به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، نشست خبری عبدالمطهر محمدخانی، سخنگوی شهرداری تهران با اصحاب رسانه آغاز شد.
سخنگوی شهرداری تهران در نشست خبری گفت: مسیر ۴۷ کیلومتری «سرزندگی» یک شبکه بسیار جذاب و مفرح برای پیادهروی، دوچرخه سواری و اسکوترهای برقی است. این شبکه ۴ بوستان را به هم متصل کرده بعد از آن وارد مجموعه برج میلاد خواهد شد.
سخنگوی شهرداری تهران افزود: کمربند سبز تهران پروژهای است که از دهه ۷۰ آغاز شده قرار بوده که ۵۰ هزار هکتار در محدوده شهر تهران با درختکاری محصور شود.
محمدخانی اظهار کرد: خودروساز داخلی خوشقولی کند بهار سال آینده بیش از ۴۰۰ دستگاه اتوبوس دوکابین را وارد خطوط BRT میکنیم.
سخنگوی شهرداری تهران ادامه داد: کمربند سبز تهران پروژهای است که از دهه ۷۰ آغاز شده قرار بوده که ۵۰ هزار هکتار در محدوده شهر تهران با درختکاری محصور شود.
سخنگوی شهرداری تهران گفت: شبکه مترو تهران در هفت خط حداقل نیاز به ۳۰۰۰ واگن دارد و ما الان حدود ۱۵۰۰ واگن داریم، این عدد در ابتدای دوره حدود ۱۱۰۰ واگن بوده ما نزدیک به حدود ۴۰۰ واگن را تونستیم اضافه بکنیم، اما رسیدن به ۳۰۰۰ تا عدد بسیار بالایی است که باید این مسیر را طی بکنیم.
وی اضافه کرد: تا این میزان تامین نشود به صورت طبیعی سر فاصله حرکت قطارها بیشتر است و زمان طولانیتری را مردم معطل میمانند و تراکم جمعیت در قطارها و ایستگاهها بیشتر است و این حتما شرمندگی ما را در پی دارد.