه بودن و روشن گرا بودن رسانه تاکید کرد و افزود: در کنار نقاط تاریک و نقدها باید نسخههای پیشنهادی هم ارائه شوند.
خدادی با بیان این که در کنار نقاط ضعف باید نقاط قوت هم بازگو شوند، اضافه کرد: ماهیت یک رسانه در دو سویه بودن آن رسانه است.
معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد تصریح کرد: رسانهای با جریان یک طرفه همان بولتن و بروشور است.
وی با بیان این که رسانه نه تنها در انتخابات بلکه در همهی انتخابهای زندگی روزمره هم نقش آفرینی میکند، در پایان خاطرنشان کرد: موفقیت یک رسانه در بازنشر راه حل در کنار بیان مشکلات و از دیدگاه افراد مختلف است.
لینک کپی شد
گزارش خطا
۰
ارسال نظر
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.