به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مزایده الکترونیک 248 اموال منقول سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی شروع شده و علاقه مندان میتوانند در آن شرکت کنند.
طبق این گزارش، ساعت 8 صبح روز دوشنبه مورخ 1400/05/04 اطلاعات این آگهی در سایت سازمان و سامانه تدارکات الکترونیکی دولت منتشر و آخرین مهلت ارسال پیشنهاد قیمت ساعت 24 روز یکشنبه مورخ 1400/05/10 خواهد بود.
براین اساس بسته پیشنهادات نیز ساعت 13 روز سه شنبه مورخ 1400/05/12 بازگشایی میشود.
جهت دریافت اطلاعات فهرست کالاها و شرایط و همچنین رویت کالاهای مطرح در مزایده و ارایه پیشنهاد به وبگاه مزایده الکترونیک دولت به نشانی eauc.setadiran.ir مراجعه نمایند.
همچنین بازدید از کالاهای مطرح شده، در تمامی ایام هفته از ساعت 8 الی 14 امکانپذیر خواهد بود.
عمده کالاهای عرضه شده در این مزایده شامل انواع منسوجات، لاستیک خودرو، تلفن همراه، لوازم خانگی ، خودرو و ... است.
ضمناً از آنجائیکه مزایده بصورت اینترنتی می باشد رعایت موارد ذیل الزامیست:
1-شرکت کنندگان در مزایده می بایست جهت ثبت نام و دریافت گواهی امضاء الکترونیک (توکن) به دفاتر ثبت اسناد رسمی در سراسر کشور مراجعه نمایند.
2-برگزاری مزایده صرفا از طریق سامانه مـزایده الکترونیک دولت به آدرس فوق بوده و ارائـه پیشنهاد قیمت نیز از ایـن طـریق صورت میپذیرد، لذا تمامی شرکت کنندگان در مزایده میتوانند از تاریخ فوق الذکربه نشانیeauc.setadiran.ir مراجعه و با استفاده از امضاء الکترونیک، نسبت به ثبت پیشنهاد اقدام نمایند.
3-ثبت پیشنهاد قیمت در سامانه مذکور حداکثر تا ساعت 24 روز یکشنبه مورخ 10/05/1400 امکان پذیر است.
4-داشتن کد ملی برای اشخاص حقیقی و کد اقتصادی برای اشخاص حقوقی بهمراه شماره حساب قابل استفاده از طریق اینترنت جهت متقاضیان شرکت در مزایده الزامی است.
5-اطلاعات ریزاقلام ارائه شده در مزایده به آدرس اینترنتی فوق قابل رویت برای متقاضیان محترم است.
6-بازدید از کالاهای مطرح شده، در تمامی ایام هفته از ساعت 8 الی 14 امکانپذیر خواهد بود.
7-پیشنهاد می گردد باتوجه به تنوع کالاهای مطرح در مزایده، قبل از ارائه پیشنهاد از کالای مورد نظر بازدید بعمل آید.
8-پیشنهادهای ثبت شده در سامانه مزایده الکترونیک رأس ساعت 10 روز سه شنبه مورخ 1400/05/12 در محل سازمان مرکزی، رمزگشایی و در همان روز نیز برندگان مزایده اعلام می شود.
9-شرکت کنندگان در مزایده در صورت ثبت پیشنهاد و درخواست انصراف، می توانند صرفا گزینه انصراف در سیستم را تا ساعت 14 روز دوشنبه مورخ 1400/05/11 انتخاب و ثبت نمایند.
لازم به توضیح است اعلام انصراف بصورت سیستمی بوده و بدون مراجعه به ادارات استان، با انتخاب گزینه انصراف، ثبت درخواست انصراف امکان پذیرمیباشد.
10-متقـاضیان محترم می توانند جـهت دریـافت اطلاعات بیشتر به منـظور شرکت در مزایده الکترونیک و رویت شماره تلفن و آدرس مدیریتهای استانی به نشانی www.tamliki.ir مراجعه نمایند.
متقاضیان محترم در صورت تمایل به ارائه انتقاد، پیشنهاد و یا شکایت می توانند با سیستم ارتباط گویای سازمان به شماره تلفن 27652198-021 تماس حاصل نمایند.