کد خبر:۱۰۸۶۳۵۵
در نشست هم‌اندیشی مدیران معاونت اجتماعی مطرح شد

از شناخت موضوعات فرهنگی تا اجرای کمپین‌های ۳۶۰ درجه فرهنگی در شهرداری تهران

نشست هم‌اندیشی مدیران معاونت امور اجتماعی و فرهنگی و معاونان امور اجتماعی و فرهنگی مناطق ۲۲گانه شهرداری تهران با حضور شهردار تهران در مشهد مقدس به مدت سه روز برگزار شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران؛ محمد امین توکلی زاده معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران گفت:هدف از برگزاری نشست ۳ روزه همسطح سازی تحلیلی فرهنگی و اجتماعی مدیران حوزه اجتماعی و فرهنگی بود.

توکلی زاده افزود:اصلی‌ترین بحث در این باره توسعه و تحلیل موضوعات فرهنگی و اجتماعی بود. به عبارتی شناخت و تببین موضوعات فرهنگی و اجتماعی از نکات مهم این نشست‌ها بود که درتصمیم گیری‌های استراتژیک و برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی در سطح شهر تهران بسیار اثر گذار است. از سوی دیگر این جلسات باعث تعمیق مفاهیم و اندیشه‌هایی می‌شود که می‌تواند در تصمیمات اجرایی راهگشا خواهد بود.

در نشست مدیران کل ستادی و معاونین امور اجتماعی و فرهنگی مناطق ۲۲گانه، ناصر قره باقی استاد دانشگاه و تحلیل گر سیاسی به تببین و تشریح موضوعات فرهنگی و اجتماعی و نحوه مواجهه با آن بر اساس اندیشه‌های انقلاب اسلامی پرداخت و نسبت به بازگشت به الگو‌های انقلاب اسلامی در مواجهه با پدیده‌های نوظهور فرهنگی و اجتماعی و فعالیت بر اساس الگو‌های تجربه شده معنوی در دوران انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس تاکید کرد.


مدیریت فرهنگی و چالش‌ها
لطف الله فروزنده معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران نیز به موضوع مدیریت فرهنگی و چالش‌ها و اصول آن پرداخت و گفت: هرجا بر اساس مبانی انقلاب اسلامی در حوزه مدیریت عمل کرده ایم موفق بوده ایم.

معاون شهردار تهران افزود: داشتن نگاه ارزشی، سیستمی، استراتژیک و براساس اقتضائات از ابزار‌های مدیریت است که باید به درستی استفاده کنیم.

وی ادامه داد: داشتن پیوست فرهنگی برای جلوگیری از مشکلات فرهنگی در پروژه‌های کالبدی بسیار مهم است.

به اعتقاد فروزنده؛ درون زایی، توسعه کالبدی، معنوی و هوشمند سازی چهار محور تحولی در شهرداری است.


اطلاع رسانی و کمپین ۳۶۰ درجه
همچنین در این نشست عبدالمطهر محمد خانی، سخنگوی شهرداری و رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران به تبیین بحث اطلاع رسانی در پروژه‌ها و برنامه ریزی‌های فرهنگی و اجتماعی پرداخت و رضا صیادی مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران نیز برگزاری کمپین‌های ۳۶۰ درجه در شهرداری تهران پرداخت.

ارسال نظر
captcha
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.
نظرات شما
مظاهر اسدیان
Singapore
۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۳
شهر تهران با مشکل کمبود اتوبوس نو در حمل و نقل شهری تهران روبروست / مهندسین و برنامه ریزان مترو
راه را به اشتباه رفته اند / تمام خیابان های تهران را میشود با شبکه اتوبوسرانی شهری بهم متصل کرد / به همین ترتیب در تمام شهرستانها / اما نمیتوان تمام خیابانهای تهران را مترو کشید یا تمام شهرستان ها را
0
0
مظاهر اسدیان
Singapore
۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۳
شهر تهران با مشکل کمبود اتوبوس نو در حمل و نقل شهری تهران روبروست / مهندسین و برنامه ریزان مترو
راه را به اشتباه رفته اند / تمام خیابان های تهران را میشود با شبکه اتوبوسرانی شهری بهم متصل کرد / به همین ترتیب در تمام شهرستانها / اما نمیتوان تمام خیابانهای تهران را مترو کشید یا تمام شهرستان ها را
0
0
پربازدیدترین آخرین اخبار