پاسخگویی شهردار منطقه ۳ به شهروندان از طریق سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت
شهردار منطقه ۳ با حضور در سامانه سامد (۱۱۱) به صورت تلفنی پاسخگوی در خواستها و مشکلات شهروندان بود.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۳، حمید جوانی شهردار منطقه با حضور در اداره کل بازرسی استانداری تهران به مدت دو ساعت از طریق سامانه سامد (۱۱۱) به درخواست ها، شکایات، سوالات و مشکلات شهروندان پاسخ داد.
در این ارتباط تلفنی شهروندان به بیان مشکلات خود در حوزههای مختلف به خصوص حوزه معماری و شهرسازی، حمل و نقل و ترافیک و املاک و مستغلات پرداختند که دستورات لازم برای رفع مشکلات شهروندان به معاونتهای مربوطه صادر شد.
در پی تماس شهروندان با سامانه ۱۱۱، مکالمات آنها ثبت شده و درخواست آنها از طریق شهرداری پیگیری میشود و درنهایت نتیجه از طریق تماس تلفنی به اطلاع شهروندان خواهد رسید.
لینک کپی شد
گزارش خطا
۰
ارسال نظر
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.