آخرین اخبار:
کد خبر:۱۲۰۷۷۴۶
در گفت و گو با دانشجو:

معتمدزاده:وعده‌های دولت در واردات خودرو هنوز به اجرا نرسیده است / کیفیت پایین خودرو‌های داخلی جان مردم را به خطر می‌اندازد + فیلم

عضو کمیسیون اصل نود مجلس تاکید کرد: مردم حق دارند خودرو‌های با کیفیت و ایمن خریداری کنند و واردات خودرو می‌تواند به ایجاد رقابت و بهبود کیفیت در صنعت خودروسازی داخلی کمک کند.

محمد معتمدزاده عضو کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با خبرنگارسیاسی خبرگزاری دانشجو گفت : این کمیسیون بر کیفیت خودرو‌های داخلی حساسیت ویژه‌ای دارد و پیگیری مسائل مربوط به ایمنی و کیفیت خودرو‌ها از اولویت‌های آن است.

 وی افزود : در جلسه‌ای با حضور وزیر صنعت، آقای مهندس اتابک، نمایندگان خودروسازان و مسئولان واردات خودرو، موضوعات مهمی همچون ایمن‌سازی و مقاومت بدنه خودرو‌ها بررسی شد.

معتمدزاده اظهارداشت : وزیر صنعت اعلام کرده دستگاه "کراش" برای تست مقاومت بدنه خودرو‌ها سفارش داده شده و به زودی در کشور مستقر خواهد شد که با استقرار این دستگاه، خودروسازان موظف به رعایت استاندارد‌های ایمنی بیشتری خواهند بود تا کیفیت خودرو‌ها ارتقا یابد و مردم خودرو‌های ایمن‌تری دریافت کنند.

عضو کمیسیون اصل نود مجلس اضافه کرد : مردم حق دارند خودرو‌های با کیفیت و ایمن خریداری کنند و واردات خودرو می‌تواند به ایجاد رقابت و بهبود کیفیت در صنعت خودروسازی داخلی کمک کند.

وی افزود :  واردات خودرو‌های نو و دست دوم جزو سیاست‌های دولت است و برای بهبود کیفیت خودرو‌های داخلی، باید واردات تسهیل شود.

معتمدزاده اظهارداشت :  دولت باید در واردات خودرو سریع‌تر عمل کند و آنچه به مردم وعده داده شده است، به‌زودی اجرایی شود و وزارت صنعت باید نظارت ویژه‌ای بر تولیدات خودروسازان داخلی داشته باشد تا از سوءاستفاده‌ها جلوگیری شود و مردم خودرو‌های ایمن و به‌روز دریافت کنند.

این نماینده مجلس در بخش دیگری از سخنان خود افزود : کیفیت پایین خودرو‌های داخلی جان مردم را به خطر انداخته است و باید نظارت‌های دقیقی بر تولیدات خودروسازان داخلی انجام شود و در صورت عدم تغییر رویکرد، خودروسازان داخلی ضرر خواهند دید و ادامه این وضعیت به ضرر خود آنها خواهد بود.

عضو کمیسیون اصل نود مجلس تاکید کرد :  برخی خودروسازان داخلی با عملکرد خود موجب ناامیدی مردم شده‌اند و این امر نه‌ تنها به ضرر مردم، بلکه به ضرر خود خودروسازان نیز خواهد بود و اگر این وضعیت تغییر نکند، ادامه روند فعلی به ضرر صنعت خودروسازی داخلی تمام خواهد شد.

کد ویدیو
ارسال نظر
captcha
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.
پربازدیدترین آخرین اخبار