آخرین اخبار:
کد خبر:۱۲۴۹۵۸۵
در گفت‌و‌گو با دانشجو:

راه‌اندازی چت‌بات هوشمند شرکت آبفای البرز برای پاسخگویی ۲۴ ساعته به شهروندان

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان البرز از راه اندازی چت بات هوش مصنوعی پورتال شرکت آب و فاضلاب استان البرز خبر داد.

حمیدرضا نامداری مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان البرز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری دانشجو، اظهار کرد: در راستای اجرای تکالیف ابلاغی وزارت نیرو و شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور مبنی بر هوشمندسازی خدمات و با هدف پاسخگویی برخط و ۲۴ ساعته به سوالات شهروندان استان البرز، چت‌بات هوشمند پورتال آبفا البرز با همکاری دفاتر فناوری اطلاعات، توسعه دولت الکترونیک و مدیریت ارتباط با مشتریان شرکت راه‌اندازی شد.

وی با اشاره به عملکرد این سامانه افزود: این چت‌بات با اتصال به پورتال شرکت و بررسی صفحات و پایگاه دانش طراحی‌شده، پاسخ‌های مناسب را استخراج کرده و قادر است بدون دخالت کارشناسان، پاسخگوی سوالات بسیاری از ذینفعان و شهروندان باشد.

نامداری همچنین خاطرنشان کرد: با گذر زمان، پایگاه دانش چت‌بات تکمیل‌تر شده و پاسخ‌های دقیق‌تری ارائه خواهد داد. همچنین با بهره‌گیری از هوش مصنوعی، ارتباط مؤثرتری بین سوالات و پاسخ‌ها برقرار خواهد شد.

گفتنی است استفاده از این چت‌بات منجر به تسریع روند پاسخگویی، افزایش رضایتمندی و ارتقاء کیفیت ارتباط با مشتریان خواهد شد. این خدمت از طریق پورتال رسمی شرکت آبفا استان البرز به نشانی www.abfa-alborz.ir در دسترس عموم قرار دارد.

ارسال نظر
captcha
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.
پربازدیدترین آخرین اخبار