کد خبر:۱۲۰۳۱۴۹

آمازون به‌طور رسمی وارد بازار فروش خودرو شد

با همکاری هیوندای، آمازون کسب‌وکار جدیدی با نام Amazon Autos را برای خرید خودرو راه‌اندازی کرده است.

 به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، آمازون به‌طور رسمی وارد حوزه فروش خودرو شده است. غول تجارت الکترونیک کسب‌وکار جدیدی با نام Amazon Autos رابه راه انداخته که به مشتریان اجازه می‌دهد خودروها، کامیون‌ها و SUV‌های جدید پیدا کنند و آنها را از نمایندگی‌ها بخرند.

براساس گزارش تک‌کرانچ، آمازون کسب‌وکار جدید خود را با همکاری هیوندای در ۴۸ شهر ایالات متحده ازجمله شیکاگو، لس‌آنجلس و نیویورک آغاز کرده است. غول تجارت الکترونیک بیش از یک سال قبل اعلام کرده بود که قصد دارد از نیمه دوم سال ۲۰۲۴ فروش خودرو را در وب‌سایت خود آغاز کند.

همچنین این شرکت اعلام کرده سال ۲۰۲۵ با تولیدکنندگان خودرو بیشتری همکاری خواهد کرد و امکان خرید خودرو را در شهر‌های بیشتری فراهم می‌کند.


بیانیه آمازون درباره همکاری با هیوندای و کسب‌وکار جدیدش

«فین جین»، رئیس جهانی Amazon Autos، در بیانیه‌ای می‌گوید:

«ما با آمازون اتوز، سادگی و راحتی موردانتظار مشتریان را برای خرید خودرو هم فراهم می‌آوریم و درعین‌حال کانال جدیدی برای ارتباط با مخاطبان گسترده در اختیار نمایندگی‌ها قرار می‌دهیم.

خوشحالیم که هیوندای شریک انحصاری ماست و مشتاقانه منتظر استقبال از برند‌های بیشتر و گسترش انتخاب مشتریان هستیم.»

Amazon Autos از بسیاری جهات مانند دیگر بخش‌های آمازون عمل می‌کند. خریداران می‌توانند خودرو موردنظر خود را براساس مدل، تزیینات، رنگ و ویژگی‌های دیگر در شرکت‌های تولیدکننده جستجو کنند. علاوه‌براین، مشتریان می‌توانند از طریق این سرویس، اسناد مالی و امضای الکترونیکی ارائه کنند.

پس از پرداخت نیز می‌توان زمان تحویل خودرو را مشخص کرد.

فروش آنلاین خودرو بازار بسیار فعالی دارد، اما اکثر شرکت‌های فعال در این حوزه (مانند Carmax و AutoTrader) خودرو‌های استفاده‌شده یا دست‌دوم می‌فروشند. در‌حال‌حاضر، مشتریان از طریق آمازون اتوز فقط می‌توانند خودرو‌های جدید بخرند. این شرکت همچنین قصد دارد سال آینده امکان لیزینگ خودرو را برای مشتریان خود فراهم کند.

ارسال نظر
captcha
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.
پربازدیدترین آخرین اخبار