خبرگزاری دانشجو | SNN.IR
اخبار صفحه اصلی

دبیرکل سازمان ملل در پی انفجار پیجرها در لبنان: وسایل غیرنظامی نباید به سلاح تبدیل شوند

آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل متحد، در پی موج مرگبار انفجارها در سراسر لبنان که وسایل ارتباطی مورد استفاده حزب‌الله از جمله پیجرها را هدف قرار داد، گفت که وسایل غیرنظامی نباید به سلاح تبدیل شوند.
وزیر بهداشت لبنان در کنفرانس خبری:

تعداد شهدای عملیات تروریستی انفجار پیجرها در لبنان به ۱۲ نفر رسید/ دو کودک در بین شهدا هستند/ ۲۸۰۰ مجروح به اورژانس‌ها منتقل شدند + فیلم

فراس الابیض اعلام کرد که در حملات اخیر، بیش از ۲۸۰۰ مجروح به بیمارستان‌های این کشور منتقل شده‌اند. با وجود شدت حملات و ورود ناگهانی تعداد زیادی از مجروحان، آماده‌سازی‌های قبلی و برنامه‌های اضطراری وزارت بهداشت به واکنش سریع و مناسب کادر درمانی کمک کرده و از وقوع بحران بزرگتر جلوگیری کرده است.
در جلسه امروز هیئت دولت؛

پزشکیان: عملیات تروریستی اسرائیل در لبنان مایه شرمساری آمریکا و کشور‌های غربی است

رئیس جمهور با اشاره به وقایع روز گذشته در لبنان، چنین رخدادی را مایه شرمساری کشور‌های غربی و در رأس آنها آمریکایی‌ها دانست که از هیچ امکانی برای پیشبرد اهداف غیرانسانی خود فروگذار نمی‌کنند و گفت: اینکه از ابزار‌هایی که به شکل مرسوم برای ارتقای آسایش و رفاه حال بشر ساخته شده‌اند، به عنوان ابزار ترور استفاده شود، گواه سقوط انسانیت و غلبه خوی جنایت‌پیشگی است.
عارف در مراسم تکریم و معارفه وزرای پیشین و جدید میراث‌فرهنگی:

سهم گردشگری و صنایع‌دستی در رشد دیپلماسی فرهنگی مهم است/ رمز پیشرفت کشور وحدت است

معاون اول رئیس‌جمهوری در آیین تکریم و معارفه وزرای پیشین و جدید میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: یکی از اولویت‌های دیپلماسی در حوزه منطقه است شاید در خیلی از جاها نتوانیم از این ابزار برای نزدیک شدن به کشورها استفاده کنیم ولی صنایع دستی یکی از افتخارات ایران است.
سیدحسن خمینی با اشاره به حادثه تروریستی در لبنان

چند نفر دیگر کشته شوند که حکام عرب ارتباط با اسرائیل را قطع کنند؟!

سید حسن خمینی با اشاره به تعبیر شیعه انگلیسی و سنی آمریکایی که رهبر انقلاب آن را به کار بردند، گفت: نفع این تنش برای کسانی دیگری می رود. در زمان داعش صهیونیست ها با خیال راحت زندگی کردند و بعد از آن هم با همکاری حکام عرب به دنبال پیمان ابراهیم رفتند. چند نفر دیگر باید کشته شوند که حکام عرب ارتباط خود با اسرائیل را قطع کنند؟!
گزارش «دانشجو» از اولین رویداد ملی جهادگران بسیج اصناف؛

بسیج تولید برای پیشرفت ایران + فیلم

اولین رویداد ملی جهادگران بسیج اصناف با حضور ۳۰ واحد تولیدی نمونه از سراسر کشور برگزار شد؛ در خلال این رویداد، نمایشگاهی نیز برای ارائه خدمات و محصولات جهادگران برگزار شد که آنها ضمن عرضه محصولات خود با تجربیات دیگر اصناف و تولیدکنندگان آشنا شدند.

ایرلند: انفجارهای لبنان، ناقض کنوانسیون ژنو/انتساب این حمله به اسرائیل، منطقی است

وزیر امور خارجه ایرلند انفجارهای لبنان را که ۱۲ شهید و نزدیک به ۳ هزار مجروح برجای گذاشته است یک اقدام تنش‌زا در منطقه و ناقض کنوانسیون ژنو توصیف کرد و گفت که انتساب این حمله به (رژیم) اسرائیل، یک نتیجه‌گیری منطقی است.
در مراسم تجلیل از قهرمانان کشتی

قالیباف: المپیک لس‌آنجلس از جهت جغرافیایی و سیاسی برای ما مهم است؛ باید رکورد بزنیم/ جامعه بیش از هر زمان دیگری نیازمند امید است+ فیلم

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: المپیک آینده هم از جهت جغرافیایی و هم از جهت سیاسی برای ما حتما مهم است. در المپیک ۲۰۲۸ باید رکورد می‌زنیم و یک خط تراز در عرصه ورزش به همت یکایک شما به نمایش خواهیم گذاشت.
فیلم
آخرین اخبار
یادداشت های دانشجویی
نشریات دانشجویی