کد خبر:۹۸۹۰۹۵

نیکزاد: دولت سیزدهم ۱۲۰۰۰ میلیارد تومان برای قانون جوانی جمعیت در بودجه در نظر گرفته / سازمان تبلیغات «موتورمحرکه» دستگاه‌های فرهنگی

نایب رئیس مجلس گفت: دولت سیزدهم نیز در راستای پیگیری قانون جوانی جمعیت در بودجه سال ۱۴۰۱، دوازده هزار میلیارد تومان برای این قانون در نظر گرفته است.

 به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، علی نیک زاد «نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی» ظرفیت‌های سازمان تبلیغات اسلامی را بسیار خوب ارزیابی کرد و از آن به‌عنوان «موتور محرکه» برای حرکت دیگر دستگاه‌های فرهنگی برای حل مشکلات مردم برشمرد و اظهار داشت: ظرفیت سازمان تبلیغات اسلامی می‌تواند به‌عنوان موتور محرکه در پیشبرد مسائل فرهنگی کشور عمل کند چراکه در رویکرد جدید این سازمان، ظرفیت‌های خوبی را با مدیریت حجت الاسلام قمی شاهد هستیم.

وی با بیان اینکه سازمان تبلیغات اسلامی با توجه به نوع ارتباط خود با روحانیون می‌تواند از ظرفیت ائمه جمعه و دستگاه‌های فرهنگی برای حل مشکلات مردم به‌ویژه در مورد قانون جوانی جمعیت بهره شوند، گفت: مطمئن باشید اگر فعالیت‌های فرهنگی از پشتیبانی قانونی برخوردار نباشند حتماً تأثیرگذاری چندانی نخواهند داشت، اما الحمدالله قانون جوانی جمعیت در مجلس شورای اسلامی تصویب‌شده است و خوشبختانه دولت هم اعتباراتی را برای این منظور در نظر گرفته است لذا امیدواریم همراهی قانون، دولت و مجلس در پیگیری قانون جمعیت؛ موجب اتفاقات مبارکی در آینده نزدیک شود.

نیکزاد، موضوع «جوانی جمعیت» را یک مطالبه برحق مقام معظم رهبری برشمرد و عنوان کرد: مجلس شورای اسلامی با جدیت پیگیر محقق شدن این قانون است هرچند که به اعتقاد وی بحث جوانی جمعیت، علاوه بر اینکه نیاز به مشوق‌های لازم دارد، اما بحث اصلی آن «مسئله فرهنگی» است.

وی در پایان اذعان کرد: معتقدم بحث جوانی جمعیت را به دلیل اینکه یک موضوع فرهنگی است باید کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی پیگیری کند و این در حالی است که دولت سیزدهم نیز در راستای پیگیری این قانون در بودجه سال ۱۴۰۱، دوازده هزار میلیارد تومان برای این قانون در نظر گرفته است؛ لذا ما نباید از فرصت و قدرت مجلس، دولت و دستگاه‌های فرهنگی برای پیشبرد اهداف فرهنگی به‌ویژه «قانون جوانی جمعیت» غافل شویم.

ارسال نظر
captcha
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.
پربازدیدترین آخرین اخبار