به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمدعلی زارع چاهوکی، مدیر کل امور خوابگاههای دانشگاه تهران در جلسه پرسش و پاسخ دانشجویان که با هدف بررسی مشکلات و مسائل مختلف صنفی و رفاهی دانشجویان شامل امور تغذیه، سرویسهای ایاب و ذهاب و نیازهای خوابگاههای دانشجویی برگزار شد، ضمن تشکر از دانشجویان شرکتکننده در این جلسه و استقبال از برگزاری این گونه جلسهها، گفت: در این دوره تلاش خواهیم کرد با طراحی ساز و کار مناسب خدمات فرهنگی و رفاهی به دانشجویان خوابگاهی را ارتقاء دهیم و از تمام ظرفیتهای درون و بیرون دانشگاه برای تحقق این امر کمک خواهیم گرفت.
زارع چاهوکی، از راهاندازی سامانه خدمات پشتیبانی خوابگاههای دانشجویی خبر داد و اظهار کرد: دانشجویان با مراجعه به سامانه ems.ut.ac.ir میتوانند نیازهای مربوط به تجهیزات یا خرابی در تاسیسات خوابگاهها را اعلام کنند. در کمترین زمان ممکن نیز تلاش میشود تا نیازهای مربوط تامین یا مشکل در تاسیسات رفع شود.
مدیر کل امور خوابگاههای دانشگاه تهران افزود: تلاش خواهیم کرد تا با راهاندازی کانونهای فرهنگی و انجمنهای ورزشی مشارکت دانشجویان خوابگاهی را در فعالیتهای فرهنگی، اجتماعی و ورزشی تقویت کنیم.
وی از طراحی جشنواره فرهنگی و هنری ویژه دانشجویان خوابگاهی خبر داد و افزود: از فعالیتهای دیگری که در دوره پیش رو دنبال خواهیم کرد، ایجاد سرای مهارتآموزی در خوابگاههای دانشجویی با شعار هر دانشجو یا یک مهارت است. این دورههای آموزشی با همکاری سازمان آموزش فنی و حرفهای کشور به زودی در سطح خوابگاههای دانشجویی آغاز خواهد شد.
بر اساس اعلام روابط عمومی دانشگاه تهران، دانشجویان خوابگاهی میتوانند با مراجعه به سامانه اداره کل امور خوابگاهها به آدرس kooy.ut.ac.ir از آخرین اخبار و اطلاعیهها آگاه شوند. همچنین نظرات و پیشنهادهای خود را برای ارتقای هر چه بیشتر خدمات فرهنگی و رفاهی میتوانند بهطور مستقیم با مدیر کل امور خوابگاهها از طریق رایانامه kooy@ut.ac.ir مطرح کنند.