آخرین اخبار:
کد خبر:۱۲۵۹۹۳۴

معامله ۴۱ همت کالا و محصول در بورس کالا

بیش از ۲ میلیون تن انواع کالا و محصول به ارزش بالغ بر ۴۱ هزار میلیارد تومان در هفته گذشته در بازار فیزیکی بورس کالای ایران معامله شد.
معامله ۴۱ همت کالا و محصول در بورس کالا

 به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، آمار معاملات بازار فیزیکی بورس کالای ایران نشان می‌دهد در هفته منتهی به ۱۹ اردیبهشت ماه بیش از ۲ میلیون و ۷۳۷ تن انواع کالا و محصول به ارزش بالغ بر ۴۱ هزار میلیارد تومان معامله شد. همچنین ارزش معاملات ۱۰ شرکت برتر به بیش از ۱۴ هزار میلیارد تومان رسید.

بر این اساس، برترین‌های بورس کالای ایران درهفته منتهی به ۱۹ اردیبهشت ماه براساس ارزش فروش شرکت‌ها در بازار فیزیکی به شرح زیر است:

ملی صنایع مس ایران با معامله ۶ هزار و ۱۲۰ تن انواع مس و سولفور مولیبدن به ارزش ۳ هزار و ۱۳ میلیارد تومان در رتبه نخست ایستاد.

معدنی و صنعتی چادرملو با فروش ۲۳۵ هزار و ۱۴۰ تن آرگون، شمش بلوم، کنسانتره و گندله سنگ آهن به ارزش ۲ هزار و ۱۰۹ میلیارد تومان دوم شد.

فولاد مبارکه اصفهان ۴۶ هزار و ۹۳۰ تن آرگون، تختال و انواع ورق به ارزش ۲ هزار و ۶۶ میلیارد تومان فروخت و رتبه سوم را به خود اختصاص داد.

فولاد خوزستان ۶۴ هزار و ۹۰۰ تن آرگون، آهن اسفنجی، تختال و شمش به ارزش هزار و ۲۶۱ میلیارد تومان فروخت و چهارم شد.

پالایش نفت اصفهان با فروش ۴۵ هزار و ۳۰۰ تن گوگرد کلوخه و وکیوم باتوم به ارزش هزار و ۲۱۸ میلیارد تومان فروخت و رتبه پنجم را به خود را کسب کرد.

ذوب آهن اصفهان با معامله ۲۳ هزار و ۴۰۵ تن تیرآهن، شمش بلوم ومیلگرد به ارزش هزار و ۱۱۰ میلیارد تومان ششم شد.

پالایش نفت بندرعباس با فروش ۴۰ هزار تن وکیوم باتوم به ارزش هزار و ۹۴ میلیارد تومان رتبه هفتم را به خود اختصاص داد.

ورق خودروی چهارمحال و بختیاری با معامله ۱۹ هزار و ۹۵۰ تن ورق به ارزش هزار و ۹۴ میلیارد تومان هشتم شد.

پلی پروپیلن جم ۱۴ هزار و ۴۷۸ تن مواد پلیمری به ارزش ۹۹۳ میلیارد تومان فروخت و نهم شد.

سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران هم با فروش ۱۵۲ هزار و ۲۰۰ تن آهن اسفنجی و سنگ آهن به ارزش ۹۵۹ میلیارد تومان رتبه دهم را به خود اختصاص داد.

ارسال نظر
captcha
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.
پربازدیدترین آخرین اخبار