راهاندازی چتبات هوشمند شرکت آبفای البرز برای پاسخگویی ۲۴ ساعته به شهروندان
حمیدرضا نامداری مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان البرز در گفتوگو با خبرنگار گروه استانهای خبرگزاری دانشجو، اظهار کرد: در راستای اجرای تکالیف ابلاغی وزارت نیرو و شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور مبنی بر هوشمندسازی خدمات و با هدف پاسخگویی برخط و ۲۴ ساعته به سوالات شهروندان استان البرز، چتبات هوشمند پورتال آبفا البرز با همکاری دفاتر فناوری اطلاعات، توسعه دولت الکترونیک و مدیریت ارتباط با مشتریان شرکت راهاندازی شد.
وی با اشاره به عملکرد این سامانه افزود: این چتبات با اتصال به پورتال شرکت و بررسی صفحات و پایگاه دانش طراحیشده، پاسخهای مناسب را استخراج کرده و قادر است بدون دخالت کارشناسان، پاسخگوی سوالات بسیاری از ذینفعان و شهروندان باشد.
نامداری همچنین خاطرنشان کرد: با گذر زمان، پایگاه دانش چتبات تکمیلتر شده و پاسخهای دقیقتری ارائه خواهد داد. همچنین با بهرهگیری از هوش مصنوعی، ارتباط مؤثرتری بین سوالات و پاسخها برقرار خواهد شد.
گفتنی است استفاده از این چتبات منجر به تسریع روند پاسخگویی، افزایش رضایتمندی و ارتقاء کیفیت ارتباط با مشتریان خواهد شد. این خدمت از طریق پورتال رسمی شرکت آبفا استان البرز به نشانی www.abfa-alborz.ir در دسترس عموم قرار دارد.