کد خبر:۱۱۹۴۳۶۳
در گفت‌وگو با دانشجو مطرح شد

جاده شهرکرد_فرخشهر پرترددترین محور در چهارمحال و بختیاری/ نصب ۷۰ دستگاه ترددشمار

رئیس مرکز مدیریت راه‌های چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو از ثبت ۱۹ میلیون و ۱۷۷ هزار و ۵۱۴ تردد در محور‌های ورودی و خروجی استان خبر داد.

لاله اشرفی رئیس مرکز مدیریت راه‌های چهارمحال و بختیاری در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری دانشجو بیان کرد: ۷۰ دستگاه تردد شمار در محور‌های ورودی و خروجی چهارمحال و بختیاری نصب و راه‌اندازی شده‌اند که آمار تردد روزانه، ماهانه و سالانه ورود و خروج به محور‌های استان را ثبت می‌کند.

وی ادامه داد: رانندگان با دانستن محور‌های پرتردد و تغییر مسیر به سمت محور‌های خلوت باعث جلوگیری از شلوغی و ازدحام در محور‌ها می‌شود.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های چهارمحال و بختیاری در خصوص تردد‌های خروجی گفت: از ابتدای سال جاری تا ۲۰ آبان‌ماه، ۹ میلیون و ۶۲۱ هزار و ۲۷۳ مورد ثبت شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱.۱ درصد افزایش داشته است.

اشرفی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تا ۲۰ آبان‌ماه، ۹ میلیون و ۵۵۶ هزار و ۲۳۵ تردد ورودی به این استان ثبت شده است، گفت: این تعداد در سال گذشته ۹ میلیون و ۷۳۴ هزار و ۵۰۸ بوده که منفی ۱.۸ درصد کاهش تردد را شاهد هستیم.

اشرفی بیان کرد: همچنین از ابتدای مهرماه تا ۲۰ آبان‌ماه یک میلیون و ۸۶۱ هزار و ۲۱۳ تردد در مبادی ورودی استان ثبت شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته منفی ۶ درصد کاهش یافته است.

وی با بیان اینکه یک میلیون و ۸۷۸ هزار و ۹۲۰ مورد نیز تردد خروجی از ابتدای مهر تا ۲۰ آبان‌ماه سال جاری به ثبت رسیده است، گفت: نسبت به مدت مشابه سال گذشته منفی ۶.۱ درصد کاهش داشته است.  

جاده شهرکرد_فرخشهر پرترددترین محور در چهارمحال و بختیاری

وی با بیان اینکه پرترددترین محور استان شهرکرد _ فرخشهر در دو مسیر رفت و برگشت است، یادآور شد: کمترین تردد نیز مربوط به محور ناغان _ سدکارون ۴، در دو مسیر رفت و برگشت است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های چهارمحال و بختیاری در خصوص تابلو‌های بی ام اس توضیح داد: تابلو‌های پیام‌رسانی درجاده‌ها نصب شده که تعداد ۴ مورد از آنها در محور‌های چهارمحال و بختیاری وجود دارد و با بیان شرایط جاده، لغزندگی، ترافیک و تردد را به رانندگان اطلاع‌رسانی می‌کند.

اشرفی خاطر نشان کرد: سامانه تلفن گویا و اپلیکیشن ۱۴۱، مهمانسرا‌های موجود در مسیر، نمازخانه، مجتمع‌های خدمات رفاهی، پمپ بنزین را به رانندگان نشان می‌دهد و مردم می‌توانند انتقاد و پیشنهادات خود را به صورت ۲۴ ساعته به این سامانه اعلام کنند.

ارسال نظر
captcha
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.
پربازدیدترین آخرین اخبار