به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از سازمان امور دانشجویان، مصطفی صالحی سرپرست دفتر فناوری اطلاعات و امنیت فضای مجازی سازمان امور دانشجویان با اعلام خبر توسعه امکانات «میز خدمت الکترونیکی» سازمان امور دانشجویان گفت: در راستای ارتقای سطح رضایتمندی از ارائه خدمات، میز خدمت الکترونیکی این سازمان با طراحی و پیادهسازی امکانات جدید اقدام به ثبت و پیگیری درخواستهای متقاضیان خدمات حوزه دانشجویی میکند.
صالحی اظهار کرد: بخش عمدهای از خدمات حوزه دانشجویی به دانشجویان (ایرانی و بینالمللی)، دانش آموختگان (تحصیلکرده داخل و خارج از کشور)، دانشگاهها و موسسات آموزش عالی و به طور کلی مراجعین متقاضی خدمات سازمان امور دانشجویان، از طریق درگاه واحد و یکپارچه این سازمان موسوم به سامانه جامع امور دانشجویان (سجاد) ارائه میشود.
سرپرست دفتر فناوری اطلاعات و امنیت فضای مجازی ادامه داد: در حال حاضر حداقل تعداد درخواستهایی که روزانه توسط کاربران در سامانه مذکور، به عنوان بستر و میز ارائه خدمات الکترونیکی سازمان امور دانشجویان، ثبت میشود حدود ۱۰ هزار مورد است که این میزان در بازههایی مقارن با رویدادهای مختلف آموزش عالی (مانند کارنامه سلامت و ثبتنام انتقالی مهمانی دانشجویان) تا ۳۰ هزار مورد در روز افزایش مییابد.