کد خبر:۹۳۷۱۹۹

عذرخواهی شرکت بهره برداری مترو به دلیل نقص فنی قطار در خط ۳ مترو

نایب رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه گفت: نبود پایانه مهم‌ترین مشکل در خط ۳ متروی تهران است.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه؛ علی عبداله پور ضمن عذر خواهی از شهروندان و مسافران افزود: روز سه شنبه ۴خردادماه ۱۴۰۰ساعت ۷:۳۷ یکی از قطار‌های خط ۳ از سمت آزادگان دچار نقص فنی شد و تا خارج کردن این قطار از سیستم حدود پانزده دقیقه سرویس دهی در این خط با تاخیر انجام شد.

وی تصریح کرد: دلیل طولانی شدن زمان خارج کردن قطار از مسیر به دلیل نبود پایانه بود، اما با تلاش همکاران در اولین فرصت این مشکل رفع و حرکت قطار‌ها به حالت عادی بازگشت.

عبداله پور افزود: تصاویر منتشر شده از ازدحام جمعیتی که در ایستگاه متروی تئاتر شهر در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده، بخاطر تقاطعی بودن این ایستگاه با خط ۴ است. همچنین این موضوع در ساعت پیک مسافری اتفاق افتاده بوده که باعث شد ازدحام جمعیت را شاهد باشیم.

مدیر عامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه خاطرنشان کرد: پیگیر رفع مشکل نبود پایانه در این خط هستیم، امیدواریم هرچه زودتر این موضوع حل شود.

مدیر عامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه خاطرنشان کرد: شهروندان و مسافران نگران نباشند، پیگیر رفع مشکل نبود پایانه در این خط هستیم امیدواریم هرچه زودتر این موضوع حل شود.

مدیر عامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه خاطرنشان کرد:شهروندان و مسافران نگران نباشند،

ارسال نظر
captcha
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.
پربازدیدترین آخرین اخبار