به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مهدی بختیاری زاده مدیرعامل سازمان، با هدف نظارت بر عملکرد بهره برداران و خدمت رسانی بهتر به شهروندان از بازارهای میوه و تره بار «اختیاریه»، «زرگنده» و «ولنجک» بازدید کرد.
وی در این بازدید علاوه بر نظارت بر کیفیت وکمیت محصولات با شهروندان و مراجعان گفتگو کرد و در جریان نقطه نظرات آنها قرار گرفت.
بختیاری زاده در ادامه این بازدیدها نیز با بهره برداران گفتگو کرد و راهکارهایی در راستای افزایش رضایت شهروندان به آنها ارایه کرد.
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار تاکید کرد: جلب رضایت شهروندان اولویت مهم این سازمان است بنابراین برخورد مطلوب با مشتریان و کیفیت خوب محصولات باید مدنظر بهره برداران باشد.
وی در پایان خاطرنشان کرد: اولویت ما خدمات رسانی به شهروندان است بنابراین در این زمینه باید با کمک یکدیگر از هیچ تلاشی فروگذار نکنیم.