به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی شرکت کنترل ترافیک تهران، مسعود طبیبی سرپرست شرکت کنترل ترافیک تهران گفت: با توجه به حاشیهای بودن منطقه ۲۲، ارتباط با جاده و بالا بودن آمار سرقتهای ناشی از پراکندگی جغرافیایی، احداث مرکز مانیتورینگ میتواند جزو اولویتهای اجرایی منطقه ۲۲ در حوزه حمل و نقل هوشمند به حساب آید.
وی با اشاره به اینکه بر اساس نمودارهای ارائه شده از مرکز کنترل ترافیک تهران در خصوص نوسانات حجم ترافیک در ساعتهای متفاوت در مسیر تهران به کرج در ساعات اوج ترافیک، به منظور استفاده از ظرفیت این مسیر به جهت مدیریت ترافیک عصر به سمت کرج، مقرر شد که هماهنگیهای لازم بین شرکت کنترل ترافیک تهران و سازمان راهداری در خصوص شناورسازی نرخ عوارض در ساعات عصر در مسیر موازی بزرگراه تهران – کرج که با نام بزرگراه شهید خرازی شهرت دارد، انجام شود.
همچنین در این جلسه مباحثی از جمله کنترل ترافیک تقاطع بیگدلی – گلها، پوشش ترافیکی منطقه، انجام عملیات گشتزنی در سطح منطقه و ارزیابی میزان سرقت چراغهای راهنمایی، اولویتبندی تقاطعات جهت نصب چراغ مطرح شد.
طبیبی افزود: مذاکره با شرکتهای بیمه در خصوص ایجاد پوشش بیمهای برای تجهیزات و سامانههای هوشمند مدیریت شهری با توجه به سرقتهای رخ داده شده لازم و ضروری است.
در این جلسه مسعود طبیبی سرپرست شرکت کنترل ترافیک تهران، سید فرهاد خدابخشی معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه ۲۲ و معاونین و مدیران هر دو مجموعه حضور داشتند.