کد خبر:۱۱۸۱۳۰۸

تبلیغات ساخته‌شده با هوش مصنوعی به اینستاگرام و فیسبوک می‌آیند

ابزار‌های AI جدید به سازندگان تبلیغات اجازه می‌دهد تصاویر ثابت را متحرک کنند و بک‌گراند ویدیو‌ها را تغییر یا گسترش دهند.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، متا روی ویژگی‌های جدیدی برای تبلیغات در اینستاگرام و فیسبوک کار می‌کند؛ با این ویژگی‌ها سازندگان محتوا می‌توانند تصاویر ثابت را متحرک کنند و بک‌گراند‌های جذاب‌تر و خلاقانه‌تری بسازند. انتظار می‌رود تبلیغات هوش مصنوعی به‌زودی در این دو برنامه به کاربران نمایش داده شود.

به گزارش نشریه ورج، سازندگان می‌توانند تصاویر خود را در این ابزار‌ها آپلود سپس برای ساخت ویدیو‌های تبلیغاتی، آنها را متحرک کنند. همان‌طور که در تصویر زیر می‌بینید، ابزار هوش مصنوعی متا توت‌فرنگی را به‌گونه‌ای متحرک کرده که اطراف شیشه شناور به نظر برسد.

علاوه‌براین، با ابزار‌های جدید می‌توان ویدیو‌های موجود را بزرگ‌تر کرد؛ به این شکل که هوش مصنوعی از پیکسل‌های دیده‌نشده در هر فریم ویدیو بهره می‌برد تا اندازه آنها را افزایش دهد. متا درحال‌حاضر روی توسعه این قابلیت و سایر ویژگی‌ها کار می‌کند و قصد دارد اوایل سال میلادی بعدی آن‌ها را در اختیار سازندگان محتوا بگذارد.

متا می‌خواهد ابزار‌های مبتنی‌بر هوش مصنوعی مولد خود را برای سازندگان تبلیغات گسترش دهد؛ درحال‌حاضر این ابزار در ساخت محتوای متنی و تصاویر کاربرد دارند. پس‌ازاین، تبلیغات ساخته‌شده با هوش مصنوعی در تب ویدیو‌های تمام‌صفحه فیسبوک نمایش داده خواهند شد.

علاوه‌بر فیسبوک، پلتفرم‌های دیگری نیز ایده مشابهی را دنبال می‌کنند. آمازون اخیراً ابزاری ارائه کرده که از تصاویر محصولات، ویدیو‌های متنوعی می‌سازد و تیک‌تاک نیز ساخت آواتار‌های مختلف با هوش مصنوعی را برای تبلیغات آزمایش می‌کند.

ارسال نظر
captcha
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.
پربازدیدترین آخرین اخبار